Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Siis eikö nuo oikeasti tiedä, että tuolla on suora lähetys joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. En ole katsonut ohjelmaa pitkään aikaan, olen vain ns kuunnellut teitä tällä palstalla. Nyt kun avasin telkun ja aloin katsella, niin kaikki naureskelee, on hyvä rento tunnelma. Palsta on hirveän paljon negatiivisempi ja synkempi kuin itse talo ja sen asukkaat. Ikään kuin tuolla ei olisi valoa ollenkaan ja nyt siellä oikeasti onkin lämmin tunnelma.
Näin tää on ollut koko ajan. Ihan kuin kattelisi jotain eri ohjelmaa, kun vertaa tämän palstan kirjoitteluun.
Itse oikeasti ihmettelen, miten hyvin nuo ovat tulleetkin tuolla talossa toimeen. Onhan se tavallaan tylsääkin, mutta silti on riittävästi draamaa ihan jossain mököttämisessäkin, että jaksaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä filosofisti taavilla? Kovin hiljainen on ollut
Tuuli siellä korvien välissä ujeltaa.
Olihan tuo Minnalta pokkaa (tai röyhkeyttä) vaatinut suoritus: moni talossa oli siinä uskossa koko ajan (ja saattaa olla vieläki), että Minna äänestettiin takaisin taloon katsojien toimesta. Siis luulevat, että Minna on edes jonkin verran suosittu.
Se, että on varmasti vähiten suosituin poispotkaistuista, tulee varmaan ikävänä asiana jollekin Jassulle. Mutta tänä aamuna Melody ja Jassu vähän kiusoitteli Minnaa siitä, että kuinka on niin paljon kiltimpi kuin ekalla reissulla - joten voisi ajatella, että he ovat miettineet myös mahdollisuutta, että katsojat eivät ole häntä taloon äänestäneet, vaan että kyseessä on Isoveikan tekemä ansa ja jekku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos häätö ois oikea ja Lasse lähtis, ei olis hetkenkään epäilystä etteikö ne menis Minnalle paneen.
Ei Lasse selkäänsä kääntäs kun kamerat sammuu. Kyllä ne parit kerrat harrastas seksiä, ehkä Lasse jopa jäisi Helsinkiin pariksi viikoksi Minnan luokse. Hyvin mahdollista.
Eihän se nyt Minnaa panis jos se just ois häätänyt hänet talosta. Soittais Chocolle ja ne lähtis Helsingin yöhön etsimään kuumaa kissaseuraa ja panisivat sitten löydettyään niitä.
Ai lähtis mielikuvituskaverinsa kanssa nssiskelemaan - keskenään?
Ja niinhän tuo suunnitteli, että Levillä sitten Minnan kanssa.
Jos lukee "niitä" niin miten saat väännettyä siitä "keskenään"?
Vierailija kirjoitti:
Miks nuo alkoi imuroimaan?
Paras siivota, kun kaikki tavarat on pakattu ja vähiten irtoroinaa esillä.
Hyvä pekka kun otti suklaata vaikkei sais. Menee taas muilla aivot jumiin. Kontenttia.
Vierailija kirjoitti:
Jee Minna lähti voi taas kattoo bbtä
Tyhmä ja ruma akka
Katoppa peiliin, siellä siellä se on.
No niin, eikä taaskaan Pekka voinut myöntää virhettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku asia mut kertoo paljon. Pöydällä on karkkipusseja ja suklaalevyjä. Osa asukkaista tunkee laukkuunsa monta, osa ottaa yhden, osa jää ilman. Luulisi, että osaa laskea, tossa on noin 12 kpl, otanpa yhden niin kaikille riittää. Mutta ei, kahmin niin paljon kuin haluan muista viis!!!! Eikä ole vaikea arvata, mihin porukkaan lukeutuu Anssi ja Pekka.
No eihän se Anssi ees usko, että joku muukin lähtee tänään kuin Minna. Onpa kauheeta laittaa hetkeks suklaalevyjä omaan laukkuun piiloon. Melody piilottelee koko ajan muilta yhteisiä vähän tärkeämpiä elintarvikkeita
Laittoiko mausteet piiloon .
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus: Minna valitsee häädettäväksi Samirin, koska on uusi.
Pekka olis hirvee valinta, miettikää sitä trapazioonee huutoa kun taas palaa. Kenen kanssa Minna ei tullut toimeen?
Eiköhän Pekka jo ymmärrä, että häätö tulee sunnuntaina, viimeksi oli jo varma lähdöstään. Ainakin, jos useampi lähtee. Jos lähtee vain yksi, niin olisi vielä mahdollista jäädä, jos siellä olisi sellainen, joka ei ole ollut häädössä ja joka halutaan tilaisuuden tullen pois. Esim. Melody voisi joutua ainakin häätöhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Käänne on aivan älytön. Lasse paran vatsassa myllertää murmelilauma. Miksi näin turhan asian varjolla leikitään ihmisten terveydellä.
Lassen ei olisi pitänyt syödä murmeleita, jos ne eivät sovi hänen vatsalleen. Oma vikahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä korostuu tuo Taavin kropan epätasapaino. Tuolla llaudallahan on meemi, jossa on yhdistetty Katjan alavartalo Taavin kroppaan - ja siltä Taavi nyt kyllä näyttää noissa mustissa kireissä housuissaan. Puuttuu vain ballerinat jalasta! Heh.
Taavin kroppa on kuin Itse Ilkimyksen (Kätyrit) ukolla😆
Jassu ja Mellu varmoina ettei joudu lähtemään. Ei oo tyttöset pahemmin pukeutuneet. Ei kovin hyvä twisti bb.ltä tällä kertaa.
Olisiko ulkona vielä joku ylläriläheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä filosofisti taavilla? Kovin hiljainen on ollut
Tuuli siellä korvien välissä ujeltaa.
Taavi on kyllä koomisen tyhmä kundi. Mitähän siellä ujeltavan tuulen mukana kulkeutuu ....imperiumi....Pekka...mun viholliset...videotervehdys minulle...puvut päällä...baarissa...Pekka...mä niiiiiin tiesin tän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh eipähän tarvitse enää jatkaa ruutu plussaa.
Itse aloin taas katsomaan kun Minna lähti. Jee!
Nyt on Ruutu +taas käytössä kun sipsuttaja lähti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo Minnan taloon takaisin meno oli jo käsittämätöntä (kerralla katsojien euro-äänillä ulos äänestetty) ja nyt vielä Minnä saa häätää yhden talon asukkaista. Aikamoinen tarina taas Virtaselta.
Lähteekö Virtanen Minnan kanssa?
Koko BB touhulla ei ole mitään juonta touhuissa. Katsojien aliarvioimista. Luottamus murenee.
Ei Minna saa ketään häätää, se tieto oli valhe, tarkoitus saada aikaan sykkeen nousu asukkaissa.
Miks nuo alkoi imuroimaan?