Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
67641/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ei osaa ruotsia.😂

Vierailija
67642/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt käytös tulee muualta kuin koulutuksesta...

Ok. Kerro toki mistä se siis tulee?

Oon eri, jota lainasit, mutta vastaan omasta puolestani. Mulla on frendi, joka on freelance-toimittaja, pelkästään peruskoulutaustainen. On silti aivan tavattoman fiksu ja sivistynyt, koska on lukenut pienestä saakka sekä kaunokirjallisuutta, runoutta että tietokirjallisuutta. Lisäksi on matkustellut paljon ja asunut eri kulttuureissa. Harrastaa myös monipuolisesti teatteria ja taidetta. On paljon parempi yleissivistys kuin minulla tuplamaisterina.

Kiitos vastauksesta, mä olen se alkuperäinen ja juurikin näin, loistavasti vastattu. Samaa ajoin takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67643/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samir etenee kaikessa hiljaiuudessa BB 2021 voittoon. 

Hänestä on täällä kirjoitettu kaikista vähiten.

Hänestä on kirjoitettu niin vähän täällä siksi, ettei herätä mitään tunteita kenessäkään. Minulla hän on tavallaan näkymätön asukas. Ei voita, sori vaan. Ja karisman puutteen vuoksi, ei ole lyönyt läpi artistinakaan.

Vierailija
67644/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ville räplää itseään koko ajan? Suihkussakin nyppii kainaloaan oudosti.

Vierailija
67645/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi on hyvä imitoimaan. :D Hänen tähtihetkensä BB-talossa.

Vierailija
67646/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse varmasti toivoisi, että hänet muistettaisiin BB- kaudeltaan ihan muusta, kuin Minnan kanssa touhuiluistaan. Se on hänessä itessään nyt, miten käy. BB ei tule tätä ainakaan helpottamaan, eiköhän ikänainen ole vikalle viikolle saakka.

Mitä jos Lasse illan suorassa riipaisi housut  veks ja sanoisi Minnalle,  että nyt mennään kapustaan, eikä mihinkään lusikkaan. Niinhän se Pekkakin kauhoi sohvalla muiden keskellä ja herätti ihastusta.

Näitä Lasse juttuja ( varsinkin ne säälijutut) tänään sivukaupalla lukeneena voin sanoa että on alkanu ällöttämään koko äijä, on nykyisin yksi inhokeistani.

Sua alkaa ällöttämään joku henkilö sen perusteella mitä vauva.fi:ssä kirjoitetaan? On sullakin perusteet.

Tuolla perusteella suurin osa asukkaista pitäisi ällöttää. :D

Vierailija
67647/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssin onnistuminen on kyllä Jassulle punainen vaate. :D

Jassu unohtaa aina kaikki edut, mitä itse on saanut, kun joku toinen kenties edes saattaisi saada etua jostakin.

Vierailija
67648/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir etenee kaikessa hiljaiuudessa BB 2021 voittoon. 

Hänestä on täällä kirjoitettu kaikista vähiten.

Onko hän se puolialgerialainen?

Ihan suomalainen, alkujaan Orimattilasta, asuu nykyisin Porissa, isä on algerialainen.

OK...

Hmmm.. eli hänessä siis virtaa puoliksi algerialainen veri jos kerran isä on algerialainen. 

Pari sukupolvea alas, niin melko monella meillä virtaa muutakin kuin suomalaista verta. 

Niin? Samir tietääkseni syntynyt 90-luvulla. 

Vierailija
67649/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jassu katsoo sivuttain seisomassa, niin kyllä bimbo on lihonut.

Vierailija
67650/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylimääränainen syönyt kaikki herkut? Aina joku pussi nokan edessä?

Vierailija
67651/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas kirjoitti:

Hienosti erottui jyvät akanoista tuon Samin kirjeen lukemisen kohdalla.

Mitä itse kyynelteni seasta näin (ja kun uudelleen kelasin), tunteettomimmat olivat puupökkelö Aki, striiiiiiimaaaja Anssi ja kokki Melody.

Tunteelliset jatkoon!

Taavilla vilkkui taulu niin että pakeni pois makkariin.

Äläpäs määrittele siellä tunteiden määrää tai laatua niiden ulkoisten tunnusmerkkien perusteella.

