Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle miksi ne etsii neuloja heinäkasasta, onko joku tavoite?🙂
Nimeämiskilpailun voitosta, pääsee vaikuttamaan siihen, ketkä joukkueen jäsenistä pelastuvat häädöltä.
Oletan siis, kun tuo oli kirjoitettu monikkoon, pelastaisi kolme asukasta.
Itse veikkaan kahta turvaan. Eli 4 häätöön.
Mikä tilanne noissa neuloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä ihana, positiivinen heinäkasaan hyppijä
Ei ota tosissaan, sitten vielä ihmettelee kun ei valita tehtäviin. Tahallaan sotkee muiden tehtävää.
Läskit ei pärjää missään lajissa. 🙈🙈🙈🙈
Ai niinkuin tanssimaratonissa esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Jassu voi olla noin negatiivinen ihminen, koko päivän valittanut.
Varmaan se häätöön joutuminen pelottaa ja vituttaa.
Itse aiheutti häviön jättämällä Samin pois tehtävästä. Olisivat voittaneet. Joten nyt on hänen maistettava omaa lääkettä. Siinähän ulisee.. 👌
Tuskin olisivat voittaneet vaikka Sami olisikin ollut mukana, eiköhän Sami olisi lyönyt läskiksi senkin kisan ja tahallaan törppöillyt radalla, Sami on itsekäs itkuiikka.
Ottaako tiukille.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi kieltämättä aika rasauttavaa kuunnella tota Jassun jatkuvaa kirosanojen tulvaa.
Juu ei jaksa enää kuunnella tota. Mellukin kuulostaa jo hyvältä tuohon verrattuna 😆
Miksi Lasse ja Taavi suunnittelee taas jotain spa juttua? Eikö se ole jo nähty? Eikö mitään uutta keksitä enää? 😴🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Jassu voi olla noin negatiivinen ihminen, koko päivän valittanut.
Varmaan se häätöön joutuminen pelottaa ja vituttaa.
Itse aiheutti häviön jättämällä Samin pois tehtävästä. Olisivat voittaneet. Joten nyt on hänen maistettava omaa lääkettä. Siinähän ulisee.. 👌
Tuskin olisivat voittaneet vaikka Sami olisikin ollut mukana, eiköhän Sami olisi lyönyt läskiksi senkin kisan ja tahallaan törppöillyt radalla, Sami on itsekäs itkuiikka.
Ottaako tiukille.
Sulla tuntuu ainakin ottavan. Totuus sattuu joskus. Semmosta se on.
Pekka ja Sami halusi painia heinissä yhdessä 🙈 Tuntui kipinöivän Pekalla.
Taavilla varmaan kohta lähtee spekuloinnit päässään kiertoradalle, kun kuulee Anssin voitosta.
Auttaessaan eilen Jassua ja Villeä kuvien muistamisessa Taavi sano Anssin vain makaavan sohvalla ja pyörittelevän keloja pelatakseen tätä peliä.
Taavi sanoi Pekan seuraavan hänen jokaista liikettään, Jassu siihen maalaili vielä; Anssi ja Pekka kumpikin seuraa sua.
Taavi: nii-i, mä tiedän.
🤭🧐
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lasse ja Taavi suunnittelee taas jotain spa juttua? Eikö se ole jo nähty? Eikö mitään uutta keksitä enää? 😴🙄
Se on heidän favourite puuhaa - beauty and spa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle miksi ne etsii neuloja heinäkasasta, onko joku tavoite?🙂
Nimeämiskilpailun voitosta, pääsee vaikuttamaan siihen, ketkä joukkueen jäsenistä pelastuvat häädöltä.
Oletan siis, kun tuo oli kirjoitettu monikkoon, pelastaisi kolme asukasta.Itse veikkaan kahta turvaan. Eli 4 häätöön.
Niitä on 7, epäile voittajan valkkaavan itsensä lisäksi kaks turvaan, 4 menee häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi kieltämättä aika rasauttavaa kuunnella tota Jassun jatkuvaa kirosanojen tulvaa.
Nuoren tytön suusta kuultuna oman elimen hokemin koirosanojen saattelemana tuntuu tosi pahalta. Ymmärrän jos joskus lipsahtaa, mutta tuo on törkeää. Myötähäpeää. 😣😖😵🤮
Mitäs muuta on luvassa tälle illalle, muuta kuin taas jotain kylpylähoitoja?
Olis kiva kun tulisi taas jotain että voisivat huutokaupasta huutaa jotain juttuja niin kuin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Omaksi ilokseen. Sepä vasta olisi tylsää, jos asukkaat yrittäisivät keksiä näytöksiä sinua=katsojia varten. Asukkaiden on tuolla kuitenkin tarkoitus elää niin luonnollisesti kuin mahdollista. Että sinällään tuo oli vähän outo kommentti. Vai haluatko, että he alkavat ikään kuin näytellä meille katsojille…
Saadaanko bibikset ja vaikka bököburgerit tänään
Mua ärsyttää kun täällä kirjoittelee nää facebook-tyypit, kun ne viljelee niin paljon emojeita viesteissään. Perke ll een mobiilihomot
Täällä on hirveän negatiivinen ilmapiiri. Nautitteko te jotenkin tästä negatiivisuudesta? Mikä saa teidät osallistumaan, kun tämä kaikki näyttäytyy niin tuskallisena.
Väittelykisa ois jees.
Bb antaa valmiit aiheet, jokaisen täytys väitellä väh. yhden kerran.
Taavi ihana. Haluaisin häneltä halauksen... ❤️❤️❤️