Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo jääkaappi nyt yhtäkkiä on ongelma? Onhan muinakin vuosina porukka käynyt siellä yötä myöten vahtaamassa. Muistelisin, että viime kaudella yöpartion aikaan ovea pidettiin auki ihan surutta, kun jääkaapin valo valaisi hämärää keittiötä.
Ei se varmaan yhtäkkiä ole ongelma. Melody vaan illalla kovasti valitti, että ihan oudosti kaikki homehtuu ja jäätyy eikä ymmärtänyt yhtään, että hänen oma toimintansa aiheuttaa sen. Lähinnä, jos lääkkeet siellä menee samalla pilalle ni se on ongelma ja ehkä niitä olis syytä säilyttää toisessa jääkaapissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Katja yhtä hymyä ku saa kiehnätä Pekan vieressä...
Katjasta tullut ykkösinhokki, ainut anti mitä tuo taloon on juuri tuo kiehnääminen. Joutaa ulos seuraavaksi.
Samoin, tai ehkä jakaa ykköspaikan Pekan kanssa.
Tämä koulutettu ihminen ei tajunnut koko aikana viikkotehtävän ohjeita, vaikka niitä omien sanojensakin mukaan kerrattiin hänelle pk:ssa useaan otteeseen.
Siinä kun kuhnurien salatehtävä paljastettiin, mussutti vain koko ajan päälle että hän sai samat ohjeet.
Mutta et sitten viitsinyt noudattaa?Eikä ymmärtänyt sitäkään, että juuri hänen löysäilynsä ja roolissa pysymättömyytensä oli suurimpana syynä siihen, että tiistaina salatehtävää annettaessa onnistumisprosentti keikkui niinkin alhaalla kuin jotain 37%.
Oksettavinta oli kuitenkin näky, kun myöhään illalla makasi taas Pekan vatsan päällä, nosteli tämän paidan helmaa ja nuoleskeli toisen pesemätöntä pulleaa mahaa ja napaa.
(Pekkahan ei ollut käynyt koko tehtävän aikana suihkussa, edes kylmässä mikä olisi ollut sallittua).
Tätä minäkin ihmettelin, miksi jankutti tuota, että hänelle annettiin samat ohjeet ja ihan hämmästeli asiaa jotenkin. Eikö tullut mieleen, että ohjeet annettiin kuhnureille sen takia, että hän ei niitä osannut noudattaa. Oli tuotannolta kyllä hyvä veto näyttää tuo pk-pätkä ja Katja ihan itse meni paljastamaan, että itse on saanut saman ohjeen. Ehkä porukka tuon perusteella tajusi, että ovat ihan turhaan kitisseet kunharien käytöksestä, kun he vain paikkasivat kuningattaren lepsuilua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo jääkaappi nyt yhtäkkiä on ongelma? Onhan muinakin vuosina porukka käynyt siellä yötä myöten vahtaamassa. Muistelisin, että viime kaudella yöpartion aikaan ovea pidettiin auki ihan surutta, kun jääkaapin valo valaisi hämärää keittiötä.
Ei se varmaan yhtäkkiä ole ongelma. Melody vaan illalla kovasti valitti, että ihan oudosti kaikki homehtuu ja jäätyy eikä ymmärtänyt yhtään, että hänen oma toimintansa aiheuttaa sen. Lähinnä, jos lääkkeet siellä menee samalla pilalle ni se on ongelma ja ehkä niitä olis syytä säilyttää toisessa jääkaapissa...
Ai tämä onkin nyt vain palstalaisten omaa spekulaatiota, että kyse on nimenomaan jääkaapin availusta eikä esim siitä, että jätetään pakkauksia auki ja vihannekset laitetaan sinne, minne ne eivät kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku huhu oli, että jollain on lääkkeet jääkaapissa eli vissiin insuliinit. Mut en oo varma, onko totta. Nekin menee kivasti pilalle noiden toiminnalla. Aikamoisia riskejä ottaa tuotanto, kun ei kiinnitä tohon huomiota
En usko että kenenkään henk.kont. insuliineja voi yleisessä jääkaapissa pitää. Riski, tosin pieni että joku kilahtaa ja tykittää ne insuliinit muualle kuin tarkoitus on. Eiköhän pk-huoneesta hoideta tuommoiset asiat
Siis mikä ihmeen riski tuollainen on? Samalla logiikalla talossa ei saisi olla kattiloita, kun joku voi keksiä kaataa muiden päälle kiehuvaa vettä tai hiuslakkaa, kun joku voi saada päähänsä suihkuttaa sitä toisten silmiin. Kyllä aika pahoin pitää kilahtaa, että tuollainen tulee mieleen.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku huhu oli, että jollain on lääkkeet jääkaapissa eli vissiin insuliinit. Mut en oo varma, onko totta. Nekin menee kivasti pilalle noiden toiminnalla. Aikamoisia riskejä ottaa tuotanto, kun ei kiinnitä tohon huomiota
ehkä ne sit kiinnittää, ku joku saa vakavan sairauskohtauksen tms. Tosin sellasetki varmaan koitetaan peitellä...
