Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Nyt on nähty, miten Pekka käyttäytyy mokaamisen jälkeen. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Lasse, älä roiku sen Minnan vieressä. Ilmeisesti kova läheisyydesän tarve. Taavin kainaloon nyt vaan.
Valoja tauluun. Elinan sunnuntaisen haastattelun jälkeen Lasse on ihan itse "järkeillyt", että Minna on äänestetty taloon, koska katsojat haluavat nähdä lisää Minnaa ja Lassea.
Siinähän oppii.
Jep. Lasse suhtautui ihan asiallisesti ja vältteli Minnaa ennen sunnuntain lähetystä.
Sunnuntaiyönä alkoi itse pöyriä Minnan ympärillä, hoki sen nimeä ja pyysi lähelleen sohvalle. Päätti esittää saadakseen ääniä ja se näkyy.
Pekka yritti epätoivoisesti selittää itseään jääviksi tapahtuneeseen ja syytteli Samia mm. hyvästä yöunesta. Ihan mahtavaa pajunköyttä...ellei Pekka olisi niin tosissaan.
Pekka koettas esittää fiksumpaa kuin oikeasti on.
Nyt laski Pekan osakkeet meikän silimissä , helvetti mikä hullu 😤👺
Vierailija kirjoitti:
Apua en kestä Akin kokkailua, ihan paras juttu🤣🤣
Ei voita sitä yhtä kauppareissua jonka olen katsonut jo ainakin sata kertaa. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto! Minna pois talosta heti!!
Täytyy odottaa seuraaviin bileisiin. Virtasella ei ole vielä runkkumateriaalia pakkomielteestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse alkaa taas lämpenee Minnalle. Ikävää, kun tapahtuu toisen kiusaamisen kustannuksella.
Viimeistään bileiltana on Minna samassa sängyssä. Siihen asti tuotanto pitää Minnan talossa.
On kyllä vietävissä tuo Lasse. Katsojia miellyttääkseen käänsi kelkkansa.
Aki sinne Minnan sänkyyn päätyy. Menettää vihdoinkin poikuutensa. :D
Ääliö.
Eikö Aki saa saada naista viikonloppuna? Oletko mustasukkainen? :D
Ei kai Aki niin hullu ole että Lasselle varattuun naiseen koskisi, taitaa olla muutenkin parempi naismaku kuin Lassella. ;)
Mä oon järkyttynyt. Oon miettinyt, mikä tossa Pekassa on "pielessä". Se on niin itsekäs ollu koko ajan ja sano sunnuntaina,että nyt vaihtuu taktiikka. Että on ollut mukava tähän asti. Mikä se paha Pekka sitten on, jos TÄÄ on ollut mukava? Musta Pekka vaikuttaa narsistilta. Vika on aina muissa, hän on aina mahtava ja paras. Räppi Meni nappiin. xD
Vierailija kirjoitti:
Akin kannattaisi kokata useamminkin. Toivottavasti kuulee vanhempiensa kehut ja saa tästä lisäbuustia ruoanlaittoon. Vaikkei Akilla kokemusta kai paljon ole, tuntuu silti olevan luontainen kyky kokkailuun, koska maustamisetkin osui kerrasta nappiin. Viiriäisenkin osasi laittaa vaistoillaan hyvin, tiesi ennestään miten riistaliha käyttäytyy. Masterchef Australiassa moni huippukotikokkikin on ollut monesti ihan pulassa viiriäisen kypsyyden kanssa. Aki onnistui heti ekalla kerralla. Hieno suoritus siis.
Kyllä. Kyllä Akin lieksalaiset vanhemmat osaavat Australian Masterchefin ammattikokkeina toimivia tuomareita paremmin arvioida viiriäisen kypsyyden.
Pekan todellinen karva paljastui, seliseliseli muttaku mussun mussun. Selkärangaton iilimato, taitaa olla yhtä kapinen kuin tuo hieno turkkinsakin :)
Taavia, Lassea ja Lössykkää voi tuotanto myös kiusata ja häpästä oikein kunnolla että mekin saamme nauraa.
Jos tuotanto nyt sen uskaltaa tehdä, raukkamaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huooh kirjoitti:
Täällä on kyllä niin ala-arvoista kommentointia Lassesta.
Akihan itse on haukkunut Lassea muutamankin kerran seläntakana, Lasse taas aina puhuu positiivisesti ihmisistä. Puhuu toki myös niistä, joista ei niin välitä mutta ei hän niitäkään koskaan ole haukkunut.
Saati, että olisi läyhännyt seläntakana.Keksikää jotain uutta.
Lasse on talon hyväsydämisin ja kiltein ihminen.
