Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
65741/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on selkeästi joku Pekkaa fanittava moderaattori. Koska hän poistattaa kaikki Pekkaa kritisoivat viestit muutamassa sekunnissa. Tavallinen käyttäjä ei pysty niin nopeasti viestiä pelkällä ilmoituksella poistattamaan.

Totuus on se että Pekka, ja vieläpä hänen itsensä kertomana, on viimeviikon torstain ja perjantain vastaisena yönä tunnustanut Taaville, Villelle ja Jassulle kuinka hän lähettää sekä kalukuvia että hidastusvideoita omista laukeamisistaan naisille.

Koosteessa tuota ei näytetty, mutta tälläkin palstalla lukuisat viestit ovat tuosta hetkestä, joka tapahtui puolen tunnin aikana puolen yön jälkeen, kertoneet!

Perjantai-illan kooste, joka on vielä nähtävissä Ruutu palvelussa, keskeytyy ilman koosteelle tavanomaista fiilistelyä ja myöskin ilman musiikkia, heti pari minuuttia puolen yön jälkeen.

Lauantain kooste taas jatkuu kyseisestä hetkestä puolituntia myöhemmin, kun Sami ja Samir lähtevät keppostelemaan.

Tuon puolen tunnin aikana, jonka tuotanto on noin selkeästi myös rajannut pois Pekkaa suojellakseen, Pekka kertoi noista kuvista ja videoistaan joita naisille lähettelee.

Tästä ovat monet kertoneet tuolloin, niin tällä palstalla kuin muuallakin somessa.

Annan alapeukun siitä että olen tämän viestin nähnyt jo tänään. Ei tarvitse toistaa.

Alapeukku myös harhaluuloisuudesta.

Pakko se on toistaa, sillä päivänmittaan tänne tulee uusia lukijoita ja mahdollisia äänestäjiä jotka kuvittelevat että Pekka on jokin puhtoinen kultapoika. Eikä tuossa ole kyse mistään harhaluuloisuudesta ellet sitten itseäsi tarkoita? Kyse on faktoista ja nuo koosteohjelmat ovat Ruudussa ilmaisia, eli ne voi käydä todentamassa ihan kuka tahansa jos sitä epäilet. Valitettavasti sitä puolen tunnin pätkää ei ole kuin kovolla tallennettuna, enkä tiedän mihin noin pitkän pätkän voisi uppia jotta sen saisi kaikille jakoon.

Ootko jokin BB-poliisi?

En. Olen pelkästään kertonut siitä mitä talossa on oikeasti tapahtunut. Sinä sen sijaan taidat olla palstapoliisi kun sinun mukaan asioista ei voi muka kertoa kuin yhden kerran ja sitten pitää olla hiljaa. Ellet ole huomannut niin tuossa edellä on monta viestiä esimerkiksi Akista joka hakee hyväksyntää Taavilta. Samoin palstalla on monta kertaa kerrottu myös siitä kuinka Pekka kiusasi Samia ja sen jälkeen yritti "kasvattaa" Samia oppimaan tilannetajua. Ja siitä on kerrottu varmaan satoja kertoja kuinka Jassu ja Minna kiusasivat Samia ja vääristelivät hänen sanomisiaan muille asukkaille alkuviikkona.

Kyllä kaikkien lukijoiden tulee tietää yhdestä asukkaasta tärkeitä tietoja jotka voisivat vaikuttaa heidän äänestämiseensä. Vai kiellätkö sen?

Minä en ole siihen syyllinen että Pekka on lähetellyt naisille "kysymättä" dikpikkejä ja hidastusvideoita, ja että Taavi, Ville ja Jassu ovat sitä kauhistelleet viimeviikon torstain ja perjantain välisenä yönä.

Naurettavaa käytöstä silti. Ihan kun olisi sun työ estää jatkoon pääsy.

Lukenut varmaan jo 10 viestiä noista Pekan laittamista kuvista.

Sulla on yksi ongelma kun tässä ketjussa on hyvin pieni osa äänestäjistä,

Muista kirjoittaa viestisi muualle myös kun tähän ketjuun.

Vierailija
65742/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

melodyn lihapullat uivat valkoisessa kastikkeessa, kastiketta reunoja myöten, oli kai siellä kerman seassa joku pullakin? Kohta kai huuto, kuka joi minun kermat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65743/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junssi ehdottomasti jatkoon. Mies paranee kuin viini kauden edetessä.

