Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen päivän tiikeri ja tämän päivän leijona on Sami. Herkällä korvalla ja yhdellä silmällä tuli seurattua eilisen päivän Sami Show. Hintelä mies on verbaalisesti lahjakas humoristi, jolla on paljon annettavaa paitsi BB katsojille myös viihteen alalle. Samin laittaisin salille pumppaamaan lisää itseluottamusta, ja samalla kerryttäisi lihasta luiden ympärille.
Jassun laittaisin salillepumppaamaan, että laihtuisi ja saisi hoikemman vartalon.
Miksi Jassun pitäisi laihtua ja olla hoikempi?
Itse valitti että miehet ei häntä lähesty. Oman itsensä takia. Nuori nainen.
Nyt haloo!!! Melko moni mies tykkää vähän paksummista naisista. Kyse ei varmaankaan ole siitä, elleivät miehet lähesty. Voi olla, että miehet lähestyvät hyvinkin, mutta Jassu ei sitä huomaa,. koska hänellä on huono itsetunto? Ihan turhaan. Jassu on naisellinen nainen, jos kuka. Hyvässä ja pahassakin.
Ulkonäön takia ei tarvitsisikaan laihduttaa, mutta terveyden takia.
Mitä sinä tiedät hänen terveydestään? Terveeltä vaikuttaa.
Tarkoitin, että ihan yleisesti paino on hyvä pitää normaalipainon rajoissa jo terveydellistäkin syistä.
Olin nuorena lihava, en kelvannut pojille. Olin kateellinen toisille tytöille. Kunnes kellekään puhumatta aloin laihduttamaan lääkärin kehotuksesta, sokerit korkealla. Hupsista, vuoden päästä paino putosi 51 kg, ja painoin63 kg. Sen jälkeen olen katsonut mitä syön ja myös llikun. Rinnallani komea, kiltti mies ja lapsi.
Kummallista näköjään kun minä olen aina kelvannut miehille vaikka olenkin aina ollut ylipainoinen. Positiivinen ja iloinen asenne ja nalkuttamaton luonne ovat tähän asti olleet kiloja tärkeämmät piirteeni.
sun aukkos on kelvannut. et muuten.
Ja sä taas olet kelvannut vain laihtuneena ja vielä jollekin kilttimiehelle, joka ei ole muuta saanut. Roikkuuko löysää nahkaa laihdutuksen jäljiltä? Miten miehesi siihen suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E i taideta nähdä Jassun räjähdystä. On kuin tikittävä aikapommi, mutta osaa pelata hyvin. Takana päin läyhääminen on hänen taktiikkansa.
..
Jassu on aika rasittava. Omaan napaansa tuijottava. Minä minä ihminen. Ulos................
Sisältönä valitus, veen huutaminen, pk seläntakana haukkuminen, toisten lyttääminen, tupakka pummi.
Tyypillinen röökimuija, näitähän on ollut joka kausi.
Luulisi hävettävän kerjääminen...... Vai.... onko..... varmaankin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen päivän tiikeri ja tämän päivän leijona on Sami. Herkällä korvalla ja yhdellä silmällä tuli seurattua eilisen päivän Sami Show. Hintelä mies on verbaalisesti lahjakas humoristi, jolla on paljon annettavaa paitsi BB katsojille myös viihteen alalle. Samin laittaisin salille pumppaamaan lisää itseluottamusta, ja samalla kerryttäisi lihasta luiden ympärille.
Jassun laittaisin salillepumppaamaan, että laihtuisi ja saisi hoikemman vartalon.
Miksi Jassun pitäisi laihtua ja olla hoikempi?
Itse valitti että miehet ei häntä lähesty. Oman itsensä takia. Nuori nainen.
