Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jassu ja Ville ulos, molemmat on puolet jokaisesta päivästä tupakka hampaissa ulkona.
Ville myötäilee vain kaikessa muita, eikä anna katsojille mitään. Jassu on juoru ämmä. Sekin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinan pitäisi ensin kasvaa ihmisenä, ennen kuin alkaa toteuttamaan noita lapsi haaveitaan. Ei hermot kestäisi lapsen kanssa.
Jaa ketkä ne oli jotka luovutti Lemmenjoella? Sanni ja kova fitness ”kaunotar” ei Jasmiina luovuttanut! Hän oli kaikenlisäksi tehtävässä todella hauska kun tappeli makuupussinsa kanssa, laukoi ärsytyksessään hauskoja juttuja ja Jassu onkin minusta hauskin kun on ärsyyntynyt ja laukoo juttuja jotka tulevat luonnostaan.
Muissa ei ollut mitään viihdearvoa.
No mut hei Laura L meinas kuolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun moni asukkaista haukutaan syystä tai toisesta, mikä ei vaikuta bb ohjelman viihtyvyyteen(ylipaino, murre, ikä) niin mietin, eikö ketään ihmetytä tuo Ville, joka hiihtää tuolla yhä mukana antamatta mitään ohjelmalle, mitä nyt läyhää milloin kenestäkin selän takana.
Se on MIES! Vaikka se ei muuta tekisi kuin makaisi ja vittuilisi, se saa jäädä taloon koska se on MIES!! Pippeli ratkaisee!
Peppumiesten hyväveli verkosto on vahva näissäkin piireissä... naisia ei hyväksytä vaikka he olisi viihdyttävimpiä mitä miehet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiinan pitäisi ensin kasvaa ihmisenä, ennen kuin alkaa toteuttamaan noita lapsi haaveitaan. Ei hermot kestäisi lapsen kanssa.
Jaa ketkä ne oli jotka luovutti Lemmenjoella? Sanni ja kova fitness ”kaunotar” ei Jasmiina luovuttanut! Hän oli kaikenlisäksi tehtävässä todella hauska kun tappeli makuupussinsa kanssa, laukoi ärsytyksessään hauskoja juttuja ja Jassu onkin minusta hauskin kun on ärsyyntynyt ja laukoo juttuja jotka tulevat luonnostaan.
Muissa ei ollut mitään viihdearvoa.
Tasan samaa mieltä. Äänestän taas Jassua. Muutaman häirikön herjauskampanja ei ole tuottanut tulosta. Tai ehkä on, nimittäin just päinvastaista kuin on tavoitelleet 😃
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, minä ja mun sisko ollaan vedetty röökii, viinaa ja kannabistakin. Onneks ei mitään kovempia huumeita. Siskoni tuli raskaaks ja kaikki paheet jäi. Nyt hyvä äiti. Vetää kerhoa yms. Töissä käy. Hyvä parisuhde ja haaveilevat toisestakin lapsesta. Ekan lapsen isä ei ole kuvioissa kummemmin mutta pitää yhteyttä poikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muissa ei ollut mitään viihdearvoa.Tasan samaa mieltä. Äänestän taas Jassua. Muutaman häirikön herjauskampanja ei ole tuottanut tulosta. Tai ehkä on, nimittäin just päinvastaista kuin on tavoitelleet 😃
Rahat hyväveli verkostoon.. no kai se on parempi mitä huumeet, eiku hetkinen...
Ihan selkeesti tuotanto yrittää hajoittaa Juhanin päätä. Kun tietää että Juhanille kahvi tärkeä. Myls nuo muiden lahjomiset ja Juhanille ja Taaville ei mitään lahjoja, herkkuja. Mutta Juhani ei hajoa, turhaan yrittää. Jos Anssi ei sais kahvia niin hyppisi katossa tai apaattisena sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jassu ja Ville ulos, molemmat on puolet jokaisesta päivästä tupakka hampaissa ulkona.
Ville myötäilee vain kaikessa muita, eikä anna katsojille mitään. Jassu on juoru ämmä. Sekin ulos.
