Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.
Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁
Tuo taitaa olla Rukan Viljakka takki. Löytynee Luhdalta.
Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.
Mulla ei ole tapana ostaa alle viidensadan takkeja.
Mua ei kiinnosta teidän takit. Mitä jauhatte takeistanne Bb ketjuun.
Jos haluat, niin voidaan siirtyä keskustelemaan myös kananmunien oikeaoppisesta käytöstä ja siitä seuraavan tiskin määrästä.
Tein lounaaksi skottilaista mureketta. Siis lihamureke pitkään vuokaan ja sisälle laitetaan keitettyjä ja kuorittuja kananmunia. Hyvin kelpasi ruokailijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.
Pinkit toppatakit ovat liian pitkiä ja kömpelöitä. Lisäksi oikeasti vaikuttavat aika ohuilta. Jossakin kaupassa noita näin ja hintaa takilla 199 euroa. Suomessa on kunnon talvesta huolimatta vaikea löytää tarpeeksi lämmintä talvitakkia.
Suomen talvessa kannattaa ostaa canada goose tai parajumpers takki talven kylmille keleille.
Canada goose tuotteen höyhenet on kynitty eläviltä linnuilta, EI JATKOON .
Hyvä kun kerroit. Tietää kiertää kaukaa nuo tuotteet.
untuvapeitto ja lämmin, ikinä ei ole ollut niin hyvää peittoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Taavi lähdössä ? Laitteli tukkaansa ym.Harvoin tekee päivisin.
Joko meikkasi?
Toivottavasti silmäniloni ei lähde talosta. Miehistä kaikkein hyvännäköisin on Taavi.
Näin ne mies- ja naismaut on erilaisia. Musta Taavi on tylsän ja mitäänsanomattoman näköinen. Liian itsetietoinen, liian sliipattu ja liian tarkka ulkonäöstään jotta voisi olla millään tapaa kiinnostava. Parhaimman näköiset miehet tuolla on Aki ja Anssi. Tosin molemmilla karseat hampaat. Ja tupakointi piiiiiitkä miinus. Ja Anssin tatskat. Ja kiroilu. Mutta muuten. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁
Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.
Mulla taas ei oo tapana ostaa takkia aitä varten, että se maksaa yli viisisataa. Tykkään enemmän katsoa takin kauneutta ja sopivuutta.
Käyttäjä40911 kirjoitti:
Syke120 kirjoitti:
Mellu, Anssi, Pekka ja Taavi vielä odottaa omaa läheisten viestiä.[/quoteA
Toivottavasti en missaa Anssin ja Pekan kirjeitä/videota. Villen ja Lassen en nähnyt, saivatko kirjeet?
Mihin aikaan se Lassen video tuli??
Vierailija kirjoitti:
Minnalle tulee itsellekin yllätyksenä lähtö.
ei ole sanottu päivämäärää mutta silloinhan sitä asennoituu niin että lähtö voi tulla milloin vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat, niin voidaan siirtyä keskustelemaan myös kananmunien oikeaoppisesta käytöstä ja siitä seuraavan tiskin määrästä.
Mun mielestä Lasse ei kyllä ole mitään kova peluri, vähän sellanen hömelö ja naiivi tuon koko pelaamisen suhteen. Luottaa omaan ihmistuntemukseen ja kameleontin lailla sukkuloi menemään, en usko että mitenkään tarkoituksenmukaisesti suunnittelee peliä kovin pitkälle. Vähän liian hölmö ja hyväuskoinen siihen, ei millään pahalla.
Pahimmat pelurit on Anssi ja Taavi. Pekkakin luulee olevansa, mutta todellisuudessa hänen pelinsä on liian läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Anssin koulukotikaverit vois lähettää yhteistervehdyksen vankilasta.
Eiköhän Anssi osaisi sellaistakin arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lasse ei kyllä ole mitään kova peluri, vähän sellanen hömelö ja naiivi tuon koko pelaamisen suhteen. Luottaa omaan ihmistuntemukseen ja kameleontin lailla sukkuloi menemään, en usko että mitenkään tarkoituksenmukaisesti suunnittelee peliä kovin pitkälle. Vähän liian hölmö ja hyväuskoinen siihen, ei millään pahalla.
Pahimmat pelurit on Anssi ja Taavi. Pekkakin luulee olevansa, mutta todellisuudessa hänen pelinsä on liian läpinäkyvää.
Hyvä luonnehdinta ja propsit vielä naiivi-sanan oikeaoppisesta kirjoittamisesta. Tällä palstalla ehkä 5 % kirjoittajista osaa sen laittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkit toppatakit ovat liian pitkiä ja kömpelöitä. Lisäksi oikeasti vaikuttavat aika ohuilta. Jossakin kaupassa noita näin ja hintaa takilla 199 euroa. Suomessa on kunnon talvesta huolimatta vaikea löytää tarpeeksi lämmintä talvitakkia.
