Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
69481/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Puhuvat pihalla Pekka, Anssi ja Aki.

Läyhäävät sanottais jos naiset noin tekisivät.

Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.

En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".

Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.

Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.[/quote

Olen huomannut saman. että porukalla käydään jonkun ihmisen kimppuun sanallisesti. Eilen se oli Aki ja tänään Pekka hampaissa. Oli aika pilkkaa eilen Akia kohtaan. Anssikin sen huomasi. Pekasta en aiemmin tykännyt, mutta nyt meni kuppi nurin noiden käyttäytymiseen ja alan kannattamaan nyt Pekkaakin. En hyväksy, että joukolla käydään yhden ihmisen kimppuun.

Pekka tylytti eilen samia kinkä kerkesi ja syytti salatehtävän epäonnistumisesta. Keksi päästään juttuja ja kehui itseään.

Samihan se jankkasi ja jankkasi tuosta tehtävästä eiken, vaikka Pekka sanoi, että toiset saa ottaa ne herkut. Sami nauttii tuosta ärsyttämisestä suunnattomasti. Pitää olla aina erimieltä asioista.

Vierailija
69482/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt ei toimi enää kommentointi ilman lainauksiakaan. Ollaanko tätä palstaa ajamassa alas? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69483/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset. 

Sami se enemmän riitaa haastaa. Ja kelpasihan tuo Pekan tarjoama sviittiyö. Samoin kävelyt ja keskustelut, kun Sami aika yksin. Kiitokseksi Sami antoi Pekalle 2 häätöpistettä. Sami voisi nyt skarpata, mutta pystyykö? Tosi erikoinen persoona.

Mikä ihmeen Pekan tarjoama sviittiyö? Anssihan heidät sinne valitsi ja Pekka oli siellä itsekin (jo toista kertaa). Ja mitä yksin kävelemiset todistavat? Jos henkilö haluaa olla pienen hetken päivästä omissa ajatuksissaan, sekö todistaa, että hän haastaa riitaa? 

Oikeassa olet, Anssihan tuon tarjosi. Mutta  olisihan Sami voinut kieltäytyä mielestään p-aseurasta.  Kävelyt Pekan seurassa kelvanneet. Sami alkaa näyttäytyä yhä ärsyttävämpänä. Yksinäinen riidanhaluinen selkäänpuukottaja ja outo sosiaalisissa kontakteissa. Ei jatkoon. 

Vierailija
69484/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos melloonille kerrotaan talosta lähdön jälkeen mitä mieltä hänestä ollaan, tuskin vaikuttaa, onhan hän omien sanojensa mukaan iso musta tyttö ja saanut paskaa niskaan jo aiemminkin.

eli ei näe itsessään vikaa, ainoastaan arvostelijoissa, joten r-korttia voi hyvin käyttää ja jatkaa itsensä ihailua.

Silti Vilppulan Esson tuijottajat pääsi sen ihon alle.

Ne katto onko Melodi naiseksi pukeutuva guugerimies

Vierailija
69485/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.[/quote

Olen huomannut saman. että porukalla käydään jonkun ihmisen kimppuun sanallisesti. Eilen se oli Aki ja tänään Pekka hampaissa. Oli aika pilkkaa eilen Akia kohtaan. Anssikin sen huomasi. Pekasta en aiemmin tykännyt, mutta nyt meni kuppi nurin noiden käyttäytymiseen ja alan kannattamaan nyt Pekkaakin. En hyväksy, että joukolla käydään yhden ihmisen kimppuun.

Pekka tylytti eilen samia kinkä kerkesi ja syytti salatehtävän epäonnistumisesta. Keksi päästään juttuja ja kehui itseään.

Samihan se jankkasi ja jankkasi tuosta tehtävästä eiken, vaikka Pekka sanoi, että toiset saa ottaa ne herkut. Sami nauttii tuosta ärsyttämisestä suunnattomasti. Pitää olla aina erimieltä asioista.