Jos Jassu lähtee, viihde lähtee. Miksi pitäisi katsoa jotain suviseuroja?!
ps Juoruämmä on yhdyssana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen päivän tiikeri ja tämän päivän leijona on Sami. Herkällä korvalla ja yhdellä silmällä tuli seurattua eilisen päivän Sami Show. Hintelä mies on verbaalisesti lahjakas humoristi, jolla on paljon annettavaa paitsi BB katsojille myös viihteen alalle. Samin laittaisin salille pumppaamaan lisää itseluottamusta, ja samalla kerryttäisi lihasta luiden ympärille.
Jassun laittaisin salillepumppaamaan, että laihtuisi ja saisi hoikemman vartalon.
Miksi Jassun pitäisi laihtua ja olla hoikempi?
Itse valitti että miehet ei häntä lähesty. Oman itsensä takia. Nuori nainen.
Nyt haloo!!! Melko moni mies tykkää vähän paksummista naisista. Kyse ei varmaankaan ole siitä, elleivät miehet lähesty. Voi olla, että miehet lähestyvät hyvinkin, mutta Jassu ei sitä huomaa,. koska hänellä on huono itsetunto? Ihan turhaan. Jassu on naisellinen nainen, jos kuka. Hyvässä ja pahassakin.
Ulkonäön takia ei tarvitsisikaan laihduttaa, mutta terveyden takia.
Mitä sinä tiedät hänen terveydestään? Terveeltä vaikuttaa.
Tarkoitin, että ihan yleisesti paino on hyvä pitää normaalipainon rajoissa jo terveydellistäkin syistä.
Olin nuorena lihava, en kelvannut pojille. Olin kateellinen toisille tytöille. Kunnes kellekään puhumatta aloin laihduttamaan lääkärin kehotuksesta, sokerit korkealla. Hupsista, vuoden päästä paino putosi 51 kg, ja painoin63 kg. Sen jälkeen olen katsonut mitä syön ja myös llikun. Rinnallani komea, kiltti mies ja lapsi.
Kummallista näköjään kun minä olen aina kelvannut miehille vaikka olenkin aina ollut ylipainoinen. Positiivinen ja iloinen asenne ja nalkuttamaton luonne ovat tähän asti olleet kiloja tärkeämmät piirteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, minä ja mun sisko ollaan vedetty röökii, viinaa ja kannabistakin. Onneks ei mitään kovempia huumeita. Siskoni tuli raskaaks ja kaikki paheet jäi. Nyt hyvä äiti. Vetää kerhoa yms. Töissä käy. Hyvä parisuhde ja haaveilevat toisestakin lapsesta. Ekan lapsen isä ei ole kuvioissa kummemmin mutta pitää yhteyttä poikaan.
Siitä se ura urkenee...... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muissa ei ollut mitään viihdearvoa.No mut hei Laura L meinas kuolla
Varpaatko sillä meinas irrota ja rinta jääty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Meinasin kuolla koska multa oli irronnut tekoripsi ja piti päästä liimaamaan se sisälle kun unohdin ottaa ripsiliimaa metsäretkelle. Lisäksi itseruskettavaa oli saatava jalkoihin”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisellä tiimillä oli melkoista hyvesignalointia eilisyön makkarikeskusteluissa.
Jälleen puhuttiin itsekkyydestä ja siitä, kuinka punainen joukkue ei olis tehnyt vastaavanlaisia palveluksia, mitä siniset teki heille eilen.
Olivat yhtä mieltä joukkueensa hyvästä ryhmähengestä, Taavi kertoi valkanneensa itsensä näköisen joukkueen.
Miks täytyy kehua itseään toisia alistamalla?
Ei punasilla oo ollu tarvetta jauhaa paskaa sinisistä, niillä oikeesti on ollu hyvä ryhmähenki, vaikka Jassu vs. A&P sekä Pekalla ja Jassulla on ollu aiemmin kiistaa Samin kanssa.Joo Juhani varsinkin mestari arvoineen tuossa itsensä kohottamisessa toisten yläpuolelle. Nyt ollut päivittäin tuota samaa horinaa tarkoin valitulle kuulijakunnalle. Tarkoituksena saada manipuloitua tuleviin nimeämisiin haluamansa ihmiset.
Kyllä. Juhanin pisteet nousi eilen illalla ja yöllä putosivat humisten. Hän vain kestä tuota menoa, eikä ehkä kukaan ilman kilahtamisia kestäisi, tavallaan on niin kuin olisi koeaikana töissä random-ihmisten kanssa ja olisi pakko käyttäytyä hyvin, vaikka ne välillä ärsyttäisivät suunnattomasti.