Nyt haloo!!! Melko moni mies tykkää vähän paksummista naisista. Kyse ei varmaankaan ole siitä, elleivät miehet lähesty. Voi olla, että miehet lähestyvät hyvinkin, mutta Jassu ei sitä huomaa,. koska hänellä on huono itsetunto? Ihan turhaan. Jassu on naisellinen nainen, jos kuka. Hyvässä ja pahassakin.
Ulkonäön takia ei tarvitsisikaan laihduttaa, mutta terveyden takia.
Mitä sinä tiedät hänen terveydestään? Terveeltä vaikuttaa.
Tarkoitin, että ihan yleisesti paino on hyvä pitää normaalipainon rajoissa jo terveydellistäkin syistä.
Olin nuorena lihava, en kelvannut pojille. Olin kateellinen toisille tytöille. Kunnes kellekään puhumatta aloin laihduttamaan lääkärin kehotuksesta, sokerit korkealla. Hupsista, vuoden päästä paino putosi 51 kg, ja painoin63 kg. Sen jälkeen olen katsonut mitä syön ja myös llikun. Rinnallani komea, kiltti mies ja lapsi.
Kummallista näköjään kun minä olen aina kelvannut miehille vaikka olenkin aina ollut ylipainoinen. Positiivinen ja iloinen asenne ja nalkuttamaton luonne ovat tähän asti olleet kiloja tärkeämmät piirteeni.
sun aukkos on kelvannut. et muuten.
Ja sä taas olet kelvannut vain laihtuneena ja vielä jollekin kilttimiehelle, joka ei ole muuta saanut. Roikkuuko löysää nahkaa laihdutuksen jäljiltä? Miten miehesi siihen suhtautuu.
Oksentaa... 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun moni asukkaista haukutaan syystä tai toisesta, mikä ei vaikuta bb ohjelman viihtyvyyteen(ylipaino, murre, ikä) niin mietin, eikö ketään ihmetytä tuo Ville, joka hiihtää tuolla yhä mukana antamatta mitään ohjelmalle, mitä nyt läyhää milloin kenestäkin selän takana.
Se on MIES! Vaikka se ei muuta tekisi kuin makaisi ja vittuilisi, se saa jäädä taloon koska se on MIES!! Pippeli ratkaisee!
Niinkö 🙈
Osaatko muita sanoja? Mitä oikein haet näillä "niinkö" kommenteilla? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Niinkö🙈
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jasmiina on itsekäs, puolen tunnin välein lokkeilee muiden tupakoita.
Pliiiisss.. Älkää antako tupakkaa..
Pelkäävät ehkä, että alkaa muutakin kuin lokkeilemaan.
Kerää lauman ja alkaa hyeenaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse näen Krisun viihteellisenä hahmona, jonka ympärille on kehittynyt hulluutta muistuttava kultti. Pekka yrittää epätoivoisesti matkustaa samoilla kulkuvälineillä, mutta tämä sama hullutus ei tule häntä viemään voittoon.
Krisu oli kaikessa ärsyttävyydessään omalaatuisen viihdyttävä, Pekka on vaan ärsyttävä. Pekalta puuttuu kyky olla miellyttävä ja lukea älykkäästi sosiaalisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun moni asukkaista haukutaan syystä tai toisesta, mikä ei vaikuta bb ohjelman viihtyvyyteen(ylipaino, murre, ikä) niin mietin, eikö ketään ihmetytä tuo Ville, joka hiihtää tuolla yhä mukana antamatta mitään ohjelmalle, mitä nyt läyhää milloin kenestäkin selän takana.
Se on MIES! Vaikka se ei muuta tekisi kuin makaisi ja vittuilisi, se saa jäädä taloon koska se on MIES!! Pippeli ratkaisee!
Niinkö 🙈
Osaatko muita sanoja? Mitä oikein haet näillä "niinkö" kommenteilla? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Niinkö🙈
Otan osaa.
Niikö🙈 kiiii tossss....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisellä tiimillä oli melkoista hyvesignalointia eilisyön makkarikeskusteluissa.