Tunneilmaisu kehittyy kasvuympäristön mukana, ja esimerkiksi Anssilla se on melko varmasti ollut kaikkea muuta kuin avointa tunneilmaisua tukevaa. Samaten Aki on kasvanut varmasti ympäristössä, jossa miehet ei vetistele. Melodykin on tainnut kokea jossain määrin kovan lapsuuden, omalla tavallaan.

Höpsistä. Aki on puupökkelö ja Anssi tunnevammainen.

Jassu on läskipökkelö ja tunnevammainen.

Höpsistä. 

Vierailija
67652/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassullahan ei ole kiire koiransa luo. Kertonut, että jää Helsinkiin jopa viikoksi.

No eipä koiraa paljon liikuta vaan tuntuu olevan tyytyväienn hoitopaikassaan. 

Vierailija
67653/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiköhän Minna nyt. Joka kerta toivo herää.

Vierailija
67654/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko nuo tänään tehneet paljoa muuta kuin syöneet koko ajan? Ja yhä jatkuu, lisänä ärsyttävä karkkien mussuttaminen! Lisäksi olisi valtavan mukavaa, jos eivät puhuisi kera ruuan, alkaa ottamaan jo korviin. Voisiko vaikka nuo karkit ottaa pois...

Tämähän on yksi Ruoka BB. Kaikki pyörii ruuan ympärillä ja yksi on vieläpä majoittunut keittiöön.

Vierailija
67655/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoivoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas kirjoitti:

Mitä itse kyynelteni seasta näin (ja kun uudelleen kelasin), tunteettomimmat olivat puupökkelö Aki, striiiiiiimaaaja Anssi ja kokki Melody.

Tunteelliset jatkoon!

Äläpäs määrittele siellä tunteiden määrää tai laatua niiden ulkoisten tunnusmerkkien perusteella.

Tunneilmaisu kehittyy kasvuympäristön mukana, ja esimerkiksi Anssilla se on melko varmasti ollut kaikkea muuta kuin avointa tunneilmaisua tukevaa. Samaten Aki on kasvanut varmasti ympäristössä, jossa miehet ei vetistele. Melodykin on tainnut kokea jossain määrin kovan lapsuuden, omalla tavallaan.

Tällä palstalla voi kyllä määritellä, sinä et sitä voi estää, saat olla toki eri mieltä. Itsekin olen elänyt kovan lapsuuden ja nuoruudenkin, silti olen empaattinen. Omia havaintoja saa tehdä, sykekin Akin kohdalla jotain tilanteesta tuossa äskeisessä talon tilanteessa kertoo...

Akihan ensimmäisenä kävi halaamassa Samia kirjeen luvun jälkeen, eli pystyy näköjään empaattisesti suhtautumaan toisten tunteisiin. Ei empatia tarkoita sitä, että tuntee tismalleen samat tunteet. Aki vieläpä sanoi, että kovempi se on niille, joilla on lapsia tai tyttöystäviä odottamassa. Aki on sinkku, joten hän, vaikka varmasti vanhemmistaan pitääkin, ei välttämättä nyt sitten kuitenkaan koe vetistelyn aiheeksi kaipuuta vanhempiensa luo, eihän muutama kuukausi ole nuorelle aikuiselle aika eikä mikään erossa vanhemmista.

Minusta ihan hyvää analyysiä.

Miten niin ekana? Akihan kävi vasta kolmantena halaamassa. Ensin Lasse, perässä Samir ja sitten vasta Aki hoksas.

Cam2 20:02.

No ei se järjestysluku ollut se oleellisin pointti.

Vierailija
67656/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna yrittää Taavia, ootteko huomannu?

Ei yritä muuta, kuin tehdä Lassen mustikseksi. Uusi strategia, onkohan Minnan oma idea.... voin kuvitella miten sunnuntain livessä näytetään pätkiä Minnan ja Taavin yhteisistä jutuista, ja seuraavaksi tentataanTaavia Minnasta, samaan aikaan kamera zoomaa Lassea ja Minnaa vuoron perään. Romanssia tulille, vaikka väkisin. Tätä viimiset viikot tiedossa. Hiton jännää. Anssi olis muuten mutta seurustelee.

Vierailija
67657/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pekka pysyy talossa? Kuka voi äänestää tällaista idioottia, joka nielee kaiken alleen alhaisilla keinoilla? 

