Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
27541/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaarrrrggghh tuo Mellu 🤬 siis sitähän mä sanoin, mähän sanoin. Itse onneks on niin puhdas pulmunen!!!

Vierailija
27542/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu se vaan hoikistuu ja kaunistuu.

Niimpä, niin. Kyllä ne siellä lihoo kun aina syödään ja vähän liikutaan. Jokinen tietysti päättää minkäverran syö. Olisi pitänyt ottaa tulo ja lätö paino. Kenen paino eniten noussut sisi pahvisen papukaija merkin tikkari ja luunapin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27543/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Taavi 🥺

Vierailija
27544/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB:ssä yksi turhauttavimmista asioista on se, että noi elää ihan omassa kuplassaan tietämättä, mitä heistä ajatellaan. Tekis mieli huutaa tuonne taloon, että ei ollut kuhnureiden vika. Nyt nuo elää loppukauden talossa luullen, että tappio oli kuhnureiden vika ja Akia ja Lassea harmittaa. Aargh.

Koosteess Elinan pitäisi sanoa, mutta kun ei - aina katsotaan asioita vaaleanpunaisten lasien läpi ja tuotannon suosikkeja lellitään.

Vierailija
27545/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaaarrrrggghh tuo Mellu 🤬 siis sitähän mä sanoin, mähän sanoin. Itse onneks on niin puhdas pulmunen!!!

Jos olisi ollut itse tehokkaampi ruuanlaitossa ja tinkinyt vähän tarjoiluissa, ehkä hänkin olisi ehtinyt tehdä muutakin laittaa ruokaa ja polttaa röökiä.

Vierailija
27546/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody tietää aina kaiken, turha tulla mitään kertomaan. Jasmiina kun kertoi BB:n  viestin niin Melodyn oli pakko kommentoida joka väliin että tiesi kaiken. :D

Vierailija
27547/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Taavi, mut ärsyttävä puheääni😍

Vierailija
27548/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi on ollut suuri inhokkini ja Pekkakin, ja katja. 

Eilen en ärsyyntynyt Anssista yhtään ja se vaikutti ihan normaali-ihmiseltä, ei yhtään ylimieliseltä. Ja Pekkakin ollut ihan mukava tehtävän jälkeen, juttelee muillekin kuin Anssille. Juu, tiedän, ei halua häätöääniä, mutta silti. Ovat olleet enemmän molemmat varmaan sellasia kuin ovat mukavimmillaan.

Näin se muuttuu. Voihan ne ärsytykset palata, mutta nyt on tämmönen seesteinen olo.

Katjaärsytyksestä en ole eroon päässyt, se on samanlainen kuin aina.

Vierailija
27549/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojat rakastaa sitä kun asukkailla on rankkaa. Miksei niillä oo useemmin tosi rankkaa? Siinä erotellaan jyvät akanoista. Esim. Anssilla on aika huono stressinsietokyky selvästi, sekä auktoriteettiongelma.

Ymmärrän tuon auktoriteetiongelman jos on viettänyt nuoruutensa pahamaineisessa lastenkodissa Pohjolakodissa.

Vierailija
27550/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierunainen tulossa pieremään Pekan nokkaan.

Tulevat asukkaat ovat aina kovia uhoamaan. ”Mä olen hirveä bitch…”, ”Sanon suoraan…”, ”Olen juhlien ilopilleri…”. Sitten ne on aina jotain hiirulaisia kumminkin. Ei varmaan tuokaan piereskele talossa yhtään (no tällä kertaa ihan hyvä näin).

Vierailija
27551/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat, jotka ymmärtävät tilanteen koomisuuden, ovat Pekka ja Sami. Kaikki muut mököttävät.

Vierailija
27552/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierunainen tulossa pieremään Pekan nokkaan.

Tulevat asukkaat ovat aina kovia uhoamaan. ”Mä olen hirveä bitch…”, ”Sanon suoraan…”, ”Olen juhlien ilopilleri…”. Sitten ne on aina jotain hiirulaisia kumminkin. Ei varmaan tuokaan piereskele talossa yhtään (no tällä kertaa ihan hyvä näin).

Jep. Aina ne on ollu pettymyksiä.

Vierailija
27553/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina uudet taloon ruokakassien kanssa joihin muut eivät saisi koskea, sitten leviäisi hulluus talossa.

Vierailija
27554/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse ja Taavi ovat parhaat miehet. Siis niin kuin katselumielessä. En jaksa yhtään seurata jotain Akin, Juhanin tai Pekan juttuja. Vaihdan kameraa saman tien. En ymmärrä Akin suosiota. Se ei kerta kaikkiaan aukene. Kukaan ei edes huomaisi, jos Aki lähtisi.

Sama. Katselen mieluusti Lassea, Taavia ja Anssia, silmä lepää. Syvää murretta on hankala kuunnella ja jutut eivät kiinnosta Juhanin ja Akin osalta, Juhani lisäksi puhuu koko ajan. Pekan muka-hauskuus alkaa rasittaa, eikä halailua jaksa katsoa myöskään. En myöskään jaksa seurata, jos tytöt ovat peilin äärellä meikkaamassa, joillain se kestää pitkään joka päivä. Melodyn jatkuva kokkaus on jopa mielenkiintoisempi aihe. Uusia odotellessa, saadaan vähän vipinää.

Mä en oikeastaan odota uusista mitään. Anniina teki aikanaan jotain selvästi oikein, koska uutena asukkaana onnistui voittamaan kilpailun. En muista kyllä enää muuta kuin, että oli herttainen.

Siks varmaan voittikin, erottui positiivisella tavalla siitä läyhääjäkiusaaja -jengistä.

Vierailija
27555/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tuosta Melodysta nyt vielä puhepoliisikin?

Vierailija
27556/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon asukkaan pitäisi suostua syömään nirsoilematta sitä mitä tarjotaan. Ruoka-allergiat ovat asia erikseen ja ruoat voisivat olla lähtökohtaisesti laktoosittomia. Ärsyttää tällaiset omasta tahdostaan ruokarajoitteiset,joita talossa on. Itse olen laktoositon sekasyöjä ja en syö lihaa joka päivä. Pystyn helpostikin vähentämään lihan syömistä kun kiinnitän asiaan huomiota.

Vierailija
27557/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo tottunut siihen. Taavilla on tosi painokas tapa puhua ja tajuttoman selkeä artikulointi. Sitä jää kyllä aina kuuntelemaan. Siinä on sellaista voimaa. Jännä sävelkulku ja painotukset, jotka tekevät puheesta vähän venyvän kuuloista.

Vierailija
27558/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo tottunut siihen. Taavilla on tosi painokas tapa puhua ja tajuttoman selkeä artikulointi. Sitä jää kyllä aina kuuntelemaan. Siinä on sellaista voimaa. Jännä sävelkulku ja painotukset, jotka tekevät puheesta vähän venyvän kuuloista.

Venyväääään kuuloista tekee se, että venyttää vokaaleita niin paljon. Eikä edes ole jyväskyläläinen

Vierailija
27559/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody ulos ja heti !!

Vierailija
27560/105262 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjasta on kyllä nyt tullut inhokki nro 1.. huhhuh..

Ketju on lukittu.