Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
72341/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon Mellun saisi ulos talosta!! ? Itku kun oli lähellä silloin kerran.

Vierailija
72342/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan olemassa joku sairaus, että alistuu ja tykkää siitä tai sitten tuotannon määräys.

Tuotannon 'määräys' = Hei, sinut on valittu BB-talon asukkaaksi tuhansien hakijoiden joukosta, jos suostut mateleen yhden kilpailija-asukkaan edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72343/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua alkoi kiukuttaa tää Anssi. Siis puhuu kauniisti tyttäristään yms. Mutta kyllähän se aika tekopyhää on sitten haukkua mm. Nooraa daijuksi. Hän on myös joidenkin tytär ja en jaksa uskoa, että Anssi pitäisi, että hänen lapsiaan nimiteltäisiin näin...eli tässäkin tapauksessa kohtele muita niinkun haluaisit itseäsi (tai lapsiasi) kohdeltavan. Tekopyhyys on ehkä yksi ärsyttävimmistä piirteistä ihmisissä....

Vierailija
72344/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo taas alistuu Mellun 'mahtiin'??

Jokainen ajattelee että Mellu ois helpoin vastus finaalissa, koska kukaan ei äänestäis sitä voittajaksi

Ei johdu siitä, vaan Mellun raivon pelosta. Siihen kun lisätään vielä Mölinän takataskussa oleva R-kortti, niin homma taputeltu, kukaan ei uskalla sanoa puolikastakaan poikkittaista sanaa sille. Munattomia betamiehiä kaikki. Beta-Taavi suurin MÖLLYKÄN mielistelijä, samoin kuin Juhani, tuo Pohojammaan suuri macho.

Vierailija
72345/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tehtävää tuo, en pysty, on tehnyt? Aina valittaa. Kyllä on ihme esittäjä. Pitää vain saada näkyvyyttä.

Juu, valittaa, mutta on kuules tehnyt ihan jokaisen tehtävän. Nukkui ulkona, hakkasi kiviä, osallistui kelkan vetämiseen, meni hämähäkkihuoneeseen ja nyt söi hapansilakkaa. Ei ole jättänyt väliin yhtäkään tehtävää. 

No eivät ole muutkaan jättäneet mitään välistä, mutta eivät ole mitään teatteriakaan pistäneet pystyyn joka asiasta, kuten Jassu.

Niin? Kysyinkö missään, ovatko muut valittaneet? Tuo edellinen kommentoija kysyi kysymyksen, johon minä vastasin. Vastaukseni ei muutu epätodeksi sillä, että muut eivät ole järjestäneet teatteria. 

Vierailija
72346/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli sulkea 24/7. Ei pysty kattoo tota mellua enää yhtään. Eikä kuuntelemaan varsinkaan. Huhhuh.

Ylläripylläri että se halus olla ohjeistamassa vaikkei osaa.

Kunhan joku vielä potkasis sen pihalle keittiöstä, ja sunnuntaina talosta.

Kiitos.

Vierailija
72347/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mua alkoi kiukuttaa tää Anssi. Siis puhuu kauniisti tyttäristään yms. Mutta kyllähän se aika tekopyhää on sitten haukkua mm. Nooraa daijuksi. Hän on myös joidenkin tytär ja en jaksa uskoa, että Anssi pitäisi, että hänen lapsiaan nimiteltäisiin näin...eli tässäkin tapauksessa kohtele muita niinkun haluaisit itseäsi (tai lapsiasi) kohdeltavan. Tekopyhyys on ehkä yksi ärsyttävimmistä piirteistä ihmisissä....

Ei arvosta naisia pätkääkään, vaikkakin sellaisille sossu-Maiju tyypeille mielistelee edessäpäin. Ei maininnut 9 tärkeimmät asian joukossa avovaimoaan. Seksin kyllä ja Redditissä olevan amerikkalaisen mukaan olikin ottanut kondomin pois kesken seksin. 

Vierailija
72348/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan olemassa joku sairaus, että alistuu ja tykkää siitä tai sitten tuotannon määräys.

Tuotannon 'määräys' = Hei, sinut on valittu BB-talon asukkaaksi tuhansien hakijoiden joukosta, jos suostut mateleen yhden kilpailija-asukkaan edessä.

