Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Taavi sai tun todella ikävän palkinnnon. Ens viikolla lentää itse ulos.
Joutaa lentää ei anna katsojille mitään, tyhjä muka kaunis kuori.
Taavi käräytti tekoitkunsa nimeämisten jälkeen. Jos se kerran niin kauheaa on, niin miksi halus voittaa? Jokainen tiesi, että palkinto liittyy nimeämisiin.
Taavi saattaa vaihtaa Pekan nimetyksi, koska Taavi saattaa aavistaa, että Pekka nimesi hänet viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kumipylly ei voittanut kisaa.
ei oo turhaan harrastanut fitnessiä, saa kivannäköisen byllyn.
Ei siihen fitnessiä tarvita, senkun tekee vaan lantionnostoja.
Ei missään suhteessa tuo päivätehtävä ja kohtuuttoman iso palkinto siitä. Nyt ei ollut ollenkaan mieluisat häätöehdokkaat Virtaselle. Nyt halutaan pudottaa mies talosta vaikka väkisin.
Veljekset Taavi ja Lasse ovat hyvä pari . Anssista ja Pekasta ei voi samaa sanoa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä porukat on täällä näytetäänkö Taavin valinta noille?
Itse sitä mieltä että ei vaan ainoastaan meille koska tuo päätöshän voi vaikuttaa Taaviin negasti?En usko, että näytetään. Riippuen siitä, kenet Taavi on valinnut ja kuka ei olekaan häädössä, uskon, että asukkaat saattavat osata päätellä valinnan. Mutta toivottavasti Taavi on älynnyt ajatella katsojien mielipiteitä ja ymmärtänyt olla pelastamatta Lauraa.[/quote
Tottakai näytetään. Juuri sillähän saadaan draamaa ja onhan ehdottomasti asukkailla oikeus tietää.
Jos tää olis Sainion bb, Taavin valinta näytettäis empimättä muille.
Ja niin se pitäiskin näyttää, viihdeohjelmasta tässä on kyse.
"Ei tullu eilen poltettua kuin askillinen"... Herrajestas toi Juhani polttaa paljon. Ei ihme, että äijä näyttää 48-vuotiaalta 38-vuotiaana.
Anssi on jotenkin katkera .
Vierailija kirjoitti:
Jos tää olis Sainion bb, Taavin valinta näytettäis empimättä muille.
Ja niin se pitäiskin näyttää, viihdeohjelmasta tässä on kyse.
Aika epäreilua Taavia kohtaan. Samantien vois sit näyttää koko nimeämiset.
Ei ole Lauralla nyt kiire puuron keittoon kun on nimeämiset suoritettu.
Olipa hyvä tanssikilpa . Taavi ja Lasse vetivät hienosti . Mutta oli siellä muitakin helmiä.
Tää tanssitehtävä oli muutes tismalleen sama, mitä oli 2006 -kaudella. Asukkaat tanssi sillon ulkona, samanlaiset lasit päässä, mut musiikki tais kuulua (ilman kuulokkeita) sen verran kovalla, ettei asukkaat tienny, oliko joku jo luovuttanu.
Taaville tarttunut Melodin puhetyyli:
"Meinasin laittaa huulirasvaa tiätsä, sit jotain, ei tuu, tiätsä, ku ei nää mitää"
BB24/7-1 klo 04.35
Vierailija kirjoitti:
En usko että Taavi oli nyt nimettynä. Veikkaan siellä olevan Jassu, Laura L, Sanni ja Pekka. Näistä saisi minun puolesta pudota muut paitsi Jassu, tuo eloa. Jos näistä jonkun Taavi vaihtoi niin epäilen sen olevan Laura L tai Sanni, ovat kai läheisimmät. Onhan se jassunkin kanssa jollain tasolla mutta en usko että pelastamiseen saakka. Luulen että pelastamansa henkilön tilalle laittaa Juhanin. Tämmöistä pohdintaa
En usko että Taavi Sannia pelastaa, miksi pelastaisi.?
Vain siinä tapauksessa että fitneskana ei ole joutunut häätöön ja muut häädössä olijat ovat vielä Sanniakin merkityksettömämpiä Taaville, ei nyt tule mieleen kuka.
Harmittaa jo etukäteen kun taavi pelastaa fitneskanan häädöstä. Se on vääryys, voi kun taavi meni tuon kanan esitykseen, lankesi sääliin !!
Mahtaa Anssia ja Pekkaa ottaa päähän Taavin ja Lassen tanssikisan voitto. Anssi luovutti ensimmäisenä, kun ei huvittanut....(selitys).
Taavilla voiton myötä mahdollisuus pelastaa itsensä pois äänestyksestä (sen takia halusi voittoa). En tiedä onko Taaville kerrottu äänestyksessä olevat. Tiedä sitten ketkä siellä lopulta ovat.
Eilisen tanssikisan jälkeen, Taavin katse oli aika tyhjä ja katse oli suunnattu Lasseen.
Taavi sanoi Lasselle, että sulla ei ole hätää, tässä kisassa. Kaikki on mahdollista.
Tiedä sitten olisiko Lasse äänestyksessä? Mistä Taavi mahdollisesti pelasti itsensä???
Luulen, että eniten ääniä häätö-äänestykseen ovat saaneet: Sanni, Laura L, Juhani, Anssi ja Taavi.
Anssi ja Pekka haluavat rikkoa kaksikon Taavi ja Lassen.
Vierailija kirjoitti:
Taaville tarttunut Melodin puhetyyli:
"Meinasin laittaa huulirasvaa tiätsä, sit jotain, ei tuu, tiätsä, ku ei nää mitää"
BB24/7-1 klo 04.35
Stadissa ne veivaa tota tietsä tiätsä sanaa ja niikutusta tuskastumiseen asti. Terv 100km stadista , paljon sukua ja tuttuja siellä.
Mä vähän luulen, että Taavi pelastaa Laura L n. Laura lohdutti Taavia, kun Taavilla oli paha mieli.