Suomen talvessa kannattaa ostaa canada goose tai parajumpers takki talven kylmille keleille.
Kauan niitä munia keitetään?
Lasse lähtee kylpytakissaan vaihto asukkaaksi munkkiluostariin. 😇
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36339 kirjoitti:
Kyllä käy sääliksi Jasmiinan mahdolliset työnantajat, ei varmaan kykene yhtään tekemään mitään ilman itkupotkuraivareita. Yleensä aikuiset ihmiset osaavat kontrolloida käytöstään. Hän on varmaan tottunut kiukuttelulla saamaan tahtonsa läpi. Elämä opettaa toivottavasti hänellekin. Taavin en haluaisi poistuvan, kyllä hänen jalkansa oli todella sininen, on ollut aika kova kolhaisu nilkkaan. Samirin haluaisin vielä pysyvän talossa, jotkut väittävät hänen olevan hiljainen, ei ole vaan hän puhuu rauhallisella äänellä ja maltillisesti toisin kuin monet muut talossa. Onneksi Minna lähtee ettei pilaa koko kauden loppua.
Lisäksi Jasmiinan yleissisivistys on nolla. Ei tiennyt Beirutin tuhoisasta satamaräjähdyksestä, ei tiennyt Notre Damen palamisesta. Itse en ainakaan palkkaisi tuollaista tolloa, ei voi luottaa ollenkaan, että oppisi edes työtehtävät.
Tuliko yllätyksenä, mimmi ei taida pahemmin uutisia seurata. Salkkarit sun muut paskasarjat osaa varmaan ulkoa.
soijis L tietää myös, huhheijaa
Pekalle tulee videotervehdys suoraan Afrikasta. Viidakon gorillat mölyää terveisiä ottopojalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melody jauhaa vieläkin Akin tekemistä virheistä kokkaustehtävässä . Hienostihan Aki veti .
Kyllä. Seuraavaksi Melody metsäkoneeseen.
Talon ikävin tyyppi. Tuo eilinen porukan läyhäys makkarissa oli ihan sikamaista Akin tekemisistä.
Oli Melodylta ala-arvoista, mutta kyllä talon ikävin ja rasittavin tyyppi on Jassu.
Tämä viestiensaamisviikko on lopultakin näyttänyt jokaisesta lisää puolia.
Sama se minkä näköisiä ovat, mutta suosikkini vain ja ainoastaan tämän perusteella ovat Taavi ja Samir. Jos Sanni olisi vielä mukana, niin myös hän :)
Ihmiset, jotka pitävät kunnostaan huolta myös suljetussa tilassa ansaitsevat hatunnoston.
Ylimääräistä showta en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan niitä munia keitetään?
Kolme tuntia aluksi, koita sitten ja jatka vielä tunti jos raakoja.
Eiköhän se ole aika selvää kuka on lähdössä Minnan lisäksi.
Varsinkin jos katsoo välillä 24/7 eikä pelkästään koosteita.
Anssi ei ole enää ollut oma itsensä sunnuntain jälkeen.
Tuijottelee tyhjään bittiavaruuteen, ei välitä enää Pekan seurasta eikä paljon muittenkaan.
Kävi ylpeydelle kun puhuttiin ylimielisyydestä sunnuntain suorassa sekä kun sai paskaa niskaansa myös Jasmiinalta ja Melodylta, mikä nyt oli ihan puutaheinää. Hyvin pelattu toisaalta tytöiltä!
Ei tulekkaan aina vastaukset kuin apteekin hyllyltä vaikka jonkinlaisena supliikkimiehenä itseään varmaan pitää, ei voinut sietää kun häntä ymmärrettiin väärin.
jos melloonille kerrotaan talosta lähdön jälkeen mitä mieltä hänestä ollaan, tuskin vaikuttaa, onhan hän omien sanojensa mukaan iso musta tyttö ja saanut paskaa niskaan jo aiemminkin.
eli ei näe itsessään vikaa, ainoastaan arvostelijoissa, joten r-korttia voi hyvin käyttää ja jatkaa itsensä ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40911 kirjoitti:
Syke120 kirjoitti:
Mellu, Anssi, Pekka ja Taavi vielä odottaa omaa läheisten viestiä.[/quoteA
Toivottavasti en missaa Anssin ja Pekan kirjeitä/videota. Villen ja Lassen en nähnyt, saivatko kirjeet?
Mihin aikaan se Lassen video tuli??
Klo 9.34
Villestä tulee mieleen 22- vuotias katto-kassinen. Astrid Lindgrenin luoma hauska hahmo.