Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
68321/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tulla haukkumaan ulkonäköä koska tässä formaatissa voi olla lihava. Hyvin pojatkin halunneet pitää pulskat tytöt kun kauniin Lauran äänestivät häätöön. Eli ulkonäkö ei ratkaise.

Vierailija
68322/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukan ohjelmaan Jassu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
68323/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun teatteri esitys ei mitään muuta! Tehtyään tun tehtävän luulee että häntä kohdellaa voittaja. Toivottavasti katsojat huomaa tämä säälittävän feikki esityksen taakse🐷

Joka tehtävänhän hän kesken jättänyttai lusmuillut. Mm käkihommassa ei valvonut eikä herännyt kuin kerran kukkumaan.

Kristiina viime kaudella luisteli myös jatkuvasti tehtävistä..milloin meni vettä korvaan, milloin oli kipeä olo ja kaikki meni läpi. Onneksi se ei voittanut vaikka läöhellä oli.

Mutta oli se hyvännäköinen verrattuna...

Mutta kun tuo  ei ole missikisa olet erehtynyt formaatista!

Jassu on muuten monin verroin nätimpi kuin Krisse. Ihan minkä painoisena tahansa.

Krissen pitäisi lihottaa itseään ensin n 90 kg.

Vierailija
68324/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto mukana Jassun nostattamisessä. Katossa palaa jokin lappu jassun konttauksen aikana eli ei huone ole täysin pimeä!

https://mobile.twitter.com/Porter_FI/status/1455536390708637696

Paloihan siellä lamppu kun Lassekin konttasi, jäi selkeä varjokin lattiaan.

Joo tuotanto jäi kiinni hosut kintuissa niin se on Jassun jälkeen palanut kaikilla. Lassehan löysi 7 numeron suoraan.

Ja infrapunakamera ei tarvitse mitään valaistusta kohteessa erikseen vaan sen toiminta perustuu esineiden, tavaroiden ja ihmisen lämpösäteilyy.

Vierailija
68325/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan BB katsoo tuon yhden kiukuttelua ja vinkumista?

Vierailija
68326/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertookaas joku, miksi Jassun syke oikeasti oli koko ajan korkea, jos hän muka feikkasi? Tuostahan se ensimmäisenä paljastuisi, onko oikeasti peloissaan vai ei. 

Mä pystyn nostamaan sykettä aika nopeasti saattamalla itseni hysteeriseen tilaan - kiitos teatteriharrastuksen. Vähän aikaa menee, että pääse sieltä tilanteesta ulos. Ammattilaiset pystyy feikkaamaan, minun pitää mennä itse tiloihin, jotta voin näytellä hysteeristä. Tiloissa, sanoi jo Timo aikoinaan.

Vierailija
68327/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö se Mellun sähköjänis vain eilisen illan? :O

Vierailija
68328/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna letitti Samirin hiukset ja pyysi halausta jahiton pitkä halaus ja vahingoniloinen ilme Minnalla kun katsoi muita. Häipyis jo Munahaukka.

Vierailija
68329/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna letitti Samirin hiukset ja pyysi halausta jahiton pitkä halaus ja vahingoniloinen ilme Minnalla kun katsoi muita. Häipyis jo Munahaukka.

Ohoh, Minna joutui pyytämään halausta, pyysikö muuta. Olen ollut huomaavinani, että Samir on reilu tyyppi,  jolla halaus tulee luonnostaan,  silloin kun on sen paikka.

Vierailija
68330/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Aki on kyllä suloinen nuori mies. Niin rauhallinen, juttelee kaikille ystävällisesti ja huomioi muutenkin. Joku saa hänestä hyvän miehen ja appivanhemmat hyvän vävyn.

Terveisin iäkkäämpi naishenkilö, jolla plakkarissa erinomainen ihmistuntemus.

Vierailija
68331/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassulla on korkea syke vaikka lepää pitkällään.  Aivoinfarkti voi tulla nuorellekin.  Mitä mahtaa olla labra-arvot.  Reipas tyttö, hoitaisi itsensä pian kuntoon!!

Sydänfilmi, verenpaine mittaus, ldl ja sydänrasituskoe, hapenottokyky mittaukset ym

Vierailija
68332/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jassu itse kertonnut ,että hänellä korkeat kolesteroli arvot ? Jos on niin ymmärtääkö hän mitä nuo kaikki rasvaset hötöt tekee sen kropalle.Jassu puhunut olisi kiva saada lapsi ja mieskin.Nyt kannattaisi Jassun miettiä terveyttä sillä hän on todella nuori.Tuon ikäiselle ei hyvä jos verenpaineet korkeat.Eikä kyllä kellekkän.