Mä luulen, että Melody tuolla käy aika lailla monien hermoille, mutta kenelläkään ei ole pokkaa sanoa hänelle itselleen jostain syystä. Eikä edes päiväkirjahuoneessa. Melodylla on joku outo näkymätön koskemattomuus. Eivät ilmeisesti uskaltaisi häätöönkään nimetä, koska joskus ovat näyttäneet niitä nimeämisiä jälkeenpäin.
Yritin muistella, että joskus aikaisemmin oli BB:ssä henkilö, joka aina päiväkirjahuoneessa käyttäytyi äärettömän korrektisti, ja siten lähti ulos taas käyttäytymään huonosti. Ihan kuin ei olisi ymmärtänyt, että muutakin kuvataan ja ne julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä se ura urkenee...... 🙄
Haluatko tietää paljon Hollannissa porukka tienaa kannabisbaareissa? Niin et halua koska ottaisit loparit Lidlin kassalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaatko sillä meinas irrota ja rinta jääty
Jjep. Pakkasta oli sinä yönä arktiset ja hyytävät +3.
Harmi että Noora on vielä talossa mutta Katja ei.
Vierailija kirjoitti:
Nyt heti koko porukka talossa koronatestiin. Flunssan oireita monilla. Ovat osa rokottamattomia ja osa vain yhden piikin saaneita .
Luulenpa, että ne on ne heinät mitkä aiheuttaa oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen päivän tiikeri ja tämän päivän leijona on Sami. Herkällä korvalla ja yhdellä silmällä tuli seurattua eilisen päivän Sami Show. Hintelä mies on verbaalisesti lahjakas humoristi, jolla on paljon annettavaa paitsi BB katsojille myös viihteen alalle. Samin laittaisin salille pumppaamaan lisää itseluottamusta, ja samalla kerryttäisi lihasta luiden ympärille.
Jassun laittaisin salillepumppaamaan, että laihtuisi ja saisi hoikemman vartalon.
Miksi Jassun pitäisi laihtua ja olla hoikempi?
Itse valitti että miehet ei häntä lähesty. Oman itsensä takia. Nuori nainen.
Nyt haloo!!! Melko moni mies tykkää vähän paksummista naisista. Kyse ei varmaankaan ole siitä, elleivät miehet lähesty. Voi olla, että miehet lähestyvät hyvinkin, mutta Jassu ei sitä huomaa,. koska hänellä on huono itsetunto? Ihan turhaan. Jassu on naisellinen nainen, jos kuka. Hyvässä ja pahassakin.
Ulkonäön takia ei tarvitsisikaan laihduttaa, mutta terveyden takia.
Mitä sinä tiedät hänen terveydestään? Terveeltä vaikuttaa.
Tarkoitin, että ihan yleisesti paino on hyvä pitää normaalipainon rajoissa jo terveydellistäkin syistä.
Olin nuorena lihava, en kelvannut pojille. Olin kateellinen toisille tytöille. Kunnes kellekään puhumatta aloin laihduttamaan lääkärin kehotuksesta, sokerit korkealla. Hupsista, vuoden päästä paino putosi 51 kg, ja painoin63 kg. Sen jälkeen olen katsonut mitä syön ja myös llikun. Rinnallani komea, kiltti mies ja lapsi.
Kummallista näköjään kun minä olen aina kelvannut miehille vaikka olenkin aina ollut ylipainoinen. Positiivinen ja iloinen asenne ja nalkuttamaton luonne ovat tähän asti olleet kiloja tärkeämmät piirteeni.
sun aukkos on kelvannut. et muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun moni asukkaista haukutaan syystä tai toisesta, mikä ei vaikuta bb ohjelman viihtyvyyteen(ylipaino, murre, ikä) niin mietin, eikö ketään ihmetytä tuo Ville, joka hiihtää tuolla yhä mukana antamatta mitään ohjelmalle, mitä nyt läyhää milloin kenestäkin selän takana.
Se on MIES! Vaikka se ei muuta tekisi kuin makaisi ja vittuilisi, se saa jäädä taloon koska se on MIES!! Pippeli ratkaisee!
Niinkö 🙈
Osaatko muita sanoja? Mitä oikein haet näillä "niinkö" kommenteilla? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Sä oot säälittävä.