Vierailija
65744/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä höhöhööhöh hepuli Anssilla ja Pekalla on?

Vierailija
65745/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu yrittää kaapata tuon Anssin tehtävän. Samalla tulee kunnolla kuittailua esimerkiksi Pekan tavoista.

Vierailija
65746/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuo Aki/Lasse -väittely.

Kaksi talon sympaattisinta reiluinta asukasta, vaikka ovatkin hiukan erilaisia.

Vierailija
65747/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonet tukkoon, sydänkohtaus kastike. Voi herranjestas tuota kerman käyttöä. Varmaan ravintolassa käyttävät ruokaan, siellä kun harvemmin joka päivä käydään syömässä mut kotioloissa joka päivä tietää aikaista kuolemaa. Tekeeköhän melody aina kastikkeessa kotonakin kermaan? Luulis kokin osaavan tehdä terveellisimpiäkin kastikkeita.

Vierailija
65748/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta,ajatelkaas enää 4 vaivaista viikkoa,niin tää lysti loppuu.Ei tarvii enää pahottaa mieltään asukkien puolesta.Thanks God.

Vierailija
65749/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruoka on minulle tosi tärkee, ruoka on minulle tosi tärkee". Jassulle siis, yllättäen.

Vierailija
65750/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tuo Aki/Lasse -väittely.

Kaksi talon sympaattisinta reiluinta asukasta, vaikka ovatkin hiukan erilaisia.

Ovat kiukustuneita kun joutuvat äänestämään. Menee euroja.

Lasse jos ei olisi äänestyksessä niin säästyisi eurot.

Vierailija
65751/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu kertoi juuri, että Akseli Herlevi on yrittänyt pokata häntä tosi kovaa, kun hän oli Junon taustatanssijana.

Vierailija
65752/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suonet tukkoon, sydänkohtaus kastike. Voi herranjestas tuota kerman käyttöä. Varmaan ravintolassa käyttävät ruokaan, siellä kun harvemmin joka päivä käydään syömässä mut kotioloissa joka päivä tietää aikaista kuolemaa. Tekeeköhän melody aina kastikkeessa kotonakin kermaan? Luulis kokin osaavan tehdä terveellisimpiäkin kastikkeita.

Minkälainen on baarin ruokalista jossa melody töissä?

Vierailija
65753/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melodyn lihapullat uivat valkoisessa kastikkeessa, kastiketta reunoja myöten, oli kai siellä kerman seassa joku pullakin? Kohta kai huuto, kuka joi minun kermat?

Tuskin kastike pelkkää kermaa on vaikka sitä joukossa olisikin.

Vierailija
65754/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse änkesi itsensä Minnan viereen syömään. Huoh

Vierailija
65755/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ruoka on minulle tosi tärkee, ruoka on minulle tosi tärkee". Jassulle siis, yllättäen.

Juu, ruoka näyttää Jassulle maistuneen. Mutta.. Montako ateriaa Jassu on kokannut muille talon asukkaille kaikkien viikkojen aikana?

Vierailija
65756/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anssi esittää nyt Mellua niin miksi kävelee edelleen omalla leuhkalla kävelytyylillään. Nyt pitäisi kävellä nokka pystyssä pingviiniä.

Vierailija
65757/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko tilata taavin 7kävelemään tänne mun kotiin 😅kyllä silmä lepäis 😄👍232

Kelpais mullekin kotiin koristeeksi. En tiedä tykkäiskö mies. Vähän hankala sisustuselementtinä tuollainen Taavi.

Taavihan olis just helppo: istuis vaan sohvan nurkassa tai jollain portaalla ja tuijottais tyhjyyteen.

Vierailija
65758/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi ei osaa ollenkaan imitoida ja näytellä.

Vierailija
65759/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse voisi mennä temppareihin seuraavalla kaudella. Saataisiin ihailla miehen eloa taas lisää <3

kävikö kettukolossa

Vierailija
65760/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Anssi vetää, Mellu on ihan hermona ja tuo hänen kontrollointitarpeensa näkyy kun haluaa koko ajan puuttua ja vahtia Anssia. Nauttisi vain ja olisi, niin kuin Pekka ja Jassu teki. 

Tie-DÄN, no niinhän mä san-NOIN.

Ketju on lukittu.