Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
melodyn lihapullat uivat valkoisessa kastikkeessa, kastiketta reunoja myöten, oli kai siellä kerman seassa joku pullakin? Kohta kai huuto, kuka joi minun kermat?
Junssi ehdottomasti jatkoon. Mies paranee kuin viini kauden edetessä.
Mikä höhöhööhöh hepuli Anssilla ja Pekalla on?
Jassu yrittää kaapata tuon Anssin tehtävän. Samalla tulee kunnolla kuittailua esimerkiksi Pekan tavoista.
Lopettakaa jo tuo Aki/Lasse -väittely.
Kaksi talon sympaattisinta reiluinta asukasta, vaikka ovatkin hiukan erilaisia.
Suonet tukkoon, sydänkohtaus kastike. Voi herranjestas tuota kerman käyttöä. Varmaan ravintolassa käyttävät ruokaan, siellä kun harvemmin joka päivä käydään syömässä mut kotioloissa joka päivä tietää aikaista kuolemaa. Tekeeköhän melody aina kastikkeessa kotonakin kermaan? Luulis kokin osaavan tehdä terveellisimpiäkin kastikkeita.
Mutta,ajatelkaas enää 4 vaivaista viikkoa,niin tää lysti loppuu.Ei tarvii enää pahottaa mieltään asukkien puolesta.Thanks God.
"Ruoka on minulle tosi tärkee, ruoka on minulle tosi tärkee". Jassulle siis, yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo Aki/Lasse -väittely.
Kaksi talon sympaattisinta reiluinta asukasta, vaikka ovatkin hiukan erilaisia.
Ovat kiukustuneita kun joutuvat äänestämään. Menee euroja.
Lasse jos ei olisi äänestyksessä niin säästyisi eurot.
Mellu kertoi juuri, että Akseli Herlevi on yrittänyt pokata häntä tosi kovaa, kun hän oli Junon taustatanssijana.
Vierailija kirjoitti:
Suonet tukkoon, sydänkohtaus kastike. Voi herranjestas tuota kerman käyttöä. Varmaan ravintolassa käyttävät ruokaan, siellä kun harvemmin joka päivä käydään syömässä mut kotioloissa joka päivä tietää aikaista kuolemaa. Tekeeköhän melody aina kastikkeessa kotonakin kermaan? Luulis kokin osaavan tehdä terveellisimpiäkin kastikkeita.
Minkälainen on baarin ruokalista jossa melody töissä?
Vierailija kirjoitti:
melodyn lihapullat uivat valkoisessa kastikkeessa, kastiketta reunoja myöten, oli kai siellä kerman seassa joku pullakin? Kohta kai huuto, kuka joi minun kermat?
Tuskin kastike pelkkää kermaa on vaikka sitä joukossa olisikin.
Lasse änkesi itsensä Minnan viereen syömään. Huoh
Vierailija kirjoitti:
"Ruoka on minulle tosi tärkee, ruoka on minulle tosi tärkee". Jassulle siis, yllättäen.
Juu, ruoka näyttää Jassulle maistuneen. Mutta.. Montako ateriaa Jassu on kokannut muille talon asukkaille kaikkien viikkojen aikana?
Jos Anssi esittää nyt Mellua niin miksi kävelee edelleen omalla leuhkalla kävelytyylillään. Nyt pitäisi kävellä nokka pystyssä pingviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko tilata taavin 7kävelemään tänne mun kotiin 😅kyllä silmä lepäis 😄👍232
Kelpais mullekin kotiin koristeeksi. En tiedä tykkäiskö mies. Vähän hankala sisustuselementtinä tuollainen Taavi.
Taavihan olis just helppo: istuis vaan sohvan nurkassa tai jollain portaalla ja tuijottais tyhjyyteen.
Anssi ei osaa ollenkaan imitoida ja näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse voisi mennä temppareihin seuraavalla kaudella. Saataisiin ihailla miehen eloa taas lisää <3
kävikö kettukolossa
Hyvin Anssi vetää, Mellu on ihan hermona ja tuo hänen kontrollointitarpeensa näkyy kun haluaa koko ajan puuttua ja vahtia Anssia. Nauttisi vain ja olisi, niin kuin Pekka ja Jassu teki.
Tie-DÄN, no niinhän mä san-NOIN.
Naurettavaa käytöstä silti. Ihan kun olisi sun työ estää jatkoon pääsy.
Lukenut varmaan jo 10 viestiä noista Pekan laittamista kuvista.
Sulla on yksi ongelma kun tässä ketjussa on hyvin pieni osa äänestäjistä,
Muista kirjoittaa viestisi muualle myös kun tähän ketjuun.