Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Pekalle tulee videotervehdys suoraan Afrikasta. Viidakon gorillat mölyää terveisiä ottopojalleen.
Jopas oli "hauska" kommentti. Sen sijaan ärsyttävimmän asukkaan eli Jasmiinan oikea paikka olisi koti talousvastuineen ym. Töihin vaan maksamaan ulosottovelkojaan epärehellisesti saamistaan etuuksista ja maksamaan itse koiransa lohet, omat tupakkansa, Nocconsa, bilettämisensä ym.. Puhuminen talossa yhtä huutamista lähes koko ajan. Onkohan kuulossa vikaa? Jos ohjelmaa katsoo, koko ajan joutuu rukkaamaan kaukosäädintä, kun tuo älämälö käy korviin. Talossa siis vain huutaa, mielestään rehellisenä ja suorapuheisena (ei siis realiteeteissa) läyhää selän takana, laiskottelee, tupakoi, mutta mitä on tehnyt muitten eteen? Jasmiina kotiin heti! Tulisi talossa tilaa muillekin. Niin ja kuntoremontti olisi 24-vuotiaalle Jasmiinalle enemmän kuin tarpeen.
En usko että kenenkään laukkujen pakkaamisesta puhuttaisiin koosteessa, jos on kysymys siitä että joku asukkaista aikoo luovuttaa. Eihän kukaan voi olla varma että kuitenkaan 24h tunnin jälkeen päättäisi silti lähteä. Laukkujen pakkaaminen viittaisi muutenkin siihen että pakataan laukut mutta kukaan ei todellisuudessa ole lähössä mihinkään.
Pitää nyt vaan odottaa lähteekö joku oikeasti vai tuleeko takaisin.
Ei ole muuten kiva jos ei saa pakata omia tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Lasse lähtee kylpytakissaan vaihto asukkaaksi munkkiluostariin. 😇
Paljonko sitä huijattua Kela velkaa olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasse poistuu talosta. Varma tieto.
Raota nyt vähän poistumisen syytä, please!
Vierailija kirjoitti:
En usko että kenenkään laukkujen pakkaamisesta puhuttaisiin koosteessa, jos on kysymys siitä että joku asukkaista aikoo luovuttaa. Eihän kukaan voi olla varma että kuitenkaan 24h tunnin jälkeen päättäisi silti lähteä. Laukkujen pakkaaminen viittaisi muutenkin siihen että pakataan laukut mutta kukaan ei todellisuudessa ole lähössä mihinkään.
Minna lähtee ainakin. Huomenna on nimeämiset ja ei Minna voi olla talossa silloin. Ei voida toistamiseen sanoa että Minnalle ei saa antaa pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse poistuu talosta. Varma tieto.
Raota nyt vähän poistumisen syytä, please!
Eihän tuollainen tieto voi vuotaa.
Puhuvat pihalla Pekka, Anssi ja Aki.
Läyhäävät sanottais jos naiset noin tekisivät.
Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.
En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".
Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko jotenkin outo, kun Anssia pidän vetovoimaisena. En tiedä onko kiva tai fiksu edes. Mutta jotain siinä vaan on, hitto.
Sama homma. Musta se on aivan älyttömän seksikäs. Sellaista eläimellistä voimaa.. tms. Oijoi.
Anssissa on mielestäni maskuliinisuutta ja testoa.. ehdottomasti puoleensa vetävin talon miehistä. Eri asia sitten, haluaisinko hänen kanssaan parisuhdetta. Lassehan on ihan kiiltokuvapoika, söpö, mutta ei puoleensa vetävä siinämielessä. Taavi on komea, mutta liian kompleksinen ja sliipattu ja tarkka etuhiustensa täsmällisestä asennosta, mikä ei viehätä yhtään.
Mä en ole nähnyt Taavia erikoisen komeana, tietysti valokuvissa ja videossa voi tuo leuka ja hampaat vähän turhaan korostua.
onko samirilla ja lassella joku tehtävä kun hyörivät keittiössä eikä melody ole kokkaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin. Se 24 tuntiahan on sitä miettimisaikaa, jolloin voi vielä perua lähtönsä. Miksi ihmeessä siitä kerrottaisiin etukäteen? Sanamuoto on tarkoituksella valittu noin, että tulee käsitys, että joku lähtee vaikka puhutaan pelkästään laukun pakkaamisesta, mikä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Samir haluaa pois tuolta. Itsekkään en siedä tyhmiä ihmisiä ja mukahauskoja juttuja. Oksetus.
Samir tiesi miten tyhmää porukkaa siellä on. Taitaa olla tyhmin kun silti meni. :D
Tuollahan puhutaan pihalla nimeämisistä. Selvästi sopivat pojat (APA) nimeämiset juuri nyt.
24/7 seuraaja kirjoitti:
Tämä viestiensaamisviikko on lopultakin näyttänyt jokaisesta lisää puolia.
Sama se minkä näköisiä ovat, mutta suosikkini vain ja ainoastaan tämän perusteella ovat Taavi ja Samir. Jos Sanni olisi vielä mukana, niin myös hän :)Ihmiset, jotka pitävät kunnostaan huolta myös suljetussa tilassa ansaitsevat hatunnoston.
Ylimääräistä showta en kaipaa.
Kaksi hiljaista. En ymmärrä. Taavia kyllä ilo katsella mutta Samir on melkein mykkä eikä ole edes komea.
Voihan jollain olla vaikka veriarvot niin pielessä, tai joku sairausepäily. Syitä on monia. Jos jonkun psyyke on romuna minkä omaiset ja lääkäri näkee jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna lähtee ainakin. Huomenna on nimeämiset ja ei Minna voi olla talossa silloin. Ei voida toistamiseen sanoa että Minnalle ei saa antaa pisteitä.
Minna ja joku muu lähtee illalla. Talossa liikaa jengiä kun niin vähän aikaa jäljellä.
Samir ja Aki on kyllä turhia tuolla. Ei tuo mitään taloon. Villestä tykkään mutta turha tapetti hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villekin on mahtava asukki. Osaa heittäytyä, kuten siinä tanssitaituri roolissaan oli tosi hauska. Suosikkejani asukeista Aki, Ville, ja Jassukin silloin kun on parhaimmillaan.
Mäkin oon alkanut tykkäämään Villestä. Ensin pidin tosi tylsänä.
Tykkäisin varmaan siviilissä, mutta on hän kyllä tuolla aikamoinen luistelija. Mistään ei uskalla olla eri mieltä. Myötäilee kaikkia. Monet isokokoiset miehet ovat aika rauhallisia vässyköitä, kun niiden koko kompensoi niin paljon, ettei tarvitse uhota.
Hannu Hanhi kirjoitti:
Puhuvat pihalla Pekka, Anssi ja Aki.
Läyhäävät sanottais jos naiset noin tekisivät.
Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".
Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.
Ihan asiaahan noi puhuu. Ihan niinkuin minun ajatuksia noilla. Toivottavasti Mellun laittaisivat häätöön.
Lassella oli aika koomiset tekoitkut videoon