Eihän siinä mistään herkuista ollut kyse vaan siitä, kun Pekka väitti, että tehtävä oli mahdoton ja Sami yritti selittää, että ei ollut ollenkaan mahdoton, jos olisi noudatettu tehtävänantoa. 

Vierailija
69486/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Samirin ja Lassen kokeilevaa keittiötä on ollut tosi mukava seurata, innostuvat niin helposti. Samoin yhteistä numerojen piilotus- ja etsimisleikkiä oli mukava katsella. Harmi, että BB keskeytti ajanvietteen noin tylsänkuuloisella tehtävällä. Trampoliinit on jo nähty. Voisi tulla monipuolisempia fyysisiä tai henkisiä haasteita tähän syketehtävään.

Minä taasen olen kyllästynyt katsomaan noita enää keittiössä. Kamerat kuvaa vaan sitä.  Joten on jo nähty.

Vierailija
69487/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Nimenomaan. Salatehtävän piti ilmeisesti olla hauska, mutta muuttuikin joukkolynkkaukseksi ihan tuotannon avustuksella. 

Vierailija
69488/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella Melody saa poistua trampoliinilta? 

Vierailija
69489/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko trampoliinifirma sponsori vai miksi pitäydytään yhdessä lajissa?

Vierailija
69490/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Nimenomaan. Salatehtävän piti ilmeisesti olla hauska, mutta muuttuikin joukkolynkkaukseksi ihan tuotannon avustuksella. 

Siis miten tuotannon avustuksella? Tuotantoko pakotti Pekan jemmaamaan munat turkin taskuun? 

Vierailija
69491/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa te Pekka-fanit tuota Pekkaa nyt:

tuolla trampoliinilla pilkkaa Akia ja kaikkia muita!

Vierailija
69492/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikirjaa kirjoitti:

Kuunnelkaapa te Pekka-fanit tuota Pekkaa nyt:

tuolla trampoliinilla pilkkaa Akia ja kaikkia muita!

Aiemmin myös alensi Samin koirakseen.

Vierailija
69493/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavin jaloissakin ihmeparantuminen, arvasin että neiti liioitteli. Hyppi siinä niin, ettei muistanutkaan feikata.

Vierailija
69494/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon on näköjään sponsannut kunnolla. Taas trampoliinit. Eikö kengurullakin ollut samanlainen tramppa? 

Vierailija
69495/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikkini tällä hetkellä:

Aki (aito, reilu, tahattoman koominen, sympaattinen), Samir (normaali, hyväkäytöksinen, karismaattinen, kiltti), Lasse (positiivinen, rempseä, rento, innokas), Taavi (vastarannankiiski, vähän hönö, sympaattinen) ja Ville (miellyttävä ääni, puhuu sivistyneesti, sympaattinen). Myös Pekka on ok (tsemppaava, heittäytyvä ja hyvällä tavalma kylähullumainen).

Inhokkini ovat:

Jasmiina (negatiivinen, lapsellinen, hyysäystä kaipaava), Minna (tylsä, epätoivoisen ihastunut, ei tuo taloon mitään), Anssi (kova, jyrkkä, kiroilevainen, tyly, ylimielinen) ja Melody (tylsä, ylimielinen, itsekäs).

Neutraali: Sami (-)

Vierailija
69496/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Melody saisi pitää hetken suunsa kiinni. Ihan kuin kukaan muu ei osaisi katsoa noita värejä. 

Vierailija
69497/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on ihan liian keskittynyt noihin keittiöjuttuihin, etääntyy Taavista joka on loppujen lopuksi aika ulkopuolinen tossa porukassa.

Vierailija
69498/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki joiden täytyy tossa tramppatehtävässäkin huutaa ja mölistä kertovat kyllä itsestään PALJON.

Tsemppamisella ei ole sen kanssa mitään tekemistä!

Vierailija
69499/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin laskettu 👍

Vierailija
69500/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tällaisia liikuntatunteja salilla, olisi enemmän motivaatiota treenata, kun olisi selvät tavoitteet tunnin aikana.

Ketju on lukittu.