Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Miksi bb sallii Nooran kiusaamisen ja po. Oulun talossa melodyn toimesta, eikä anna meille katsojille edes mahdollisuutta äänestää kiusaajaa pois. Monenko tyypin pitää romahtaa bbn jälkeen? Pitääkö aina samat tyypit laittaa häätöön että rahaa tulee? Ja melody ei edes varmaan tajua, ettei ole katsojien suosikki.
No tämä. Ilmeisesti pitää itseään jonain kotihengettärenä, jolla on hulvaton huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kyllä tuo Jassun ja Lassen keskustelu, puhuivat perheistään ja joulun vietosta. Jassu totesi, että pitäisikö hänen ottaa Lassen veli ja Lasse oli aivan kauhuissaan :D ”Sinä et Jassu meidän joulupöytään tule, vaikka sinusta tykkäänkin niin meidän joulupöydässä ei noccoa tarjota” :D
Oli muutenkin oikein hyvänmielen tarinointia siitä miten Lassen äiti hakee humalaisia nuoria miehiä joulupäivän riennoista pitkin maakuntaa ja pääsee samalla tenttaamaan kuulumisia. 😄
Mulla meni tää keskustelu ohi :D
Ketä humalaisia miehiä se Lassen äiti hakee? Omia lapsiaan vai?
Lassea ja sen lapsuusajan kavereita rilluttelemasta. Ja vie sitten jokaisen yöllä kotiinsa, vaikka välimatkat saattaa olla kymmeniä kilsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kyllä tuo Jassun ja Lassen keskustelu, puhuivat perheistään ja joulun vietosta. Jassu totesi, että pitäisikö hänen ottaa Lassen veli ja Lasse oli aivan kauhuissaan :D ”Sinä et Jassu meidän joulupöytään tule, vaikka sinusta tykkäänkin niin meidän joulupöydässä ei noccoa tarjota” :D
Oli muutenkin oikein hyvänmielen tarinointia siitä miten Lassen äiti hakee humalaisia nuoria miehiä joulupäivän riennoista pitkin maakuntaa ja pääsee samalla tenttaamaan kuulumisia. 😄
Ketä humalaisia miehiä se Lassen äiti hakee? Omia lapsiaan vai?
Lassea ja Lassen kavereita, Lasse lähtee joulun pyhinä kavereiden kanssa baariin ja neljältä soittaa äidin hakemaan :D ja äiti lupaa viedä kaikki kaveritkin kotiin, yhden kaverin heitosta 40 km mutka. Samalla äiti kyselee kavereilta mitä heille kuuluu ym. Oli kyllä tosi mukava keskustelu!
Vierailija kirjoitti:
Samir voittaa tämän bb:n. Piste.
Samaa toivon, mutta ei ilmeisesti tuotanto, koko ajan näytetään Mellua ja keittiötä tai Jassua ja Nocco purkkia, tai molempia tupakalla. Ois kiva seurata noita muitakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Noora kestää tuon melodyn v..tuilua?
En tiedä, käy kyllä sääliksi, kun ei tuo osaa sanoa yhtään asiaa Nooralle normaalisti. Onhan tuo Noora rasittava, mutta ei silti koko ajan tarvitse v*ttuilla.
Mellun ainoita hyviä puolia on Nooran kurmottaminen.
Tuollaisessa käytöksessä ei ole mitään hyvää. Hävetä sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Noin 14:20 Anssi hermostui Pekalle ja sanoi muutaman kerran varsin suoraan Pekalle. Pisteet Anssille!
Mitä sanoi?
Mellu vihkoon tuolta keittiöstä nyt ja vauhdilla. Onneksi Noora laittaa sille vähän kampoihin = siirtelee hedelmät kahteen koriin, joka sekin oli aivan liikaa Mellulle. Ne persimonit ei todellakaan ollut liiskaantumisvaarassa, mutta jostain oli pakko päästä sanomaan.
Tuun varmaan ikuisesti muistaa sen, kun harjakaisissa(?) Melody ohjeisti Villeä sipulin leikkuussa. Siis sipulin. Miten nää ihmiset on ennen Mellua pitäneet itsensä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Noora kestää tuon melodyn v..tuilua?
En tiedä, käy kyllä sääliksi, kun ei tuo osaa sanoa yhtään asiaa Nooralle normaalisti. Onhan tuo Noora rasittava, mutta ei silti koko ajan tarvitse v*ttuilla.
Joko Noora on kova kestämään vinoilua tai sittenhän ei huomaa sitä .