Hei, tämä sakkiko on haalittu taloon tuhansien (oliko kuuden tuhannen joukosta) joukosta ja tässä tulos. Voisin kuvitella, että tehdään kova sopimus, josta ei sitten liisitä taloon tunkeneen kohdalla.  Eeviksen kohdalla jäin miettimään, kuinka moinen ylipäätään on mahdollista tässä sääntöjen maassa.

Vierailija
72349/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt monta kertaa tällä viikolla jakanut tapahtumia niin voisiko joku puolestaan kertoa mulle miksi nuo nyt rusetti päässä ja kaulassa sönköttää ruotsia tuolla ?

Vierailija
72350/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sibeliuslukiossa keskiarvoraja vain 9,21. Ihan tavisten paikka siis.. 

Puutun nyt ekaa kertaa tähän aiheeseen. Ville puhui yksi päivä ulkona, itse asiassa aika kauan aikaa jo sitten, että hänellä oli joku seiskan todistus, omien sanojensa mukaan ei ollut hirveän hyvä koulussa. Pääsi pääsykokeella Sibelius-lukioon.

yleislinjalle pääseev todistuksella jos ka yli 9 

Vierailija
72351/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassesta hyvä kuva BB:n etusivulla, kun on listannut Taavin onnellisuuslistalle.

Vierailija
72352/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt monta kertaa tällä viikolla jakanut tapahtumia niin voisiko joku puolestaan kertoa mulle miksi nuo nyt rusetti päässä ja kaulassa sönköttää ruotsia tuolla ?[/quote

asukkaat-viettavat-ruotsalaisuuden-paivaa-heittaytyminen-palkitaan-rapujuhlilla

Vierailija
72353/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassella on joskus hassuja tahattomia sanontoja. Puhui äsken, että on ihanaa mennä rannalle katsomaan merenlaskua. Joskus aikaisemmin puhui linnunlaulun ropinasta tai jotain sellaista. 

Hauskaa juttua Lasse pitää, mutta ei vai välttyä ajatukselta, että on aikamyksinkertainen kaveri, vähän hitaalla koko ajan. Hyväntahtoinen heppuli.

Vierailija
72354/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hur man inte lär sig ett annat språk i skolan

Vierailija
72355/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin uskaltavat naisia häätöön nimetä, kun Elina Kottonen säikäytti viime viikolla täysin viattomat ihmiset naisten häätämiseen. Nämä talon asukkaat eivät todellakaan ole olleet häätämässä naisia talosta, vaan äänestäjät.

Vierailija
72356/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku muru hapansilakkaa nielasta maailman hirvein asia Jassulle.

Se on se alkoholin himo, tuskin muuten olis vaivaa nähny.

Vierailija
72357/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei arvosta naisia pätkääkään, vaikkakin sellaisille sossu-Maiju tyypeille mielistelee edessäpäin. Ei maininnut 9 tärkeimmät asian joukossa avovaimoaan. Seksin kyllä ja Redditissä olevan amerikkalaisen mukaan olikin ottanut kondomin pois kesken seksin. 

Hohhoijaa, miten te jaksatte vieläkin näitä samoja juttuja. Sanoihan tuo Akiakin tyhmän näköiseksi, joten ei liity sukupuoleen mitenkään. Mutta pitihän sinun taas keksiä tällainenkin aasinsilta, että pääset taas tuomaan tuon kondomijutun tähän..

Vierailija
72358/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt monta kertaa tällä viikolla jakanut tapahtumia niin voisiko joku puolestaan kertoa mulle miksi nuo nyt rusetti päässä ja kaulassa sönköttää ruotsia tuolla ?

Ruotsalaisuuden päivän teema heillä siellä.

t. Terveysintoilija

Vierailija
72359/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ruotsalaisuuden päivän -teemasta kertoneille. Moderointi taas esti lainaamasta kommenttejanne, mutta kiitos kuitenkin kaikille yhteisesti. 

Vierailija
72360/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tommonen hinkuva tupakkanauru Mellulla ja Villellä. 

Ketju on lukittu.