Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
66661/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna ja hyvin epätodennäköinen romanssi Lassen kanssa roskiin saman tien.

Nyt alkaa uuden huomattavasti todennäköisemmän romanssin kehittely, nimittäin Jasmiinan ja Akin välillä.

Molemmat ovat jo hiukan lämmenneet toisilleen ja nyt kun Akilla on varmaan hieman orpo olo ”isän” lähdettyä talosta niin Jasmiina voisi hiukan lohdutella poikaa.

Ainoa tämän mahdollisen romanssin tiellä on Minna, joka vie Jasmiinalta aivan liikaa aikaa.

Minnalla ei ole siis mitään mahiksia Lassen suhteen eikä muutenkaan tuo sisältöä taloon niin ulos vaan, pois tieltä! Mielellään jo heti alkuviikosta!!!

Eikö se nyt olisi ihan liian roisia, vaikka tälle tuotannolle kaikki on mahdollista.  Jasmiinahan nauroi ja pilkkasi Akia ja Akin yöllistä piipahdusta.

Vierailija
66662/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa oli se Lassen hiillostaminen eilisessä lähetyksessä? Siis pitääkö oikeasti tähän kauteen vielä yksi syyte seksuaalisesta häirinnästä saada aikaan? Onhan Lassella täysi oikeus olla talossa ilman väkisin pantua romanssia O_o

Oli kyllä törkeetä tuotannolta. Meni maku koko p”skaan.[/quote

Saakohan juontaja käskyt ylemmältä taholta, mitä pitää ohjelmassa puhua vai oliko se eilinen Elinan omaa älynväläystä? Joka tapauksessa ihan ala-arvoista.

Muistan kun Virtanen tekopyhänä aikanaan selitti että on tuotu BB nykyaikaan, kun ihmeteltiin miksei enää ryypätä kunnolla talossa.

Samaan aikaan se laittaa tuon muniksen taloon AHDISTELEMAAN Lassea.

Jos sukupuolet olisi toisinpäin alkaisii kauhea somehuuto ja poliisilla uhattaisiin.

Virtanen on täysi pelle.

Sainion aikaan tapeltiin helvetisti ja kännättiin, joskus pantiinkin, muttei tuollaista olis tehty.

Epäilen että tiskin  alta on opastettu Muna-Minnaa olemaan aktiivinen Lassen suhteen.

Lasse saisi nyt helvetisti ääniä kun karjaisisi joku ilta "etkö sä akka saatana tajua ettei mua kiinnosta"

Varmasti voittaisi koko kisan naisten äänillä.

Näin kävisi mutta kun Lasse on nössö. Ihmettelen miten se on ollut rauhanturvahommissa. Siellä kun joku partasuu tulisi aseen kanssa heilumaan eteen niin sehän pissaisi housuunsa.

Mitäpä jos Lasse onkin kiinnostunut Minnasta? Mutta ei halua nyt asialle tehdä mitään.

Mitä se sitten muuttaisi? Jos hän ei halua tehdä asialle nyt mitään, miksi hänen pitäisi sitten kuitenkin tehdä? Oma häviöhän se sitten on, jos oikeasti haluaa tuon ihanan ja seksikään naisen, mutta ei käytä tilaisuutta. 

Minna itse sanoi, että haluaa selvittää asioita Lassen kanssa, mutta ei ole itse tehnyt mitään asian eteen. Se, että moukuu viereen nukkumaan ei minun mielestäni ole asioiden selvittämistä. Jos on jotain epäselvää, hän osannee puhua itsekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66663/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt tuo Minnan ja Lassen asiasta jauhaaminen. Katsotaan rauhassa miten asia etenee ja missä vaiheessa viikkoa Minna poistuu tyhjin ja kuivin käsin talosta.

Viikkotehtävää odotellessa.

Vierailija
66664/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nimeämiset hoidetaan torstaina kun Minna talossa ja Minnalle ei voi antaa pisteitä.

Ei voi oikein toistaa sitä ettei Minnalle saa antaa pisteitä.

Vierailija
66665/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen minäkin pistänyt merkille että taitavat Jasmiina ja Aki kiertää toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa. Yölläkin jasmiina pyysi kanssaan "partioon" Akin vaikka ei olisi ollut pakko ottaa ketään. Katellaan kuinka heidän käy vai käykö kuinkaan

Jasmiina ja Minna lyöneet viisaat päät yhteen.

Vierailija
66666/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan tiimissä on aika hyvä porukka koossa, mutta vielä mahtuisi mukaan yksi metsäkoneenkuljettaja. Siinä porukassa voi olla avoimesti oma itsensä ja pohtia yhdessä arjen ilmiöitä.

Kyllä minustakin Pekan kööri sopii Akille paremmin. Jotenkin pinkki boys, vaikka ovatkin ehkä mukavia ihmisiä, eivät kuitenkaan oikeasti tykkää maalaispojista, ovat vähän "parempaa" väkeä.

Mua naurattaa kun Lasse on monta kertaa selittänyt opiskeluaan Kajaanissa (miksi meni sinne ja mitä piti kaupungista), selittely tuntuu siltä että Lasse häpeää että on ollut 'maalla' opiskelemassa eikä missään isommassa opiskelukaupungissa.

Lassehan on itekki ihan maalta kotoisin, monta kertaa kertonut lapsuuden eläimistä; kanoista ja lampaista. Miten tunsi niistä jokaisen ja ne tuli kutsumalla luokse. Ei todellakaan tunnu häpeävät sitä että on ns. maalainen itsekin.

