Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
No onhan tuo nyt älytöntä, että pitää antaa ruoat pois, että saa hakea kaupasta ensi viikolla niitä täsmälleen samoja ruokia. mikä järki?
Taas menee ruokaa haaskuuseen. Tuskin noita tuotanto syö, roskiin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen aikaan Anssi sai tyttäriltään viestit?
Kiitos.
Jotain 11.42!
Kiitos! <3
Tätä mä pelkäsinkin, kun BB-uutisissa oli kahden aikaan. Yleensä niissä on tunnin-parin heitto. Pitikin mennä nukkumaan duunin jälkeen, niin ei saa enää kelattua striimiä niin aikaiseen. :( No, huomenna koosteessa sitten.
Anssi istui sohvalla kun tuli ääniviesti tytöiltä. Serafiina oli toinen tyttö. Eka oli hiljaisempi, toinen puheliaampi. Suloiset tytöt höpöttivät, isää ikävä, äitillä hyvin kaikki, toive mennä poloja(poroja) katsomaan, synttärilahjaksi saanut tiaran, palapelin ym. Laiskiaista pitää hyvin ilmeisesti Anssille lelu. Rakastan sua isi. Nää muistin ainakin.
Mä en ymmärrä miten Anssi on voinut jättää tyttärensä näin pitkäksi aikaa jonkun 25 000 e vuoksi:( Eikö hän voittanut pelissä lähemmäs 300 000 e.
Anssi on kyllä ihan mun top kolmosessa mutta en tiedä haluanko hänen voittavan BB:tä kun on jo näin rikas.
Eikö nuo oikeasti älyä selkeää ohjetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviira on kyllä ruma nimi, miksi vanhemmat antaneet tuollaisen riivinrautanimen ihanalle tyttärelle? :(
Erikoisuudentavoittelua?
MItä?! Vanha perinteinen nimi on nyttemmin erikoisuudentavoittelua? V*ttu mikä sekopää se säkin olet.
Höh, olipas ikävä veto BB:ltä. Olisin halunnut, että tehtävä onnistuu ja tulis Halloween-bileet.
Veikkaan, että tuotantoa itseään vtuttaa eilen pilalle mennut valehäädön lässähtäminen ja siitä tullut negapalaute, joten eivät halua antaa katsojille bileitä seurattavaksi (vaikka itse mokasivat häätövedätyksen).
Soija ei ole ärrä- tai kauppatuote vaan peruselintarvike. Onhan tuo nyt väärin jos nekin pitää palauttaa, kun ohjeessa nimenomaan ei mainita peruselintarvikkeita. Jassu taas ei ymmärrä.
Isoveli kiitos. Vihdoinkin kunnon opetus. Toisaalta eihän se kestä kuin vrk, luulen.
Jassulla ei äly riitä. Selvästi lukee, etttä kaupasta ja kioskista haetut tuotteet, ei siis koske villikaloja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo oikeasti älyä selkeää ohjetta?
En minäkään älyä. Miksi ihmeessä pitäisi antaa ruokia pois saadakseen ensi viikolla ehkä yhden juustopaketin?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä, että kun (tai jos) Mellu tuolta joskus poistuu, niin pistää kaiken saamansa kritiikin rzismin nimiin ja ei ota onkeensa. Ja näin on saattanut käydä jo aikaisemmin, koska Melody ei kerta kaikkiaan pysty ottamaan vastaan mitään kritiikkiä. Hänelleä ei tunnu myöskään olevan oikeaa itseironiaa ja -kritiikkiä.
Ja silloin, kun ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä, kehitys pysähtyy. Henkilöstä tulee omahyväinen, kaikkitietävä, kontrollifriikki. Hyvin raskas persoona.
Ja kyllä varmaan sataa niskaan kaikenlaista rzismipskaa. Sinne hukkuu sitten ihan aiheellinenkin kritiikki, josta Melody voisi oppia jotain, niin ei jäisi reissu ihan miinuksen puolelle.
No niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Ennen bb:tä en olis kiinnittänyt tuohon mitään huomiota huoltoasemilla, mutta tämän jälkeen jään kyllä tuijottamaan. On se sellainen friikki.
Olipa taas hyvä twisti tämä. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ton Anssin hampaat hajalla vaiko vain erittäin pahasti värjääntyneet ?
