Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mä oon itse pätkäissyt aikuisiällä välit äitiini hänen alkoholisminsa vuoksi. On kuultu toisistamme viimeksi yli 5 v sitten. Elin nuoruuteni nuorisokodissa.
Nykyään olen korkeasti koulutettu, minulla on vakituinen keskituloinen työ ja perhe. Pitäisikö minua, aikuista ihmistä ja yksilöä siitä huolimatta arvioida biologisen äitini käytöksen tai elämänhallinnan kautta? Ei helvetissä.
Ai Taavi maalaakin nyt itselleen rintalihakset, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tässä ketjussa riittäisi ulkomaalaistaustaisten haukkuminen. Niin Taavista, Jassusta, Melodista kuin Samirista. On selvää että jos suosikkia näistä nälvitään, niin pölly käy. Jokainen päättää onko viisasta aloittaa....
Niin me kaikki olemme tasan samalla viivalla ihmisenä koko maailmassa. Ei yksikään ole Jumalan simissä arvokkaampi, tai vähempi.
Taavin käytös Lassea kohtaan kääntyy vielä jossain kohtaa niin, et Lasse tulee nimeämään Taavin häätöön. Sanokaa mun sanoneen.
Täytyy sanoa en ymmärrä enään tota Taavia.Miten jaksaa jankata ?
Onko tuo Taavin oma meikkipaletti, jolla meikkaa mukalihakset?
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli tuossa ikään kuin pointti, että valmistautuvat naamiaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon itse pätkäissyt aikuisiällä välit äitiini hänen alkoholisminsa vuoksi. On kuultu toisistamme viimeksi yli 5 v sitten. Elin nuoruuteni nuorisokodissa.
Nykyään olen korkeasti koulutettu, minulla on vakituinen keskituloinen työ ja perhe. Pitäisikö minua, aikuista ihmistä ja yksilöä siitä huolimatta arvioida biologisen äitini käytöksen tai elämänhallinnan kautta? Ei helvetissä.
Tässä keskustelussa on kakaroita, jotka eivät ymmärrä, että aikuisena voi olla ihan äidistä irrallinen elämä.
Mistäköhän Jassu ostaa vaatteensa, on kivan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä ihana, positiivinen heinäkasaan hyppijä
Ei ota tosissaan, sitten vielä ihmettelee kun ei valita tehtäviin. Tahallaan sotkee muiden tehtävää.
Tajuathan sen että jokainen 247:n katsoja tietää että vääristelet taas asioita koska et omista 247:aa?
Muille jotka eivät ole hankkineet 247:aa ja uskovat tuota vääristelevää trollia. Tässä seuraavana on totuus siitä mitä tuolloin tapahtui.
Sami ei sotkenut kenenkään etsimisiä, vaan kun BB ilmoitti että aikaa on enää puoli tuntia jäljellä, Sami yhdessä muiden kanssa alkoivat huutamaan riemusta ja rakentamaan valtavan kokoista heinäkasaa, johon päättivät hypätä yhdessä kun BB ilmoittaisi että tehtävä on loppunut.
He varoivat Samiria ja Anssia, ja Sami vielä erikseen kysyi että eihän hän sotke Samirin kohtaa. Samir sanoi ettei kukaan häiritse häntä, että leikkikää vain kaikki ihan vapaasti. Silloin Sami sanoi että, hauskaa, kerrankin kaikki haluavat leikkiä hänen kanssaan. Ja siitä Jassu huusi nauraen että nyt leikitään.
Että sellaista. Seuraavan kerran kun yrität trollailla. Yritä paremmin.
En ole toi ekan viestin kirjoittaja, mutta usko tai älä, mullakin on 24/7 jota katson aika paljonkin. Siitä huolimatta olen kanssasi eri mieltä. Mun 24/7 nimittäin näytti sen, kuinka Sami aloitti ton kasoihin hyppimisen, sukeltelun ja muun pelleilyn kun tehtävää oli tehty reilu vartti.