Vierailija
68333/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on hartain Tove että naiset häipyy. Lopuista miehistä tykkään. Ihan sama kuka voittaa, jää jouluksi hyvä mieli. Terveisin nainen.

Vierailija
68334/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa huoleti Jassun vihaajat. Jassu on varmasti ensi kerralla häätöäånestyksessä. Sitten voitte äänestää kaikkia muita kilpaa että saatte Jassun tippumaan. Eikös olekin helppoa. 🙂

Itse asiassa en ole lainkaan varma noiden äänestysten oikeellisuudesta.

Jos Jassusta tuotanto haluaa voittajan niin en ihmettele vaikka siihen konstit löytyisi,tuskin mitään virallista valvojaa noissa äänestyksissä on.

Itse taas ajattelen, että valvontaa on, mutta äänestysmäärät ovat salaisia suurelle yleisölle. Suomessa pitää kai aina olla valvonta, kun järjestää tuollaisia puhelinäänestyksiä. Mutta sitähän on vaikeampi valvoa, jos on esim. jonkinlainen systeemi, jolla varmistellaan jonkun asukkaan voitto jonkun taholta, vaikkapa tuotannon itsensä. Epäilin sitä viime vuonna, junailua siis, mutta en sitä, että tuotanto itse olisi sen järjestänyt.

Paljonkohan tulee Virosta tänä vuonna ääniä  - nyt Taaville?

Vierailija
68335/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tuo juuri olekin peliä. Anssi on viisas.

Vierailija kirjoitti:

Anssi tietää että porukka on jakautunut kolmeen joukkueeseen. Siis jotka kaveeraa eniten. Kun Noora ruli taloon Anssi hyökkäsi ns Nooran vanaveteen kun tiesi että uudet nimeää. Sitten kun Minna tuli alkoi kaveeraus. Ja nyt Samille Samin kehuminen miten oon sulta oppinu paljon jne jne. Anssin tavoite saada joukkoonsa 4 jotka ei nimeä heidän joukkoaan ja tiputtavat yksitellen muut ulos. Anssi ja Pekka on röyhkeitä, ahneita, itsekkäitä pelureita. Sami ei kiinnostanut heitä pätkääkään ennen kuin nyt kun porukan tarvitsevat isommaksi. Melody ja Jassu ja Ville ei unohda Anssin vähättelyä naisten jutuista.

Vierailija
68336/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, Minna joutui pyytämään halausta, pyysikö muuta. Olen ollut huomaavinani, että Samir on reilu tyyppi,  jolla halaus tulee luonnostaan,  silloin kun on sen paikka.

Saanko halata tai saanko halauksen Minna pyysi kun Samir oli käynyt kattomassa kampaustaan. Minnan silikonit litustyen Samirin rintaa vasten.

Vierailija
68337/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on hartain Tove että naiset häipyy. Lopuista miehistä tykkään. Ihan sama kuka voittaa, jää jouluksi hyvä mieli. Terveisin nainen.

Joo, mulle kans sama kuka miehistä voittaa, kunhan se ei ole Pekka, Ville eikä Sami.

Vierailija
68338/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ei ole enää jaksanut sitä tekonauruaan tehdä ehhehhee ehheeehheee

Vierailija
68339/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kaa olisit?

Sami=Peukku ylös

Samir=Peukku alas

Vierailija
68340/105262 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto mukana Jassun nostattamisessä. Katossa palaa jokin lappu jassun konttauksen aikana eli ei huone ole täysin pimeä!

https://mobile.twitter.com/Porter_FI/status/1455536390708637696

Paloihan siellä lamppu kun Lassekin konttasi, jäi selkeä varjokin lattiaan.

Joo tuotanto jäi kiinni hosut kintuissa niin se on Jassun jälkeen palanut kaikilla. Lassehan löysi 7 numeron suoraan.

Ja infrapunakamera ei tarvitse mitään valaistusta kohteessa erikseen vaan sen toiminta perustuu esineiden, tavaroiden ja ihmisen lämpösäteilyy.

Miten niin Jassun jälkeen? Paloihan se Taavillakin, joka meni huoneeseen ensimmäisenä. Nyt ne foliohatut nurkkaan. 

Ketju on lukittu.