No mitäpä luulet? Eilenhän itkeskeltyään Noora sanoi, että on joutunut viime päivinä puremaan hampaitaan yhteen ja nielemään kiukkua ja itkua, joka sitten purkautui. AKinko vai Lassenko vai Juhaninko luulet Nooralle pahaa mieltä tuottaneen. Kyllä se taitaa olla Melody, sillä jopa Taavi on suuremman osan aikaa ihan kiltti Nooralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua on alkanut ärsyttää tuo Aki? Puoli päivää hiljaa ja sitten muutama lause jotain rasittavaa murremongerrusta.
se taantuu tylsäksi juhanin seurassa.
Miten niin taantuu? Sehän on ollut koko kauden tommonen ja sitten naisia sanotaan tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Lasse on noin hidas?
Mietitään sitä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä humalaisia miehiä se Lassen äiti hakee? Omia lapsiaan vai?Lassea ja sen lapsuusajan kavereita rilluttelemasta. Ja vie sitten jokaisen yöllä kotiinsa, vaikka välimatkat saattaa olla kymmeniä kilsoja.
Harmi kun Lassen äiti ei ole talossa, olisi varmaan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tota amanzonia saada häädettyä talosta, niin loppuu katsomisen itsekidutus!
On sulla huolet 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä humalaisia miehiä se Lassen äiti hakee? Omia lapsiaan vai?Lassea ja sen lapsuusajan kavereita rilluttelemasta. Ja vie sitten jokaisen yöllä kotiinsa, vaikka välimatkat saattaa olla kymmeniä kilsoja.
Harmi kun Lassen äiti ei ole talossa, olisi varmaan kiva.
Jasmiina sanoi myös että Lassen äiti kuulostaa tosi ihanalta ja olisi kiva tavata hänet. Mihin Lasse kertoi, että he ovat äitinsä kanssa hyvin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani ei kuulemma pidä kahtiajaosta ja nyt on itse tämän viikon käyttäytynyt niin, että on paremmat ihmiset ja vähän huonommat ihmiset.
Juhani ei pidä kahtiajaosta silloin kun on itse siinä huonommalla puolella, se nähtiin jo murkkutehtävässä.
Muutenhan se jako menee niin että on Juhani ja Juhanin väki sitten se muu huonompi väki.Milloin Juhani on mielestäsi ollut paremmalla puolella, jolloin hän pitäisi kahtiajaosta?
Normaalissa taviselämässä, talon ulkopuolella.
Niinkö🙈
Ville häviää tahallaan Mellulle, sanokaa mun sanoneeni.
Taas on eriarvoisia tehtäviä. On kyllä todella epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua on alkanut ärsyttää tuo Aki? Puoli päivää hiljaa ja sitten muutama lause jotain rasittavaa murremongerrusta.
se taantuu tylsäksi juhanin seurassa.
Tärkeää tietoa🙈
Vierailija kirjoitti:
Täysiä lapasia nuo asukkaat ovat .Jos joku haluaa laittaa ruuan koko porukalle niin komentaa Melodyn pois keittiöstä . Ei Melody varmaan väkisin sinne jää . Sitten ei vaan kuuntele mitä Melody ohjeistaa .
Jep. Mulla ei sillä tavalla kanssa ole koskaan ollut myötätuntoa asukkaita kohtaan, koska itse he tuolla nöyristelevät ja antavat sitä valtaa. Ajattelevat siitä hyötyvänsä.
Samaten en juuri koskaan lähde mukaan näihin jokasaatanankautisiin kiusaaja sitä ja tätä juttuihin. Minusta ne ovat suuri loukkaus niitä kohtaan, joita tuolla koulu- ja työ- ja perhe-elämässä kiusataan. Nuo on tuolla suljetussa, valvotussa tilanteessa, he tietävät että heitä katsotaan joka hetki. He tietävät että kiusaajaksi leimautuneet lentävät herkästi ulos talosta ja kiusaaja-leimalla voi olla merkitystä jopa talon ulkopuolella. Jos ei näillä lähtökohdilla aikuinen ihminen osaa sanoa ääneen, että hei minä en tuosta pidä ja aiotko jatkaa tuota, sillä en usko katsojienkaan siitä pitävän, niin voi päätellä että hän haluaa nokittelusta hyötyä ja antaa sen siksi jatkua.
Täällä reaalimaailmassa ihmiset näkevät usein vain fragementteja tapahtumaketjuista, keskusteluista tai näkevät ja kuulevat vain toisen puolen tarinasta, se tilanne on ratkaisevasti hankalampi kiusatulle.
Miksei tätä köydenvetoa voinut järjestää vain joukkueiden kesken normaalisti?
lassen kavereita