Näyttää olevan molempia. Anssi on komea mies sekä kasvoista, että vartalosta, mutta marsmars hammaslääkäriin valkaisemaan ja korjauttamaan koko hammaskalusto. Vastenmieliset hampaat on, joille voi tehdä jotakin ja Aki kans hammaslääkärin kokonaisvaltaiseen oikomis/hiomis/valkaisu/kuorikko/implanttihoitoon niin näyttäisi normaalisuomijannulta. Nyt vääntelee suutaan omituisesti, kun yrittää peitellä hampaitaa ja se ei kyllä onnistu yhtään. Voisivat sukulaiset ja ystävät kannustaa molempia jeppejä.
Se on vähän kuin olisi käsi murtunut eikä mene lääkäriin vaikka pitäisi.
Osittain siks toivonkin että Aki voittais niin voisi käyttää rahat hampaiden hoitoon. Ei se ilmaista nimittäin ole ja sit jos on hammaslääkäripelko niin ei ole ihan yksinkertainen juttu.
Vaikka ihana Aki on, oli hampaat millaset vaan. Ei ne edes ole niin pahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Jotain 11.42!
Kiitos! <3
Tätä mä pelkäsinkin, kun BB-uutisissa oli kahden aikaan. Yleensä niissä on tunnin-parin heitto. Pitikin mennä nukkumaan duunin jälkeen, niin ei saa enää kelattua striimiä niin aikaiseen. :( No, huomenna koosteessa sitten.
Anssi istui sohvalla kun tuli ääniviesti tytöiltä. Serafiina oli toinen tyttö. Eka oli hiljaisempi, toinen puheliaampi. Suloiset tytöt höpöttivät, isää ikävä, äitillä hyvin kaikki, toive mennä poloja(poroja) katsomaan, synttärilahjaksi saanut tiaran, palapelin ym. Laiskiaista pitää hyvin ilmeisesti Anssille lelu. Rakastan sua isi. Nää muistin ainakin.
Mä en ymmärrä miten Anssi on voinut jättää tyttärensä näin pitkäksi aikaa jonkun 25 000 e vuoksi:( Eikö hän voittanut pelissä lähemmäs 300 000 e.
Anssi on kyllä ihan mun top kolmosessa mutta en tiedä haluanko hänen voittavan BB:tä kun on jo näin rikas.
Täähän on varmasti kunkin talossa käyvän vanhemman "kiirastuli". Eihän kenenkään lapsilla mitään hätää ole, mutta onhan se aika pitkä olla erossa. Anssihan reissaakin paljon työkseen. Reissusta tietty pystyy pitämään paremmin yhteyksiä, mutta näkeehän lapset kuitenkin telkkarista nyt, vaikkei se kaikkea korvaa.
Anssi on mun top kolmosessa myös. Eikä se olekaan siellä talossa rahan takia, vaan tuon pelin, leikin ja ihmiskokeen takia.
Musta olisi outoa, että taloon valittais vaan persaukisia asukkaita. Voihan tuommoinen rahakkaampi voittaja vaikka luovuttaa seuraavalle tai hyväntekeväisyyteen yms. onhan näitä vaihtoehtoja. Eikö Anssi sanonut, että jos kävis niin hassusti, että hän voittais, niin rahat menee tyttärille.
Oliko niin ,että Mellu ei ole hyppinnyt tarpeeksi niin sakkoja ? Ihmettelin kuinka vähän liikkunnut kun sai sen häädetyn herjan.Jos paikalla olisi ollut toinen niin olisi varmasti saanut huudot.
Siellä nyt keittäjä ragee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviira on kyllä ruma nimi, miksi vanhemmat antaneet tuollaisen riivinrautanimen ihanalle tyttärelle? :(
Tytöillä on nätit venäläiset nimet.
Ei ole venäläinen nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Jotain 11.42!
Kiitos! <3
Pienemmän nimi on Serafia, isomman Elviira. Anssi kertoi, kun Mellu kysyi.
Kiroiliko Anssi koko ääninauhan ajan? "wttu minun tyttäret wttu wttuwttu"?
Ei yhtään, kiroilijat on jassu ja melody.
Mellu on ihan raivona kun kermat vietiin pois. 😂
Anssin hampaat on priimat verrattuna tuon metsäläisen purukalustoon! Paljon kertoo myös se, että peikon peti oli talon siivottomin. Ei vissiin metsän perukoilla paljoa hygieniasta piitata...