Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Räyhääjät ulos Jassu ja Melody!
Ei vaan jaksa kumpaakaan kuunnella ja kun olemus on vielä sen näköinen ettei mitään itsekuria ole syömisen kanssa.
Melody vaan on linnoittautunut keittiöön ja vahtii ruokia, mut itse napostelee jääkaapista kaiken aikaa ja komentelee muita.
Pystyykö ryhmässä edes olemaan olemaan?
Ville on hännystelijä muille ja Samia kiusaa, koska Jassukin kiusaa.
Ville ulos!
Anssi voittaa ja pekka pelastuu häätönimeämisestä. Ilmankos pekka ei etsi tosissaan.
Niin voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle miksi ne etsii neuloja heinäkasasta, onko joku tavoite?🙂
pekanpöyröö sai kohtauksen, viekää se hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ville myötäilee milloin ketäkin tupakkapaikalla. Ei tuo omia mielipiteitä esille.
Tiiäkkö ku oon aika varma ettei sillä oo. Paitsi liimalappuina muilta otetut mielipiteet vammaisten ja sateenkaariväen väärinkohteluista.
Ykköskameran tyyppien pitää tippua!! Kakkoskamera gang energia ihan eri luokkaa. Miettikää jos kakkoskameran tyyppei ei olis meno ois tuollaista mitä nyt ykkösessä 😫
Vierailija kirjoitti:
Siis menikö Noora juomaa punaisten maitoa ?
Ai kauhee punaista maitoa. Verisuonet tukkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä ihana, positiivinen heinäkasaan hyppijä
Ei ota tosissaan, sitten vielä ihmettelee kun ei valita tehtäviin. Tahallaan sotkee muiden tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Jassu voi olla noin negatiivinen ihminen, koko päivän valittanut.
Varmaan se häätöön joutuminen pelottaa ja vituttaa.
Itse aiheutti häviön jättämällä Samin pois tehtävästä. Olisivat voittaneet. Joten nyt on hänen maistettava omaa lääkettä. Siinähän ulisee.. 👌
Uusista Samir ja Maiju ulos!
Liian näkymättömiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä ihana, positiivinen heinäkasaan hyppijä
Ei ota tosissaan, sitten vielä ihmettelee kun ei valita tehtäviin. Tahallaan sotkee muiden tehtävää.
Ottaako tiukille.
Juhania harmittanu talossa vallitseva eriarvoisuus, ylipäätään ruoan epätasainen jakautuminen + niiden ihmisten tökerö käytös, jotka leuhkii muiden edessä, kun heillä itsellään on jotain verrattain toisiin.
Jutteli tästä Samirin kanssa eilen, Samir yritti sanoa, ettei itse ainakaan halunnu tehdä kahvista suurta numeroa, kun tiesi sinisillä tekevän tiukkaa viekkareissa. Juhani siihen, ettei kaikilla valitettavasti tulis mieleenkään toimia samalla tavalla.
Samin huono kohtelu oli osana myös tässä keskustelussa. Samir harmitteli, ettei tajunnut pelin tuoksinnassa antaa välillä omaa paikkaansa Samille.
Juhani; mut miks se oot just sinä, joka sen paikan antaa? Kun siellä punaisissa on muitakin? Muutamalle ei tulis tommonen mieleenkään.
Nooran kohtelu myös ketutti Juhania. Kolme uutta asukasta tuli taloon ja vain yksi sai vihat niskaansa häätöäänestyksestä.
Juhani; miksi sinä tai Maiju ette saanu vihoja, kun olitte ihan samassa tilanteessa?
Harmitteli sitä, kuinka yhden ihmisen kimpussa oltiin koko viikonlopun vain siksi, että toinen on nuoren ikänsä vuoksi helppo kohde.
Siinä muutama syy Juhanin omissa oloissa olemiseen, koti-ikävän lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle miksi ne etsii neuloja heinäkasasta, onko joku tavoite?🙂
150 neulaa on piilotettu noihin heiniin ja se, joka löytää eniten, saa valita ketkä ei joudu häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Uusista Samir ja Maiju ulos!
Liian näkymättömiä on.
Ovat fiksuja ja hyvin käyttäytyviä toisi kohtaan. Ei vielä pois. ❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150 neulaa on piilotettu noihin heiniin ja se, joka löytää eniten, saa valita ketkä ei joudu häätöäänestykseen.
Ahaa, minä kiitän!😊
Vierailija kirjoitti:
Nimeämiskilpailun voitosta, pääsee vaikuttamaan siihen, ketkä joukkueen jäsenistä pelastuvat häädöltä.
Oletan siis, kun tuo oli kirjoitettu monikkoon, pelastaisi kolme asukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aiheutti häviön jättämällä Samin pois tehtävästä. Olisivat voittaneet. Joten nyt on hänen maistettava omaa lääkettä. Siinähän ulisee.. 👌
Sami voisi taktikoida seuraavan viikkotehtävän niin että jos on samassa Jassun kanssa, niin hoitaa sen oman porukan häätöön. Samihan itse ei putoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olisivat voittaneet vaikka Sami olisikin ollut mukana, eiköhän Sami olisi lyönyt läskiksi senkin kisan ja tahallaan törppöillyt radalla, Sami on itsekäs itkuiikka.
Ihan rakastun tuohon Samiin ❤️