Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin talossa muutamia vuosia sitten. Voisin kertoa kaiken tyhjentäviä juttuja siitä, miten tätäkin realitya käsikirjoitetaan koko ajan, mut kun en edelleenkään saa 😅 sen sijaan nauran kippurassa palstan keittiöpsykologeille, jotka on niin tuntevinaan osallistujat aivan henkilökohtaisesti ja syvällisesti
Kuulostat siltä, joka otti ne houkutusjuomat ja joutui sitten äänestykseen itsekkyyden takia.
Minusta tuo kuulostaa siltä hönöltä Annikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on ihan pihalla. Keksii tehtävään sellaisia sääntöjä, joita ei missään vaiheessa ollut. Nyt tosissaan väittää, että heidän piti tietää toisten salatehtävästä ja siksi olisi ollut ok jättää munat taskuun.
Ei sanonut, että piti tietää!
Kyllä sanoi. Tuossahan moneen kertaan selittää että eivät voineet edes suorittaa tehtävää, kun toisten piti kuitenkin etsiä.
En ymmärrä, miten vaikeaa on ymmärtää, että tehtävässä oli kaksi erillistä näkökulmaa, jotka molemmat olisi voineet onnistua, jos pysytään tehtävänannossa ja roolissa eikä lähdetä sooloilemaan ja keksimään lisätwistejä. Pekan ja Samin tehtävä liittyi tilanteeseen, jossa muut eivät tiedä mitään ja siinä skenaariossa tehtävä olisi onnistunut, ellei Pekka olisi alkanut spekuloimaan.
Miten voi toi Sami ollakin ärsyttävä jankkaaja??
Aiemmin pidin hänestä, mut nyt ei riitä enää ymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Saakeli Sami, lopeta jo tuo jankkaaminen. Helkutin änkyrä. 😬
Pekkahan tuossa on suuna päänä, ei anna mitään mahdollisuutta Samille sanoa omaa käsitystään. Samin moka oli suostua Pekan älyttömään tehtävän yksin hoitamiseen.
Mä tulisin niin hulluksi tuolla talossa.
No nyt kun tunnelma alkaakin talossa olemaan katossa, äkkiä vaan Virtanen kunnon viikkotehtävää peliin.
Pekka on rasittava . teki virheen kun omi tehtävän itselleen . Lisäksi olisi pistänyt turkin päälle ja piilottanut munat .
Onnistuiko salatehtävä? Kuka sai palkinnon ja minkä?
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei tajua että tehtävä pitää yrittää saada onnistua .
sami ei tajua, olisi halunut itse ne herkut
Vierailija kirjoitti:
Lassessa yhdistyy hienosti maalaisuus ja kaupunkilaisuus. Molemmista saanut paljon irti.
Maalaiselämä maatalossa opetti ahkeraksi eikä vierasta työntekoa. Kaupunki tarjosi ammatin kun sai opiskella AMK-tutkinnon ja sai samalla uusia ystäviä.
Jatkossa mahdollisesti muuttamassa Helsinkiin tai Turkuun työn perässä, kuten moni muukin maalainen on joutunut tekemään.
Itse ainakin ymmärrän näitä Lassen valintoja. Ihmettelen sitä, kun täällä on välillä väitetty, että Lasse häpeäisi maalaistaustaansa. Eihän se niin ole. Paljon hän kertonut tarinoita Köyliöstä, josta kotoisin. Jos häpeäisi niin tuskin niitä puhuisi.
Näin minäkin olen ymmärtänyt, Lasse ei häpeä taustaansa. Ihminen joka on käynyt vähän maailmalla, arvostaa yleensä juuriaan.
Minua liikkutti Lassen ilme, kun tiainen tuli napostelemaan sille laitettua syötävää. Se oli miehisten miesten teko.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sami on kohta yhtä raivostuttava kuin Melody. Nytkin vierittää kaiken Pekan harteille ja yrittää tehdä Pekkaa muiden silmissä vielä naurettavammaksi. Pikkuveljen esittäminen myös riipii korvia.
