Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Siis nyt vasta Anssi antaa tunteen ulos. Enpä olisi uskonut näkeväni tuota.
Okei, yllätyin että Anssilla oli tuon näköinen vaimo.... Luulin, että olisi ollut paljon kauniimpi
Miksi ton mammutin on ihan pakko huutaa ja mölytä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieksan mestari voittaa ja se palstalaisia harmittaa :D:D:DD::DDXDD
Niin harmittaa, ei ansaitse voittoa tollanen sponsoroitu nynny.
Toivottavasti joku miljonääri sponsoroi viime hetkellä jassun voittoon, oikeesti ansaitsisi sen., kuten Lassekin sanoi.Akin voitto ei ole oikea voitto vaan ostettu.
Joo, sen huomaa tästäkin keskustelusta. Aika selvää lobbausta nähtävillä.
Anssi itkee kun ei voittanut. Ei sillä mikään ikävä ole. Pettynyt mies kun luuli että voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän laskea kuinka monta kertaa Anssi katsoo Elinan tissejä.
Sekö tässä on tärkeintä?
Ällöttävä Jassu vaan kiroaa ja kiroaa. Ei mitään kunnioitusta tota tyyppiä kohtaan.
Ei hätää. Anssin maine kasvoi nyt niin paljon, että saa nuo 30 tonnia striimauksesta takaisin moninkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Okei, yllätyin että Anssilla oli tuon näköinen vaimo.... Luulin, että olisi ollut paljon kauniimpi
Sä oot kyllä aika perseestä.
Taavilla ei ole enää mahdollisuuksia voittoon, nyt kaikki äänet Jassulle!
Nyt purkautuu Anssin ikävä. Tunteet on mutta piti piilossa.