Luuleeko tuotanto, että tämä on sitä kuuluisaa sisältöä? 

Vähän enemmän pitäisi kunnioittaa ihmisten arvostelukykyä.

Minä olen päätökseni tehnyt ja häivyn BB-roskaformaatista. En tarvitse tällaista.

Hyvä esimerkki siitä, että adhd-ihmisellä on oikeus olla mikä on, mutta muilla vain velvollisuus selvitä kaltaistensa kanssa. Pekan äiti ei ole halunnut pojalleen lääkitystä aikanaan. Kysyikö kukaan luokkakavereilta olisiko opiskelu ollut antoisampaa jos luokan pelle tai kiusaaja olisi rauhoittunut edes kymmenen prosenttia? Eikä kukaan edelleenkään sano Pekalle, että nyt riittää, toi sun käytös ei ole ok.

Vierailija
67658/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Lasselle joku makkarivideo, ei kai...

Vierailija
67659/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoivoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas kirjoitti:

Tunteelliset jatkoon!

Tällä palstalla voi kyllä määritellä, sinä et sitä voi estää, saat olla toki eri mieltä. Itsekin olen elänyt kovan lapsuuden ja nuoruudenkin, silti olen empaattinen. Omia havaintoja saa tehdä, sykekin Akin kohdalla jotain tilanteesta tuossa äskeisessä talon tilanteessa kertoo...

Akihan ensimmäisenä kävi halaamassa Samia kirjeen luvun jälkeen, eli pystyy näköjään empaattisesti suhtautumaan toisten tunteisiin. Ei empatia tarkoita sitä, että tuntee tismalleen samat tunteet. Aki vieläpä sanoi, että kovempi se on niille, joilla on lapsia tai tyttöystäviä odottamassa. Aki on sinkku, joten hän, vaikka varmasti vanhemmistaan pitääkin, ei välttämättä nyt sitten kuitenkaan koe vetistelyn aiheeksi kaipuuta vanhempiensa luo, eihän muutama kuukausi ole nuorelle aikuiselle aika eikä mikään erossa vanhemmista.

Minusta ihan hyvää analyysiä.

Miten niin ekana? Akihan kävi vasta kolmantena halaamassa. Ensin Lasse, perässä Samir ja sitten vasta Aki hoksas.

Cam2 20:02.

Oikeasti. Mitä helkkarin väliä monentenako mikäkin noinkin pieni  asia tapahtuu? 

Huomaa tästä kuinka saaamarin tylsä kausi taas menossa, kun jengi vääntää jostain lillukan varsista. 

Sais loppua koko ohjelman teko, jos ei parempaan ole resursseja.

Vierailija
67660/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on kyllä käyny pari päivää iha ylikierroksilla. Mikä lie syynä, voi olla monen tekijän summa. Lasse on elänyt lähes koko kauden poissa tutkan alta. Ei ole ollut häädössä, ei ole juuri hiillostettu kysymyksissä livessä ym.

Veikkaan että eka häätö ja siitä ekana pelastuminen alitajuisesti vaikuttaa olemiseen, sekä nyt tuo älytön painostaminen Minnan suhteen. Ja vielä muutamat todella lyhyet yöunet takana. Varmaan näiden kaikkien summa. Musta tuntuu että Lasse on elellyt koko alkukauden poissa siitä keskiöstä missä tapahtuu, ottanut vaan rennosti ja suhtautunut BBhen ihan vaan uutena kokemuksena.

Lasse ei juuri tunnu pelistä välittävän tai edes ymmärtävän(?), ja näin kahden kuukauden jälkeen yhtäkkiä läväytetään päin kasvoja että Hei sä oot täällä samalla tavalla kisaamassa voitosta ku ne the pelurit. Voi vähän sekottaa pakkaa ja rentoja ajatuksia. Muutenki kaksi kuukautta suljetussa tilassa alkaa hämärtää ajatusten kulkua ja väkisin laitostuu ja alkaa ehkä käyttäytymään itselleenkin vieraalla tavalla. Ihmisen mieli on erikoinen ja tuo Minnan tulo ja sillä hiillostaminen ei voi olla vaikuttamatta ajatuksiin.

Toivottavasti se parin viikon takainen rento ja aito Lasse palaisi pian takaisin. Ja Minna vois painua vaikka heti päiväkirjahuoneen kautta ulos.

Ketju on lukittu.