Mun mielestä Aki ja Lasse on vaan luonteeltaan niin erilaisia, että eivät ole sen takia kaverustuneet sen kummemmin. Ei se silti tarkoita etteikö Lasse tykkäisi Akista tai väheksyisi häntä. Lasse on paljon spontaanimpi ja ulospäinsuuntautuneempi. Saattaa höpöttää jotai niitä näitä tuntitolkulla ihan muuten vaan. Aki on paljon asiakeskeisempi ja juttelee rauhakseen hitaasti raattaamalla.

Kumpikaan ei ole oikea tai väärä tapa, mutta tuollasessa isossa porukassa on aina ihmisiä joilla ei luonteen vaan passaa niin hyvin yhteen että vois kaverustua kovin syvällisesti.

Vierailija
66667/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen minäkin pistänyt merkille että taitavat Jasmiina ja Aki kiertää toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa. Yölläkin jasmiina pyysi kanssaan "partioon" Akin vaikka ei olisi ollut pakko ottaa ketään. Katellaan kuinka heidän käy vai käykö kuinkaan

Jospa ne ystävystyis? Olen tosissani, niillä jotenkin synkkaa. Ehkä Jasmiina myös halusi huomioida, et Aki jäi nyt ilman kunnon kaveria kun Juhani lähti.

Ei kai, siis Jasmiinako haluaisi huomioida jonkun..

Vierailija
66668/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sai Munahaukka yöllä hipelöidä munia.

Vierailija
66669/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinan kyselyt/ kommentit. Onko itse käsikirjoittanut vai joku muu.

Ovatko asukkaat saaneet käskyn vastata kysymyksiin, kun Elina aikaisemmissa jaksoissa niin vaati.

On jollain tapaa röyhkeä tai ymmärtämätön.

Juontajat lukevat sujuvasti, mitä on käsikirjoitettu.

Vierailija
66670/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Lasse itseriittoisen oloinen. Ei taida ymmärtää, että äänestyksessä erot voivat olla tosi pieniä.

Vierailija
66671/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan ohjelman seuraamista vasta kun tuo Pekka on poistunut talosta. Pekan jälkeen saa mun puolesta lähteä Anssi ja Jasmiina.

Aika tarkkaan tunnut kuitenkin seuraavan.

Vierailija
66672/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jatkossa mene Juhanille suunnatut katsoja äänet Akille. 

Aki siten saa äänet myös heiltä, jotka  aiemmin äänestivät Juhania jatkoon. 

Rehtiä maalaispoikia molemmat. 

Vierailija
66673/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton lellikki lassen muka pitäis olla? samalla tavalla sitä saa hiillostaa kun muutakin. Opettelis puhumaan. Ihme kiertelijä. Sanois, että ei kiinnosta niin se ois siinä. Eikä hihittelis, että emmää tiiä.

Eikös Lasse sanonut suoraan Minnalle ettei lusikka kiinosta, eikö se riitä.

Vierailija
66674/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jassun nyrpeä, turpea naama ärsyttää päivä päivältä enemmän. 

Vierailija
66675/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton lellikki lassen muka pitäis olla? samalla tavalla sitä saa hiillostaa kun muutakin. Opettelis puhumaan. Ihme kiertelijä. Sanois, että ei kiinnosta niin se ois siinä. Eikä hihittelis, että emmää tiiä.

Eikös Lasse sanonut suoraan Minnalle ettei lusikka kiinosta, eikö se riitä.

Taitaa tarkoittaa juontajaa eikä Minnaa. Ei kyllä sanonut suoraan ja kohteliaasti voi sanoa ettei Minna ole nyt vaan mulle sopiva.

Vierailija
66676/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetivät salatehtävän tosi hienosti  .

Vierailija
66677/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUp kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa oli se Lassen hiillostaminen eilisessä lähetyksessä? Siis pitääkö oikeasti tähän kauteen vielä yksi syyte seksuaalisesta häirinnästä saada aikaan? Onhan Lassella täysi oikeus olla talossa ilman väkisin pantua romanssia O_o

Oli kyllä törkeetä tuotannolta. Meni maku koko p”skaan.[/quote

Saakohan juontaja käskyt ylemmältä taholta, mitä pitää ohjelmassa puhua vai oliko se eilinen Elinan omaa älynväläystä? Joka tapauksessa ihan ala-arvoista.

Muistan kun Virtanen tekopyhänä aikanaan selitti että on tuotu BB nykyaikaan, kun ihmeteltiin miksei enää ryypätä kunnolla talossa.

Samaan aikaan se laittaa tuon muniksen taloon AHDISTELEMAAN Lassea.

Jos sukupuolet olisi toisinpäin alkaisii kauhea somehuuto ja poliisilla uhattaisiin.

Virtanen on täysi pelle.

Sainion aikaan tapeltiin helvetisti ja kännättiin, joskus pantiinkin, muttei tuollaista olis tehty.

Epäilen että tiskin  alta on opastettu Muna-Minnaa olemaan aktiivinen Lassen suhteen.

Lasse saisi nyt helvetisti ääniä kun karjaisisi joku ilta "etkö sä akka saatana tajua ettei mua kiinnosta"

Varmasti voittaisi koko kisan naisten äänillä.

Ei välttämättä, tuotanto voisi suutahtaa ja se olisi Lassen lähtö, Lasse tietää tämän. Sen lauluja laulat jonka leipää syöt, sanoo vanha kansa.

Vierailija
66678/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä Pekan ilmeen kun paljastuu että salatehtävä Samin ja Pekan osalta epäonnistui .

Vierailija
66679/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Juhani tippui, luulen, että Juhanin äänestäjät tulee antamaan äänensä Akille. 

Toivottavasti,

Vierailija
66680/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetivät salatehtävän tosi hienosti  .

Siis muut paitsi Pekka ja Sami .

Ketju on lukittu.