Anssin todellinen luonto paljastui kun se näki nuo koottavat kalusteet mitkä sen piti laittaa kasaan.
monen muun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjasta tullut ykkösinhokki, ainut anti mitä tuo taloon on juuri tuo kiehnääminen. Joutaa ulos seuraavaksi.
Tämä koulutettu ihminen ei tajunnut koko aikana viikkotehtävän ohjeita, vaikka niitä omien sanojensakin mukaan kerrattiin hänelle pk:ssa useaan otteeseen.
Siinä kun kuhnurien salatehtävä paljastettiin, mussutti vain koko ajan päälle että hän sai samat ohjeet.
Mutta et sitten viitsinyt noudattaa?Eikä ymmärtänyt sitäkään, että juuri hänen löysäilynsä ja roolissa pysymättömyytensä oli suurimpana syynä siihen, että tiistaina salatehtävää annettaessa onnistumisprosentti keikkui niinkin alhaalla kuin jotain 37%.
Oksettavinta oli kuitenkin näky, kun myöhään illalla makasi taas Pekan vatsan päällä, nosteli tämän paidan helmaa ja nuoleskeli toisen pesemätöntä pulleaa mahaa ja napaa.
(Pekkahan ei ollut käynyt koko tehtävän aikana suihkussa, edes kylmässä mikä olisi ollut sallittua).
Tätä minäkin ihmettelin, miksi jankutti tuota, että hänelle annettiin samat ohjeet ja ihan hämmästeli asiaa jotenkin. Eikö tullut mieleen, että ohjeet annettiin kuhnureille sen takia, että hän ei niitä osannut noudattaa. Oli tuotannolta kyllä hyvä veto näyttää tuo pk-pätkä ja Katja ihan itse meni paljastamaan, että itse on saanut saman ohjeen. Ehkä porukka tuon perusteella tajusi, että ovat ihan turhaan kitisseet kunharien käytöksestä, kun he vain paikkasivat kuningattaren lepsuilua..
Tajusko sen oikeasti joku? Kuningattaren piti olla vaativa mutta sehän veti koko tehtävän ihan pohjille. Aki ja Lasse joutui aika kovaan paikkaan kun Katjan takia heillä ei ollut mitään tukea määräyksille, ja muut pääsi nauramaan hovinarreista. Täysi epäonnistuminen
Eilen Sami kyllä sanoi, ettei oo koskaan paistanut muikkuja, mutta siihenhän Melody totesi topakasti, että "Mä oon!".
En katsonut pidemmälle, mut muistan jostain viikon tai ylikin takaa, kun Juhani puhui fiksusti kesäharjoittelijoiden koulutuksesta, että miten sekin vaatii itseltä kasvua, että siinä pitää malttaa antaa toisen harjoitella ja oppia, eikä vaan tehdä itse. Ja että asian neuvominenkin pitää opetella/osata, ja jos toinen ei opi, miettiä mikä meni pieleen omassa perehdytyksessä.
Melody taas kertoili samassa yhteydessä, kuinka hänellä oli harjoittelija, joka ei millään oppinut, ja kuinka Melody oli jo muistaakseni uhannut harjoittelun loppumisella tai jotakin. En muista tarkkaan. Vaikeahan se on sanoa miten se on mennyt, mut Melody on kyllä niin kauhea pätijä, että en tiedä millaista nuoren, aloittelevan on hänen keittiössään harjoitella? Voi toki olla myös luonnekysymyksiä tai muita, en tiedä.
Mut tällaisia raakileita me ollaan ja toivottavasti kaikille meille tulis mahdollisuuksia kasvaa, se vaan, että miten sitä itse kukin osais ottaa palauttern vastaan pahoittamatta mieltään. Muuten ei voi oikein kasvaa ihmisenä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi on ollut enemmän sitä että saavat jotain sponssiruokia, tänä vuonna ei kertaakaan??!!!!
Pää hajoo tohon kokkiin, Melody ulos!
Oot vaan kateellinen kun sulla ei oo omaa 24/7 kokkia keittiössäs 😝
Hyi helvetti. Ei tuota voi kokiksi sanoa. Ei varmasti ole hygieniapassia suorittanut noilla tavoilla.