Ei ole hyväsydämistä eikä kilttiä harrastaa ensin seksiä toisen ihmisen kanssa ja käyttäytyä sen jälkeen kuin tätä ei olisi olemassakaan. Omista teoista pitää ottaa vastuu ja jos seksin jälkeen tulee katumapäälle niin olisi pitänyt miettiä etukäteen ja jättää harrastamatta. Tällä toiminnalla Lassen luonne tuli esiin jo alkumetreillä. En pysty arvostamaan häntä miehenä enkä aikuisena ihmisenä.
Mikä vastuu siinä nyt pitäisi ottaa, naimisiinko pitäisi mennä? Ja sinun mielestäsi varmaan vain miehen pitäisi miettiä seksin harrastamista vastuun kanto mielessä, mutta naisen ei tarvitse miettiä vaan on AINA se avuton, aivoton hyväksikäytetty. Voi jessus! Ei ole mitään velollisuutta olla kiinnostunut ihmisestä loppuelämänsä, vaikka olisikin harrastanut seksiä aikaisemmin! Se oli se kerta ja mitä sitten! Molemmathan siinä seksiä harrastivat yhteisymmärryksessä. Tuskinpa tuo Minnakaan tuohon nyt romahtaa!
Ja olen nainen, vanha kaiken lisäksi.
Ja, sitä seksiä ei välttämättä edes ollut, lusikassa olo ei ole sksiä. Seraavana aamuna kun Jasmiina kailotti onnessaan uutista, Lasse oli, että mitä. Tämän jälkeen Jasmiina vaahtosi pk-huoneessa kuinka hän pudottaa jossakin vaiheessa pommin. Minkä ihmeen pommin, olisihan ihan normaalia jos kaksi aikuista olisi harrastanut jopa sksiä.
Voi voi, no eläkää Lasse-fanit ruusunpunaisessa kuplassanne, mutta tälläkin palstalla on monta, jotka ko. lyhyen aktin näkivät. Valitettavasti. Taisi olla bb-historian pikaisin pano noin niin kuin monessakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Lasse, älä roiku sen Minnan vieressä. Ilmeisesti kova läheisyydesän tarve. Taavin kainaloon nyt vaan.
Valoja tauluun. Elinan sunnuntaisen haastattelun jälkeen Lasse on ihan itse "järkeillyt", että Minna on äänestetty taloon, koska katsojat haluavat nähdä lisää Minnaa ja Lassea.
Siinähän oppii.
Jep. Lasse suhtautui ihan asiallisesti ja vältteli Minnaa ennen sunnuntain lähetystä.
Sunnuntaiyönä alkoi itse pöyriä Minnan ympärillä, hoki sen nimeä ja pyysi lähelleen sohvalle. Päätti esittää saadakseen ääniä ja se näkyy.
Minkäs takia Taavi pyörii Minnan ympärillä? Pyysi tänäänkin iltapäivällä ulos kanssaan terassille istumaan ennen kuin aurinko laskee. Iskeekö Taavi kateuksissaan väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse alkaa taas lämpenee Minnalle. Ikävää, kun tapahtuu toisen kiusaamisen kustannuksella.
Viimeistään bileiltana on Minna samassa sängyssä. Siihen asti tuotanto pitää Minnan talossa.
On kyllä vietävissä tuo Lasse. Katsojia miellyttääkseen käänsi kelkkansa.
Aki sinne Minnan sänkyyn päätyy. Menettää vihdoinkin poikuutensa. :D
Ääliö.
Eikö Aki saa saada naista viikonloppuna? Oletko mustasukkainen? :D
Ei kai Aki niin hullu ole että Lasselle varattuun naiseen koskisi, taitaa olla muutenkin parempi naismaku kuin Lassella. ;)
Tarkoitat Jassua, jonka kanssa Akilla on vispilänkauppaa.
Pekka ei halunnut Samilta apua munien piilotukseen. Käskytti Samin nukkumaan. Silti ilkesi Samin syyksi ja esitti että tiesi salatehtävästä. Samaan syssyyn kysyi missä ne hänen munat olivat. Haloo, taskussaan. Ja nykkui pommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V…u että mua on alkanut ärsyttämään tuo pinokkio ja kjäkjähSami.
Hanki apua. Normaali terve ihminen ei ärsyynny toisen ihmisen naurusta, ulkonäöstä, puheäänestä, murteesta, kävelytyylistä tms tavallisesta asiasta.
Se, että ihminen tuntee ärsyyntymistä, ei vaadi hoitoa. Ärsyyntyminen on normaali tunnereaktio.
BB-tuotanto vois kiusata Alma-akkaa sen rumista hampaista.