Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Nyt Jassun peräpuolen esittely alkaa koosteessa pk huoneessa. Monttu ammollaan määkimistä. 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Joko Aki on pitänyt puheensa, missä kertoo niin kovasti tykkäävänsä kaikista?
Ei vielä mutta tulossa on.
Timo! ♡ Timo varmaan tykkää, kun tällä kaudella on niin monta kasvissyöntimyönteistä tyyppiä talossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellu on ihan itse ansainnut nuo nimitykset. Tää sille yhdelle rasittavalle myötäloukkaantujalle.
No minusta on vain naurettavaa nillittää rasismikortin perusteettomasta käytöstä jos itsekin syyttää henkilöä jostain, mitä hän ei ole tehnyt. Kaiken muun tässä ketjussa annetun kritiikin kyllä allekirjoitan täysin ja Melody on minun ykkösinhokki talossa. En vain tykkää valehtelusta, koska se vie siltä aiheelliseltakin kritiikiltä pohjan.
Mistä valehtelusta?
Onko sinun mielestä Melodi käyttänyt r-korttia, kyllä vai ei?
Jos vastaat kyllä, niin silloin kumoat väitteesi valehtelusta.
Jos taas väität ei, niin sinulle annettiin jo kaksikin esimerkkiä ja sen lisäksi kerrottiin myös muista tilanteista jotka eivät ole pystyneet edetä niin pitkälle että asiasta olisi edes syntynyt kunnon keskustelua, puhumattakaan väittelyistä, koska Melodi on jyrännyt koko aiheen itselleen ja vain itselleen.
Että sellaista. Mitään valehtelua ei ole tapahtunut.
Mielestäni hän ei ole käyttänyt r-korttia. kumpikaan annetuista esimerkeistä ei ole r-kortin käyttämistä. Olen jo useaan kertaan selittänyt mikä ero on r-kortin käytöllä ja rasismikeskustelulla. En voi mitään, jos et vieläkään ymmärrä näiden eroa.
Olet kyllä aivan uskomaton vänkääjä ja vääristelijä. Jos jatkat tuota trollailua, niin jatka, mutta minä osallistun keskusteluun vasta sitten kun sinä lupaat olla vääristelemättä.
Asiat selitettiin sinulle jo useaan kertaan aikaisemmin.
Taavi kuittailee nyt koko ajan Lasselle.
Vierailija kirjoitti:
Todella kireä tunnelma tuolla talossa, vaikka päivään on mahtunut mukavia tehtäviä. Kaikki tuntuvat kyräilevän toisiaan. Sami uhriutuu ainoana mukavuuksista kieltäytyjänä, Mellu piikittelee Jassua koko ajan, Lassea ketuttaa retriitin mollaaminen... Tuolla meiningillä juhlat eivät pääty iloisesti pöydän alle ruotsalaiseen tapaan, vaan kohta kaivellaan puukkoa selästä perinteisen suomalaisen juoppotappelun tapaan. Helan går!
Jep, ja tuo on vain pieni otos kaikesta pinnan alla piilevistä kiistoista ja kaunoista. Tämä porukka ei todellakaan oikeasti pidä toisistaan, nytkin vain vaivoin sietävät toisiaan. Taistelu ruutuajasta ja finaaliin pääsystä ja voitosta on kyllä kova. No, luulen että kärvistelevät vain tuolla loppuviikot, kaikilla on liikaa menetettävää, mitään suurempia räjähdyksiä ei ole odotettavissa. Ainakin luulen niin. Yksi kunnon yhteenotto saattaisi jopa parantaa ilmapiiriä ja laukaista jännitystä.
Miksi ilmapiiri on koko ajan takakireä? Kaksi erittäin kilpailuhenkistä talon pomoa, jotka vielä aina haluavat sanoa viimeisen sanan : Melody ja Anssi. Tosikko ja vainoharhainen ja muita vanhempi mielipidevaikuttaja: Taavi. Asioita mielellään kärjistävä ja ylilyöntejä pokalla tekevä ja toisten hermoon pahasti käyvä: Pekka. Mielellään kaikkeen negatiiviseen lähtevä, erittäin näkyvä persoona: Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samia ei sitten tuotanto huomioinut mitenkään. Olisi kyllä voineet antaa Samille oman ruuan.
Onhan siellä paahtoleipää, miksi nirsoilevaa Samia pitäisi jotenkin erikseen huomioida? Syökööt sitä mitä kaapista löytyy jos ei ravut maistu.
No kun ei saa syödä muuta. Ohjeissa kiellettiin. Mätiä paahtoleivän päälle ja ei syö sitäkään. Pelkkää kuivaa paahtoleipää pitäisi syödä.
Ei ole nirso vaan syö kasvisruokaa.
Kimmo vitsaili, että Timon Keijo-käärme menee nyt laastikkoon, jossa odottaa Minna ateriana :D Oikein, Kimmo.
Ihana Keijo-käärme <3
valitettavasti en kuullut, mikä rotu.
Tuo värimorfoosi kuitenkin kalliimmanpuoleinen.
Fanicornerihan on ihan pettymys. Aiemmin siellä oli faneja kommentoimassa rennoissa fiiliksissä. Viime kaudella otettiin faneihin tietokoneyhteyskin 90-luvun tyyliin. :D
Lasse yrittää hengata nyt sitten Samirin kanssa että saa alkaa pomottaa sitäkin.
Voi miten nolo tuo Lasse on, kun ei tajua käyvänsä ylikierroksilla. Päiväkirjahuoneessa Samirin kanssa.
Aiemmin oli ihan hyvä tyyppi.
Nyt meillä on foliopussimies
Aki: anna mie imasen sen viinipussin tyhjäks
Helan går...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö Samin rapujen syömättömyys kurjuusretriittiin, allergiaan, eettisyyteen, tykkäämättömyyteen, vastarannankiiskeyteen vai mihin?
Kasvissyöjä. Rapu ei ole vihannes :)
Puheiden perusteella ei ole kalapuikkojen voittanutta. Ehkä ravut eivät kuulu tämän 5-vuotiaan ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki ja Jassu on söpöjä <3
Aki on söpö Jassu ei.
Ei niin, Jassu on IHANA ❤️
Jassu on LIHAVA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellu on ihan itse ansainnut nuo nimitykset. Tää sille yhdelle rasittavalle myötäloukkaantujalle.
Mene nukkumaan, jos olet rasittunut.
Ihan kuule itse voit mennä. Sinä se täällä rasitat muita.
Mölinän boifrendi ilmeisesti löysi palstan 😂
Se onkin näköjään Taavi joka tällä kertaa kääntyy ekana känniin.
Vierailija kirjoitti:
Lasse yrittää hengata nyt sitten Samirin kanssa että saa alkaa pomottaa sitäkin.
Ketä muuta Lasse sit pomottaa tuolla?
Höpö höpö.