Samaten Lasse ja Taavi ja heidän yölliset 'keskustelunsa' eli siis toistensa valkopesut alkavat olla sellaista hurskastelua ja pskanpuhumista, ettei mitään rajaa. Kyllä oli eilenkin jo melkoista juonittelua, mutta samapa tuo - kyllähän he muutenkin jo äänestävät Pekka ja Anssia. Lassen mukahauskuus tehtävässä ja jatkuva 'mitä sä teet Minna', 'hyvä Minna', 'mitä mieltä sä oot Minna' ällöttää. Tää tyyppi on kyllä niin limainen ja jotenkin katala. En luottaisi mihinkään, mitä Lasse sanoo ja puhuu.
Juu - suurin osa asukkaista ärsyttää ihan kybällä tässä vaiheessa. Pitää pitää pieni tauko. Heh.
Samat havainnot ja tuntemukset täälläkin. Yöllä oikestaan vtutti katsominen niin, ettei mitään rajaa. :D Tänään ajattelin pestä ikkunat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on ihan pihalla. Keksii tehtävään sellaisia sääntöjä, joita ei missään vaiheessa ollut. Nyt tosissaan väittää, että heidän piti tietää toisten salatehtävästä ja siksi olisi ollut ok jättää munat taskuun.
Ei sanonut, että piti tietää!
Kyllä sanoi. Tuossahan moneen kertaan selittää että eivät voineet edes suorittaa tehtävää, kun toisten piti kuitenkin etsiä.
En ymmärrä, miten vaikeaa on ymmärtää, että tehtävässä oli kaksi erillistä näkökulmaa, jotka molemmat olisi voineet onnistua, jos pysytään tehtävänannossa ja roolissa eikä lähdetä sooloilemaan ja keksimään lisätwistejä. Pekan ja Samin tehtävä liittyi tilanteeseen, jossa muut eivät tiedä mitään ja siinä skenaariossa tehtävä olisi onnistunut, ellei Pekka olisi alkanut spekuloimaan.
Pekka ei ole sanonut, ett heidön tehtävänsä oli tietää toisten tehtävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssin vastaus miksi niin paljon naisia on häädetty : Niin paskat jutut . Kertoo jotain Anssista .
Kertoo Anssista tasan sen, että vastasi tyhmään kysymykseen. Mitäs itse olisit vastannut, kun Elinahan on viikkotolkulla jankuttanut, että ei saa kierrellä? Juu, heidät varmaankin äänestettiin pois, kun olivat niin hulvattoman hauskoja?
Mä näen tämän sellaisena naisten peliliikkeenä, jossa tehdään Anssista naisten vihaaja. Onhan ne huomanneet, että Anssilla on aika hyvä suosio, pelottava vastustaja.
Miksei Kottonen kysynyt Anssilta onko se totta mitä Redditissä kirjoitetaan, eli että Anssi oli ottanut kondomin pois kesken yhdynnän.
Pekka epäonnistui, mutta yrittää vängätä sen onnistumiseksi. Hahahahaa!
Pekka on kyllä oikein miehen irvikuva. Keksii juttua sitä mukaa kun suu sontaa suoltaa. Jätti tehtävän tekemättä tyhmyyttään ja laiskuuttaan ja keksii ihme selityksiä
Vierailija kirjoitti:
Miten voi toi Sami ollakin ärsyttävä jankkaaja??
Aiemmin pidin hänestä, mut nyt ei riitä enää ymmärrys.
Pakko on jankata kun Pekka ei ymmärrä . Sami olisi hoitanut yksin paremmin .
Pekan mielestä ainoa oikea tapa tehdä tehtävä onnistuneesti oli jättää se kokonaan tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulisin niin hulluksi tuolla talossa.
Siellä on kuulemma apua tarjolla, ennen ja jälkeen.
Ei, vaan onnistui taas täydellisesti. Hirveä härdelli ja kalabaliikki tehtävästä, ja asukkaista näkee kaikenlaista.
Esimerkiksi sen, että Sami oikein mielellään heittää Pekan bussin alle. Tämä vahvistaa käsitystä hänestä, että kovin mielellään hän itse liittyy kiusaajien ja härnääjien ja pilkkaajien kerhoon, jos vain on mitään tsäänssiä, kjäh kjäh kjäh. Itse varmaan Pekan sijasta itkeä pillittäisi jo. Nyt saa leikkiä, et mä olisin niiiiin tehnyt tän paremmin - no olisi tehnyt, eikä vain luovuttanut taas jo alkumetreillä.