Eipä tee mieli On the Rocksissa syödä tämän jälkeen....
Laitoin sinne viestin tästä asiasta, ja kehitin katsomaan. 🤣🤣🤣 Ihan suojajellakseni siellä asioivia.
Vaikka itsekin olen täällä kritisoinut Melodyn toimintaa keittiössä, niin kyllä tuollainen cancelointi menee jo liian pitkälle.
Ai, eikö firmoille saa antaa enää palautetta vai? Kyllä menee merkilliseksi.
Se on yksinomaan Mellun ja hänen työnantajansa välinen asia, ei meidän.
No vähän sama, kun laittaisit jonnekin koululle palautetta, että näit opettajan lauantai-iltana baarissa kännissä.
No mitä hittoa sinne firmaan laitat palautetta? Eihän tuo ole työpaikallaan ollut yli kuukauteen, vaan bb-talossa. Työpaikalla on ihan eri meininki ruuanlaiton suhteen, kuin kotona. Ja Melodi kun on nyt tuolla talossa kuin kotonaan, niin varmasti tekee ruokaa rennommalla otteella. Ette tekään kotona joka välissä käsiä pese siinä samalla kun kokkaatte, c`moon...Kotona rennommin, näin se vaan on.
Nyt kun Melodi todistettavasti on tällä hetkellä tosiaan tuolla BB-talossa, eikä ravintolassa nimeltä On The Rocks, niin eiköhän se ravintola kannata jättää nyt rauhaan, palautetta voi antaa sitten, kun Melodi työpaikallaan möhlii. Itse ravintola-alan yrittäjänä ja näin ollen myös palkanmaksajana, mulle on aivan yks lysti, mitä mun palkatut vapaa-ajallaan tekevät.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vasta torstai. Kai nyt joku uusi tehtävä alkaa tänään, jotta asukkaat lopettavat jo edellisestä jauhamisen.
Mietin juuri että Melodyhan on nerokas pelaaja tehdessään itsestään lähes korvaamattoman asukkaan ruuanlaittajana. Tuskin kellään on intoa siihen että joutuisi itse keittiöön, eikä suurella osalla edes taitoja.
Ainoa millä Melody saadaan ulos on katsojien häätöäänestys tai sitten sen pitää suututtaa muutama asukas oikein kunnolla.
Sisältöä saataisiin parhaiten nyt jos BB määräisi keittiövuorot kiertoon jokaiselle.
Onko se tiimi tänä vuonna niin saamatonta ja laiskaa ettei mitään kunnon ärsytystä haluta asukkaille, vai onko nykyajan mielensäpahoituskulttuuri nyt tätä hajutonta ja mautonta "kaikilla on kivaa"..
Kyllä aiemminkin on saatu ruokaa suuhun ilman melodioita. Ihme nössöjä nuo pojat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vasta torstai. Kai nyt joku uusi tehtävä alkaa tänään, jotta asukkaat lopettavat jo edellisestä jauhamisen.
Mikä ihmeen hätä teillä on? Tuossa tehtävässä riittää kyllä keskusteltavaa ja spekuloitavaa. Miksi nyt pitäisi äkkiä lopettaa siitä puhuminen, jos aihe vielä tuottaa sisältöä ja kiinnostaa asukkaita ja katsojia? Näissä tehtävissä myös jälkipuinti on osa sitä ideaa. Olisi järjen köyhyyttä ja "tuhlausta", että posotetaan nopeasti vain tehtävistä toiseen, eikä jätetä aikaa asioiden ruotimiseen. Minua otti päähän se Pekan huutelukin, kun heti sen heinäköysitehtävän jälkeen määräsi, että asiasta ei enää kannata puhua. Tottakai kannattaa, mitä pahaa siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö tuo pekka muille yhtään ruokaa?
Oi kuule siellä on ruokaa jääkaappi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri että Melodyhan on nerokas pelaaja tehdessään itsestään lähes korvaamattoman asukkaan ruuanlaittajana. Tuskin kellään on intoa siihen että joutuisi itse keittiöön, eikä suurella osalla edes taitoja.
Ainoa millä Melody saadaan ulos on katsojien häätöäänestys tai sitten sen pitää suututtaa muutama asukas oikein kunnolla.
Sisältöä saataisiin parhaiten nyt jos BB määräisi keittiövuorot kiertoon jokaiselle.
Onko se tiimi tänä vuonna niin saamatonta ja laiskaa ettei mitään kunnon ärsytystä haluta asukkaille, vai onko nykyajan mielensäpahoituskulttuuri nyt tätä hajutonta ja mautonta "kaikilla on kivaa"..
