Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ami piipittää ja voitto tärkeintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä varsin draamanhakuista, tosikkoporukkaa osa. Talossa oli hauska, hyvänmielen kokkaustehtävä ja täällä käännettiin sekin kiusaamiseksi kun kaikilla oli hauskaa.
Kokki kännäs ja sääti. Muut ulvoivat naurusta, kun tajusivat että Aki ei stressaa hommasta. Jos Aki olisi ollut paniikissa, tietenkin muiden suhtautuminen olisi ollut toista.
Ihan vinkkinä, löysätkää pantaanne päässä. Helpottaa omaa elämäänne. Ei tuosta Aki mieltään pahoittanut, näkyihän siinä että nauroi mukana itsekin.
Ja kannattaa myös muistaa se, että Akihan ei itse vaivautunut kysymään juuri mitään Mellulta tuon ruoan ja etenkään viiriäisten valmistamisesta, vaan tuntui vahvasti uskovan omiin kykyihinsä ja tietävänsä mitä on tekemässä. (Jos joku unohti, niin Melluhan ei saanut neuvoa, jos Aki ei neuvoa kysy)
Ehkei Akilla tehnyt mieli mitään kysellä kun Mölli ylimielisenä mulkoili, tirskui ja osoitti kaikin elein että kaikki menee väärin. Tunti on muutenkin lyhyt aika leikkiä kyllä/ei-leikkejä.
Toisekseen eipä ne Möllin keitokset välttämättä niin häävejä ole. Kermassa uitettua ylisuolaista mössöä, oli raaka-aineet mitä tahansa. Muutenkaan Möllillä on vähiten varaa arvostella saman veitsem käyttöä, kun itse möhnii kaikkea ristiin hiivaisilla ja paskaisilla sormillaan, syöden puolet ruoista ja jääkaapista samalla.
Eli Akilla oli lukemattomia syitä kihauttaa pullo kitusiin ja vain laittaa pannut kuumiksi.
Täysin älyvapaassa tehtävässä.
Noniin Alma, tiedetään jo ketä fanitat. Ihan sama vaikka Nassun lemmikki olis ollut hamsteri tai virtahepo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Sami joku kerjäläinen kun on noin laiha.
On kyllä surkeen näköinen.
Mä taas veikkaan et kuuluu siihen paremmin tienaavaan kolmannekseen kaikista talon pummeista
En usko että taloon pyrkii monikaan hyvin tienaava, eiks noi kaikki ole rahan tarpeessa jotka tonne yleensä menee.
Lassessa on ehkä jotain elokuvatähtimäistä karismaa, ainakin minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse ei kyllä edelleenkään ole lähestynyt Minnaa missään romanttisissa merkeissä sen enempää kuin aiemminkaan.
Suhtautuu nyt vaan neutraalimmin ja kaverillisemmin Minnaan, kun on saanut annettua pakit, joten ajattelee että tilanne on nyt selvä molemmille.
Minna toki hakeutuu edelleen Lassen kylkeen kiinni, eikä Lasse karkuunkaan juokse. Mutta mitään koskettelua tai vastaavaa ei kyllä Lassen puolelta ole edelleenkään havaittavissa.
Minna se vaan jatkaa, syke nousee Lassen lähellä. Minä olen aina ymmärtänyt, että jos ei tykätä niin ei tupata. Eikö Minna tajua, tuohan on jo äärettömän säälittävää, makaa lattiallakin kuin tajolla,
Vierailija kirjoitti:
Ami piipittää ja voitto tärkeintä
Munien piilotus
Minkä takia koosteissa hehkutetaan aina Jassua, talon laiskinta, eniten kiroilevaa, äänekkäintä joka valittaa eniten? Sitten liioitellaan Taavin äksyisyyttä joka on yksi prosentti Jasmiinan pimahduksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävän korkea leposyke Jasmiinalla!
No joillakin vaan on
Uskomatonta. Sairaalloinen ylipaino ja liikkumattomuus ja sitte sinun mielestä "eiku muuten vaan on"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävän korkea leposyke Jasmiinalla!
No joillakin vaan on
"joillakin", joo-o 😂 Varsinkin niillä, joilla on 90 kiloa ylipainoa ja koko ajan sydärin vaara.
Epä...mielyt...tävin. on Ami
Törkee toi Alman rintojen esittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Anssi on saanut tuollaisen räystäsperseen? Geenit vai urheilu? Näin naisena käy kateeksi.
Perse on kyllä hyvä, mutta sukupuoli väärä siihen perseeseen.
Tää oli hyvä! :D
Vierailija kirjoitti:
Noniin Alma, tiedetään jo ketä fanitat. Ihan sama vaikka Nassun lemmikki olis ollut hamsteri tai virtahepo.
Haluaako Alma saksittaa Jassun kans vai miksi kuolaa sitä?
Almalla taitaa olla uudet push up -rintaliivit.
Jassu Jassu Jassu, niin läpinäkyvää. Eipä Samin liikutuksesta sanaakaan.