Jälleen puhuttiin itsekkyydestä ja siitä, kuinka punainen joukkue ei olis tehnyt vastaavanlaisia palveluksia, mitä siniset teki heille eilen.
Olivat yhtä mieltä joukkueensa hyvästä ryhmähengestä, Taavi kertoi valkanneensa itsensä näköisen joukkueen.
Miks täytyy kehua itseään toisia alistamalla?
Ei punasilla oo ollu tarvetta jauhaa paskaa sinisistä, niillä oikeesti on ollu hyvä ryhmähenki, vaikka Jassu vs. A&P sekä Pekalla ja Jassulla on ollu aiemmin kiistaa Samin kanssa.Joo Juhani varsinkin mestari arvoineen tuossa itsensä kohottamisessa toisten yläpuolelle. Nyt ollut päivittäin tuota samaa horinaa tarkoin valitulle kuulijakunnalle. Tarkoituksena saada manipuloitua tuleviin nimeämisiin haluamansa ihmiset.
Kyllä. Juhanin pisteet nousi eilen illalla ja yöllä putosivat humisten. Hän vain kestä tuota menoa, eikä ehkä kukaan ilman kilahtamisia kestäisi, tavallaan on niin kuin olisi koeaikana töissä random-ihmisten kanssa ja olisi pakko käyttäytyä hyvin, vaikka ne välillä ärsyttäisivät suunnattomasti.
Mä luulen, että Melody tuolla käy aika lailla monien hermoille, mutta kenelläkään ei ole pokkaa sanoa hänelle itselleen jostain syystä. Eikä edes päiväkirjahuoneessa. Melodylla on joku outo näkymätön koskemattomuus. Eivät ilmeisesti uskaltaisi häätöönkään nimetä, koska joskus ovat näyttäneet niitä nimeämisiä jälkeenpäin.
Yritin muistella, että joskus aikaisemmin oli BB:ssä henkilö, joka aina päiväkirjahuoneessa käyttäytyi äärettömän korrektisti, ja siten lähti ulos taas käyttäytymään huonosti. Ihan kuin ei olisi ymmärtänyt, että muutakin kuvataan ja ne julkaistaan.
Mistä sä puhut? Siis noi on bb talossa ja nuo tekee viihdeohjelmaa. Kilahtaminen on sallittu ja etenkin suositeltavaa. Ei jaksa oikeesti kattoo kun koko kausi mennyt aikalailla niin että porukka on tekoystävällistä kaveria keskenään ja tunteet ja ajatukset pidetään sisällä ja kerrotaan vain päiväkirjahuoneessa.
Krisu sanoi hyvin eilen että sunnuntain livessäkin vois kysellä todellisia mielipiteitä kaikkien asukkaiden kuullen kaikista asukkaista eikä niin että viedään päiväkirjahuoneeseen ja siellä saa sanoa todelliset mielipiteet.
Haluan uskoa että nuo päiväkirjahuoneeseen asiat näytetään kaikille telkkarista joku päivä, toivottavasti pian niin tulee eloa taloon.
Kyllä ne useimmat varovat pk-huoneessakin sanomisiaan. Ei tuo paljastus kovin kummaista aiheuttanut viimekään vuonna. Sen harmit jotkut saivat, kun odottivat, miten yksi asukas se vasta on puhunut paskaa, eikä hän ollutkaan. Enemmän nauravat, koska tietävät, että itselläkin on välillä negatiivisia tunteita toisia kohtaan.
Ihan sama kun tällä jonkun asukkaan vihaajat möykkäävät viikkoja, ja kun se asukas sitten putoaa, niin ei varmaan kuitenkaan kovin kummaisia orgasmeja aiheuta.
