Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Luulen että Samir haluaa pois tuolta. Itsekkään en siedä tyhmiä ihmisiä ja mukahauskoja juttuja. Oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Luhdan takki on mitäänsanomttoman ruma säkki vetoketjulla. Vaaleanpunaista takkia pitää vain tietynlaiset naiset. Lihaville ei ainakaan ko väri käy. En laittaisi päälleni.
Se on Rukka eikä Luhta
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Samir haluaa pois tuolta. Itsekkään en siedä tyhmiä ihmisiä ja mukahauskoja juttuja. Oksetus.
Niin luulen minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Taavilla ei ole ketään talon ulkopuolella, kun se tyttöystäväkin kuoli ja sillä lailla. Taavilla on nyt kovasti surua elämässä.
Eilen täällä sanottiin, että yksi syy Taavin nuorekkaaseen ulkonäköön ja huolista vapaa elämä.
Taavilla työtä yllinkyllin ja oma yritys. Uusi asunto. Ollut samannäköinen ennen ja jälkeen ex tyttöystäviä, edesmennyttäkin. Taavin siskokin kuoli. Kyllä hällä huolia on. Elämäntavat ja asenne terveet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pekalla blackface? not ok.
Kulttuurista omimista, Mellu voisi nostaa äläkän.
Taisi Alman romanssijutut kuivua kasaan. Vahingoniloa monta sataa kiloa.
Lasse poistuu talosta. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Minnalle tulee itsellekin yllätyksenä lähtö.
Minnalle ei voitu kertoa etukäteen lähtö klo aikaa koska tuotanto arvasi että Jassulle juoruaisi ja yllätys pilaantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Lassesta on mennyt vähän jo maku. Teki omasta pimeähuone -tehtävästä samanlaista teatteria kuin Jassu omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.
Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁
Tuo taitaa olla Rukan Viljakka takki. Löytynee Luhdalta.
Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.
Mulla ei ole tapana ostaa alle viidensadan takkeja.
Mua ei kiinnosta teidän takit. Mitä jauhatte takeistanne Bb ketjuun.
Mutta mua kiinnostaa Villen takki. Se, missä on jotain kasveja selustassa. Mistä sellaisen saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko jotenkin outo, kun Anssia pidän vetovoimaisena. En tiedä onko kiva tai fiksu edes. Mutta jotain siinä vaan on, hitto.
Sama homma. Musta se on aivan älyttömän seksikäs. Sellaista eläimellistä voimaa.. tms. Oijoi.
Anssissa on mielestäni maskuliinisuutta ja testoa.. ehdottomasti puoleensa vetävin talon miehistä. Eri asia sitten, haluaisinko hänen kanssaan parisuhdetta. Lassehan on ihan kiiltokuvapoika, söpö, mutta ei puoleensa vetävä siinämielessä. Taavi on komea, mutta liian kompleksinen ja sliipattu ja tarkka etuhiustensa täsmällisestä asennosta, mikä ei viehätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Villekin on mahtava asukki. Osaa heittäytyä, kuten siinä tanssitaituri roolissaan oli tosi hauska. Suosikkejani asukeista Aki, Ville, ja Jassukin silloin kun on parhaimmillaan.
Mäkin oon alkanut tykkäämään Villestä. Ensin pidin tosi tylsänä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lähtijä voi olla Samir. Lähtisi vapaaehtoisesti. On liian fiksu kestämään tuota porukkaa, kun tietää kumminkin ettei uutta tulokasta valita. Toinen lähtijä vaihtoehto voi olla Jasmiina terveydellisistä syistä. No pääasia että Minna lähtee.
Minulle tuli mieleen myös Samir kun sai eilen sen kirjeenkin aiemmin kuin pitempään talossa olleet. Ehkä hänet oli palkattu viemään läpi se musahomma. Samir on upein asukas vuosiin ja ehdottomasti fiksuin ja tuosta porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.
Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁
Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.
Mutta mua kiinnostaa Villen takki. Se, missä on jotain kasveja selustassa. Mistä sellaisen saa?
Ville joskus alussa kertoi, että joku hänen kaverinsa on tehnyt takin.
Jassulasse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lassesta on mennyt vähän jo maku. Teki omasta pimeähuone -tehtävästä samanlaista teatteria kuin Jassu omastaan.
Lassen on ihan turha alkaa nimittelemään ketään muuta kovaksi peluriksi, sillä hän on talon pahimpia pelureita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat, niin voidaan siirtyä keskustelemaan myös kananmunien oikeaoppisesta käytöstä ja siitä seuraavan tiskin määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin viime talvena mustan tuon pituisen takin. Siinä on kyllä vähän kavennusta vyötäröllä, niin onnistun näyttämään hoikemmalta. On ollut tosi kätevä, lämmittää myös sääriä ja jalkoja ja on pukeva useimmille, kun ne lyhyet takit vähän liian pitkinä lyhentävät visuaalisesti Suomessa tavallisia lyhyitä sääriä ennestään. Tietysti urheilessa erilaiset vaatteet on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville joskus alussa kertoi, että joku hänen kaverinsa on tehnyt takin.
Kiitos tiedosta. Ja höh, olisin kerrankin voinut satsata rahaa johonkin vaatteeseen. On niin hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Taavi lähdössä ? Laitteli tukkaansa ym.Harvoin tekee päivisin.
Joko meikkasi?
jotain suihkutti hiuksiin
Jassua näytettiin suihkussa ennen Minnan tuloa. Minnalla on selvät vaatimukset että tulee takas taloon. Näkyishän ne makkarat, teipit.