Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
On tämä kausi..
Pelkkiä masentuneita tyyppei
Ei bileitä pe na vaan miehet tekee kas
vohoitoja
Tosi vaikeita ja rankkoja kisoja
Asukkaita kiusataan ruualla ja kahvilla ja kylmyydellä yms
Ei mitään hauskaa talossa esim esiintyjiä kunnon bileitä
Eihän tämä vielä ole mitään viime kauteen verrattuna: taloon meni partatursaita ja talosta tuli pois puunattuja, trimmattuja, kiillotettuja, kuorittuja, rasvattuja, saksittuja, kestovärjättyjä hipsterinalkuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko ne häätöhommat vielä tänään. Tulis nyt prrkele.
Eipä tule.. Huoh
BB-Katja puhuu suunsa puhtaaksi suhteestaan Pekkaan – kumoaa jyrkästi yhden villin huhun https://www.is.fi/viihde/art-2000008335272.html
Juu, seliseli. Putosit jo. Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kerenny 25/7 kattomaan, joutuuko siis punanen joukkue häätöäänestykseen?
Kyllä ja Anssi (siniset) sai nimetä kolme punasista jotka säästyy häädöltä. Oli joku heinäsuopakilpailu jonka Anssi voitti. En tiedä ketä ne kolme pelastunutta on, ilmeisesti Pekka ja Sami?...
Sinisten joukkue voitti ja välttyi kokonaan pois häätöäänestyksestä.
Punainen joukkue hävisi ja joutui häätöäänestykseen. Hävinneen joukkueen lisätehtävässä, Anssi löysi eniten heinän seasta nauloja ja
Anssi voitti. Sai palkinnoksi pelastaa 2 asukasta pois häätöäänestyksestä.
Varmaan julkaistaan tänään 22.15 alkavan koosteen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut reilua työ nimeämiset. Punaisten joukkue (kilpailun hävinnyt) joukkue olisi pitänyt kokonaisuudessaan nimetä äänestykseen.
Saako nyt (heinäkilpailun) Anssi pelastaa 2 asukasta (punaisten joukkueesta) häätöäänestyksestä pois?
Jos näin, ei ole vaikea arvata ketkä pelastaa. Jos alkaa pelaamaan, niin nyt sviitissä olevat+jassu häätöön.
Luulen, että häätöäänestyksessä on jokatapauksessa Samir ja Sami=100% varma valinnat.
Samihan kannattaisi nimen omaan pelastaa, jos itse joutuu häätöön.
Miks kilpailun voittaja joutuis itse häätöön? Eihän siinä nyt ois mitään järkeä.
Anssi ja 2 pelastaa, onko Pekka ja Sami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kerenny 25/7 kattomaan, joutuuko siis punanen joukkue häätöäänestykseen?
Kyllä ja Anssi (siniset) sai nimetä kolme punasista jotka säästyy häädöltä. Oli joku heinäsuopakilpailu jonka Anssi voitti. En tiedä ketä ne kolme pelastunutta on, ilmeisesti Pekka ja Sami?...
Sinisten joukkue voitti ja välttyi kokonaan pois häätöäänestyksestä.
Punainen joukkue hävisi ja joutui häätöäänestykseen. Hävinneen joukkueen lisätehtävässä, Anssi löysi eniten heinän seasta nauloja ja
Anssi voitti. Sai palkinnoksi pelastaa 2 asukasta pois häätöäänestyksestä.
Varmaan julkaistaan tänään 22.15 alkavan koosteen alussa.
Näinpä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maiju taitaa tykätä nuorista miehistä. Viihtyy talossa miesten ympäröimänä ja flirttailee mielellään etenkin Taaville.
Meiju on lesbo ja Taavi homo, miksi ne muka keskenään vehtaisivat, Joku roti se olla pitäisi.
Ei tuolla talossa ole vehdannut kuin hymypoika-Lasse ja puuma-Minna. Eikö siinä jo ollut tarpeeksi...
Onko tuolla sviittihommalla mitään tekemistä häätöäänestyksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
BB-Katja puhuu suunsa puhtaaksi suhteestaan Pekkaan – kumoaa jyrkästi yhden villin huhun https://www.is.fi/viihde/art-2000008335272.html
Sinua ainakin näköjän kiinnostaa, kun tännekin viitsit jutun linkittää.
Tämä on näiden uusien BB-kausien ilmiö: kun porukka saa jotain extraa, tuntuu että kaikki heidän energiasa menee päivittelyyn, asian kertaamiseen, suoranaiseen jankkaamiseen, ja sen hokemiseen, että nyt nautitaan ja muille hehkuttamiseen.
Itse nauttiminen tuntuu jäävän sitten kuitenkin sivuseikaksi. Vähän sama kuin turisti, joka ottaa koko ajan kuvia jostain nähtävyydestä, eikä näe itse paikasta mitään, ei tavallaan ole siellä koskaan ollutkaan. Ei tunnelmia, ei hajuja, ei makuja. Mutta valokuvia on.
Vierailija kirjoitti:
No mua kiinnosti. Ja hyvin selitti ja ihan järkevästi.
ei Anssi joudu häätöön vaan pelastaa 2 muuta ts pelastaa myös itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi voisi nimetä ainakin Samirin ja Maijun koska ovat uusia. Helppo perustella. Enkä ole koskaan tykännyt että tuonne tulee uusia ja ovat loppuun asti. Ulos vaan uudet.
Voihan olla, että nimeää Villen, joka on alkanut tulla hyvin juttuun hänen bestiksensä Pekan kaa.
Jos täytyy 3 nimetä niin ei sillä loppujen lopuksi väliä ole kenet Samirin ja Maijun lisäksi laittaa, koska kyllä kansa äänestää uuden ulos.
Vierailija kirjoitti:
Talon pahimmat uhritujat on tällä hetkellä Melody ja Jassu. Tuotanton lemmikit eivät saa mitään rankkua, päinvastoin jotain lohdutuspalkintoja!
Lisää sami vielä samaan joukkoon. Top3 uhriutujat
Katja on Oulussa ja siltä osin ok.
Huomessa ilmeisesti kerrotaan häätöön joutuvat
Vierailija kirjoitti:
Anssi voisi nimetä ainakin Samirin ja Maijun koska ovat uusia. Helppo perustella. Enkä ole koskaan tykännyt että tuonne tulee uusia ja ovat loppuun asti. Ulos vaan uudet.
Eikö se mene niin, että Anssi valitsee kaksi turvaan eikä varsinaisesti siten nimeä ketään? Ne kolme vain jää valitsematta.
Anssi leikkii nyt suurta sankaria. Mä..mä...
Samilla on yksi huono puoli, taitaa liikaa luottaa äänestäjiin. Ei Samin jatko ole täysin varma.
Samin pitäisi olla aktiivisempi tekemään ja osallistumaan. Tuoda itseään esille teoilla ja osallistumisella. Nyt lähinnä suorittaa noita hänen omia "vitsien" heittoja.
Onko väsymys iskenyt vai tullut liian varovaiseksi, olla loukkaamatta ketään muuta.
Sami kuuluu kyllä suosikkeihin.
Eihän ne ehdi lukea noita lätinöitään.
Meiju on lesbo ja Taavi homo, miksi ne muka keskenään vehtaisivat, Joku roti se olla pitäisi.