Joo, ja tämä Noora-neiti kun rukoili kaliaa, sitä hänelle tuli heti ja käyttäytyminen sen nähdessään oli suorastaan hävettävää😱😫
quote=Vierailija]Ihan selkeesti tuotanto yrittää hajoittaa Juhanin päätä. Kun tietää että Juhanille kahvi tärkeä. Myls nuo muiden lahjomiset ja Juhanille ja Taaville ei mitään lahjoja, herkkuja. Mutta Juhani ei hajoa, turhaan yrittää. Jos Anssi ei sais kahvia niin hyppisi katossa tai apaattisena sängyssä.[/quote]
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kusetettu olo Nooralla on, kun Anssi ei sitä edes noteeraa viime viikon jälkeen. Ja niin kuin puolusti Anssia häätöääniltä.
Toinen joka saattaa joutua pettymään on Jasmiina. Kannattiko valita Anssi ja Pekka, Penssi ja Akka? No se nähdään kohta. Se olisi kolmas emämunaus jonka Jassu teki tällä viikolla. Eka oli Pekan ottaminen selitystehtävään, toinen oli Samin tiputtaminen tasapainotehtävästä. Pitäisi ajatella järjellä, ei tunteella. Päällä, ei pllulla.
Uskomatonta miten helposti Nooraa ja Maijua Anssi pystyi vedättämään. Kaikki järkevät ihmiset näkivät heti, että Anssi halusi mielistellä ja nuoleskella ja kertoa nyyhkytarinaa ankeasta lapsuudestaan Maijulle, ettei sitä nimettäisi.-
Muutenkin minusta on todella väärin, että yleisön inhokit, kuten juuri Anssi ja Melody, eivät saa asukkaiden keskuudessa nimeämispisteitä ja me katsojat joudumme sietämään heitä.
Toivottavasti Anssi pelaa nyt fiksusti. Pelastaa itsensä Samin ja Maijun. Vahvat pelaajat häätöön nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jasmiina on itsekäs, puolen tunnin välein lokkeilee muiden tupakoita.
Pliiiisss.. Älkää antako tupakkaa..
Pelkäävät ehkä, että alkaa muutakin kuin lokkeilemaan.
Kerää lauman ja alkaa hyeenaksi.
Se on shampooni kone.... 🥕🥕🥕🥕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi Melody puhuu englantia kesken lauseiden? You know.
Samaa ihmettelen, vaikka onkin kaksikielinen niin ei esim Taavo viljele Eestin kieltä joka väliin ja viime kaudella Kristiina Venäjää, siis ihan esimerkkinä...ihan ihme tyyli tuo enkun viljely ja tönkköä ääntämistä äidinkielenään puhuvalle
Mölli on niin täynnä itseään ja ylimielisyydessään luulee olevansa aivan päällikkö kun heittelee lontoota väliin. Niin ärsyttävän raskas tyyppi kaikkineen.
Cancel-melody ja se pienokainen, vauva-mies on ykkösinhokit !!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Anssi pelaa nyt fiksusti. Pelastaa itsensä Samin ja Maijun. Vahvat pelaajat häätöön nyt.
Jos pelaa oikein fiksusti, pelastaa heidät, joita pitää kaikkein varmimpina lähtijöinä . Näin saattaa saada paremmat mahdollisuudet päästä eroon jostain vahvasta kilpailijasta. Samillahan nyt varmasti kaikki talossa ajattelevat olevan vakaan aseman
Noora ainakin miss heinäkuuksi.
Vierailija kirjoitti:
Aki kun veti illalla sen pimpeli pom näytöksen niin jengi nauro ja taputti hirveesti.Eikö Mellua hirveesti näytös napannut ?
Melluskaa nappaa vain oma itsensä - minä minä. Historian kovin määräilijä ja käskyttäjä. Töykeän ylimielinen. Suurin osa asukkaista pelkää sitä ja yrittää siksi miellyttää.
Jasmiinalla mikrofoni vyötäröllä näyttää ihan sasustevyöltä. Kenelläkään muulla ei näytä samalla tavalla.
Taavi haluaa varmaan olla kuvassa ilman paitaa.
Niinkö🙈