Kato kun kaikki, joihin viittaat, kaikki jotka omaa sen 24/7 ei silti näe asioita aina samalla tavalla kuin sinä ja osoittaa melkoista kapeakatseisuutta syytellä muita päivästä toiseen sillä perusteella. Voihan toki olla, että minun ruutu+ palvelu onkin viallista kamaa, joten tarvittaessa voit olla suoraan yhteydessä sinne mikäli epäilet vilunkipeliä.
Älä viitsi jauhaa kakkendaalia. Tänään koosteessa ihmiset näkevät mitä tapahtui.
Pointti oli se että Sami ei sotkenut muiden tehtävää tahallaan kuten toisessa kommentissa väitettiin. Ainoa asia mistä Samia "kritisoitiin", ja sitäkin vain KERRAN, oli se että hän nosti etsimänsä heinäkasan viereensä, ja siitä kohdasta (muistaakseni) Samir oli etsinyt. Eli täysi vahinko jota Sami vielä pyysi anteeksi. Kaikki etsijät lepäsivät välillä ja sitten sekoilivat, mutta jos sinä olet mielestäsi nähnyt sen että Sami on TAHALLAAN häirinnyt muiden tehtävää, siinä olet 100% väärässä. Jos sinäkin olet 247:aa katsonut kuten väität, niin etkö muista että Sami antoi yhden kultaneulan Pekalle sen jälkeen kun Pekka oli kadottanut ensimmäisen löytämänsä neulan. Että sellaista tahallista muiden tehtävien sotkemista.
Useammat on huomauttanut Samille eri tehtävissä, et antais muille keskittymisrauhan tms. Sami ei paljon tätä ole anteeksi pyydellyt koskaan. Ei ota muita huomioon. Pääasia, et hänellä itsellään on hauskaa.
Heinäkasassa heitteli heinää toisten päälle, ja Ville esim pyysi nätisti, ettei tekis niin ja pariin otteeseen joutui toistamaan itseään ja vielä sanoi että auttaako jos oikein kauniisti pyytää, ja Sami tokas et puhutaan siitä sitten myöhemmin.
Tuntuu, et joka tehtävässä häiritsee eikä itse ota vakavasti mitään kilpailua. Ei myöskään pärjää kisoissa eli varmaan siitä syystä tekee pellen itsestään joka kerta ja myös häiritsee muita.
Taavi huhhuh. Taas se alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli tuossa ikään kuin pointti, että valmistautuvat naamiaisiin.
Kyllä, mutta hän ei tee sitä mitä pitäisi eli johda ryhmäänsä ja toteutusta kaikkien osalta. Koska Mahtimeloni. Noh, ainakin on maha meikattu kuvassa.
Jassu sanoi viimeksi eilen ettei ole läheinen äitinsä kanssa joten antakaa olla jo...
Mitä tuo Taavi nyt vänkyröi kuvien valitsemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooralla on niin lennokkaita ideoita. Harmittavasti ne kaikki lentää suoraan roskakoriin.
Joo, tyhmä Mellu kun ei uskonut että pääsiäinen on toukokuussa
Pääsiäinen on aina ollut toukokuussa. Se kunniaksi keräännytään juhlimaan torille ja pulahdetaan uimaan suihkulähteeseen.
Pääsiäinen on maalis tai huhtikuussa. Noora ei ajattele ennenkuin puhuu.
Ei hänellä ole millä ajatella. Tyttörukka.
. niin kun Jassu puheli että rakentaa talon, ja menee hedelmöityshoitoon, niin tyttörukan pitää kasvaa, ja samalla maksella ulosottovelkoja. Ei nuoret kaikkea hahmota.
Taavi-katsojien valitsema ryhmänjohtaja: "Olen läsnä, se riittää."
Mistä vetoo Taavi poistaa nyt vahingossa jonkun hyvän kuvan ja syyttää siitäkin luultavasti Lassea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Taavi nyt vänkyröi kuvien valitsemisessa.
Kamalaaaa.... Kauheeetaaaa...
Taavi! Kasvata munat ja ota joukkueenjohtajan rooli.