Kyllä aiemminkin on saatu ruokaa suuhun ilman melodioita. Ihme nössöjä nuo pojat.
Kaikki eivät osaa laittaa minkäänlaista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusko sen oikeasti joku? Kuningattaren piti olla vaativa mutta sehän veti koko tehtävän ihan pohjille. Aki ja Lasse joutui aika kovaan paikkaan kun Katjan takia heillä ei ollut mitään tukea määräyksille, ja muut pääsi nauramaan hovinarreista. Täysi epäonnistuminen
Mä ajattelin ihan tehtävän ekapäivästä asti, että Katja ei taida tajuta tuollaisen tehtävän olevan oikeasti se raskain, jos siis meinaa hoitaa sen niin, että koko yhdyskunta ei kärsi omasta toimettomuudesta. Johtaminen on kovaa hommaa, voi toki olla lempeä, mut pitää olla kuitenkin selkeä, ja se ainakin puuttui tästä muka-modernista johtamisesta.
Mut mitä Pekan mahan nuolemiseen tulee, niin nyt on kyllä jo hygieniahysteria liian pitkällä, jos ei uskalla tuotakaan tehdä. Toisen ihmisen bakteerikannallahan sitä juuri pitää omaa kehoa kouluttaa vastustuskykyyn. Ylihygienia johtaa monenkinlaisiin ongelmiin, mm. autoimmuunisairauksiin, mut myös siihen, että sairastuu herkästi ja pikkuflunssatkin on kovia. Ymmärrän kyllä, että määrätynlainen hygienia pitää olla, mutta ylikään ei saisi mennä. Se kultainen keskitie ois hyvä.
Minua on kyllä alkanut tuo Melody ärsyttää etenkin eilisen aikana. En ole aiemmin häntä edes seurannut sen kummemmin, mutta eilen kun joutui hetkeksi lähtemään keittiöstä korsia kantamaan, oli heti naama norsun-v:lla ja kitisi Samille ihan turhaan. Muutenkin hän on alkanut valittaa asioista ihan samalla tavalla kuin Jassu. Minua ei haittaa, jos hän pitää kiinni keittiöroolistaan, mutta tuo kiukuttelu ja määräily on törkeää. Tuo on kuitenkin jokaisen asukkaan KOTI tällä hetkellä ja on todella törkeää, jos kodissaan ei saa jääkaapista ottaa itselleen mitään ilman tämän lupaa. Ja sitten vielä se alentuva opettaminen "katsos kun tässä on tämä hylly, katsos nyt tarkkaan, ymmärrätkö, tästä ei saa ottaa, muistatko nyt sitten seuraavalla kerralla, ei tästä".
Alma h studiossa moittii ihan liikaa Pekkaa. Lietsoo. Se on väärin. Manipuloi ihmisiä ajattelemaan tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö Alma H itse
puhumaansa. Onko Alma toimittaja vai joku missi?Esim.
- "..ymmärtää, joka ikinä on ollut lapsi :Ö" on ehtoopuolella" :O
Kimmo Vehviläinen osaa puhua.
Mikä vika noissa on? Asiayhteydessään sanottuna ihan varmasti ymmärrettävää puhetta, joskaan ei kirjoitettuna olisi hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö Alma H itse
puhumaansa. Onko Alma toimittaja vai joku missi?Esim.
- "..ymmärtää, joka ikinä on ollut lapsi :Ö" on ehtoopuolella" :O
Kimmo Vehviläinen osaa puhua.
Miksi et ymmärtänyt noita lauseita? Miten ne sinulle hahmottuivat? Onko suomi äidinkielesi?
Taavi peesaa lassea :D onko omia ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitasko NYT äänestää KATJA pihalle, pääsis käymään lekurissa ja verikokeissa asap....Ois meinaan aiheellista. Se yks pätkä, minkä minä näin, säikäytti ihan kunnolla. Oli entistäkin valkosempi, ihan jopa harmaa ja erittäin aneeminen. Ei tuossa kunnossa pysty enää antamaan itsestään mitään enempää. Tässä ois vielä meinaan 8 viikkoa jäljellä eikä tuo pysy kohta enää tolpillaan.
Oma ajatukseni Katjasta ihmisenä on neutraali, ei ärsytä eikä vihastuta minua, mutta terveydellä ei pidä leikkiä. Kaikki ei ole nyt Katjalla henkisesti eikä fyysisesti kondiksessa.
En usko että kenenkään henk.kont. insuliineja voi yleisessä jääkaapissa pitää. Riski, tosin pieni että joku kilahtaa ja tykittää ne insuliinit muualle kuin tarkoitus on. Eiköhän pk-huoneesta hoideta tuommoiset asiat