Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heippa meiju..jäit mieleen..no et mistään
maiju se on
... Ei jäänyt edes emännän nimi mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi yhtään syytä, miksi joku äänestäisi Maijua.
Tai Samiria.
Kuuma ja hieman salaperäinen, ja se riittää.
Sami taas ensimmäisenä turvaan ja omahyväisyys sen kun kasvaa.
Miksi aina täällä puhutaan kenet haluaa pois? Eikö nyt äänestetä, kenet haluaa jäävän taloon?
Laittakaa tulemaan Pekalle teidän ajatuksianne ja ideoitanne. Välitämme ne Pekalle telepaattisen puhelinyhteyden välityksellä.
Anssi OLISI pitänyt pelastaa ehdottomasti nainen. Törkeä temppu Anssilta. Kyllä Anssi putosi mun suosikki kolmikosta pois.
Itse äänestän ehdottomasti naisia.
Anssi joutaa mun puolesta ulos!
Voi tuota Jassua, kun se ihastelee tuota aamupalaa.
Olen joka viikko tiennyt putoajan kun häätöäänestykseen joutuvat ovat olleet selvillä. Ja voin kertoa, että ensi viikolla putoaa Noora, jos on äänestyksessä. Hän näet on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kamala look Elinalla. Viime viikolla oli kaunis, kuin rapunzel. Ei ole hyvä stailisti hänellä
Naisjuontajilla on tuolla toinen toistaan karmeampia virityksiä.
Muutenkin, miksi nainen kelpaa vain kun on naama täynnä tököttiä, joku Kimmo tai Kim Sainio sen sijaan on oma charmantti itsensä, omissa vaatteissan, joissa viihtyy.
Naisia pannaan halvalla.
Pekka ja Sami näyttää ihan pariskunnalta tuolla peittojen alla. :D
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oikein rypee omassa erinomaisuudessaan. Blääh.
Vierailija kirjoitti:
Taloon on itseasiassa turha enää edes ottaa naisia. Valtaosa katsojista naisia ja jostakin syystä suomalainen nainen ei halua naisia katsoa. Ja turha kirjoitella mistään henkilön äänestämisestä. Viimeisen neljän kauden 24 ensimmäisestä putoajasta 19 ollut naisia. Kaikenlaisia naisia.
Suomessa menestyy hyvä jätkä -naiset.
Mikä se biisi oli mikä melodyllä soi päässä?
Nooralle ääniä!!! Noora ei saa tippua vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Sami omahyväinen yhtään.
Ärsyttää kun tuon Pekan täytyy vetää koko ajan tuo BB-Pekka rooli. Etenkin päiväkirjahuoneessa lässyttää ärsyttävällä tavalla, aina.
Ehkä jotkut ihmiset nukkuu alasti, hirvee yllätys 😄
Anssi on niin ylpee suorituksestaan, ettei sohvalle meina mahtua.
Typerä, itsekäs, ylpeä, halveksiva Anssi joutaisi ulos.
Olen samaa mieltä, että Anssin olisi pitänyt ehdottomasti pelastaa nainen, se olisi ollut upea teko!
Ville pelastus oli peliliike. Villellä ja Anssilla ei ole juuri ollut mitään yhteistä. Anssi huijaa. Sitähän Villekin ihmettele.
Kyllä talossa naisia pitää olla.
On se vitsikäs mies tuo pekka? Oikein uskaltanut laittaa kylpytakin päälle?
Miksi tuotanto ei puutu?