Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
65601/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni maku Akista.Lassehan juuri juttelee.Aki tykkää, kun Mellu kokkaa safkat talossa.Pekka ja Aki voisi lähteä kotiin.

Tottakai jokainen jossain vaiheessa poistuu  talosta.    Epäilenpä, että Aki poistuu viimeisenä talosta.

Aki kaksnaamainen. Esittää kaveria Lasselle face to face, mut onkin jotain muuta. Tollanen näkymätön tapetti. Toiv päästään eroon heti kun mahdollista.

Älähän nyt. Pitäisikö tuolla ruveta vihaamaan sitä ketä äänestää. Ei mene noin tuolla talossa. Samoinhan vois sanoa noista kaikista ketkä äänestää toisiaan.

Vierailija
65602/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha Akia on syyttää, että antoi Lasselle nimeämispisteet. Antoihan Pekka  myös Lasselle pisteen, sekä myös Anssi kaksi pistettä. Turha siinä on valittaa, kelle nimeämiset menee. Jollekin ne on aina annettava. 

Aki sanoi selvästi, että Lasse ei ole halunnut hänen kanssaan jutella, vaikka hän on yrittänyt tehdä aloitetta, siksi kaksi pistettä.  Ja pulinat pois.

No ketäs siitä voi syyttää? :D Ihan itse hän ne pisteet antoi. Eihän tässä ole kyse mistään muusta kuin siitä, että Akilla oli ainakin minun mielestäni todella huonot perusteet ja minulla on oikeus pitää häntä sen takia typeränä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65603/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekalta tulee nyt taas sitten helkkarin hyviä pointteja m a a h a n m u u t o s t a.

Ongelmista pitää keskustella.

Villelle semmoisia terkkuja, et mä en ole nähnyt yhtään R A S I S T I S T A vaalimainosta (ainakaan valtion rahalla painettua, koska yhdelläkään rekisteröidyllä puolueella ei sellaista ole ollut).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Puoluetuki

Voi ressukka, kyllä mä puoluetuet tiedän.

Persujen vaalimainokset vaan ei ole olleet rasistisia, koska rasismin määritelmä, eli rotusorto, ei ole sitä, että keskustellaan isosta, erittäin isosta yhteiskunnallisesta ongelmasta, joka aiheutuu erilaisista kulttuureista tulevien ihmisten määrällisestä ja laadullisesta kyvyttömyydestä sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan.

Vierailija
65604/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna näyttää niin vanhalle ja kulahtaneelle, huuliensa kanssa 😅

Vierailija
65605/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni maku Akista.Lassehan juuri juttelee.Aki tykkää, kun Mellu kokkaa safkat talossa.Pekka ja Aki voisi lähteä kotiin.

Tottakai jokainen jossain vaiheessa poistuu  talosta.    Epäilenpä, että Aki poistuu viimeisenä talosta.

Aki kaksnaamainen. Esittää kaveria Lasselle face to face, mut onkin jotain muuta. Tollanen näkymätön tapetti. Toiv päästään eroon heti kun mahdollista.

Mulle on nyt sinänsä ihan sama kenelle kukin Antaa pisteensä. Aki antoi Lasselle pisteet, mutta jotenki perustelut särähti korvaan. Mun mielestä oli vähä erikoista et esim. viime bileissä Aki lähestyi nimenomaan Lassea ja selitti ja tarinoi miten huippu jätkä Lasse on ja miten siistiä on ollut tutustua ja kiitos tästä kokemuksesta jne.

Muistan kun pidin sitä vähän erikoisena tilanteena, kun justiin siinä oli Nooran räppishow menossa ja Noora pyöri Lassen ympärillä iha hullun lailla esittäen räppitaitojaan.

Akihan yritti lähentyä Nooraa illan aikana aika reilustikin, niin mietin jopa että oliko Aki mustis Lasselle kun Noora halusi kulkea vain Lassen perässä.

En ihan siis osta tuota, että Lasse ei juttele Akille. Huomattavasti enemmän Aki bondaa Lassen kanssa, kuin esim. Taavin. Juhanilla, Akilla ja Lassella monesti ollut hyviä pitkiä keskustelutuokioita liittyen luontoon tai vastaaviin aiheisiin.

Vierailija
65606/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mievaan kirjoitti:

Siellähän Lasse taas Akille juttelee ihan omasta aloitteestaan. Aki haloo etkö huomaa🧐

Aki on muka  "kaveri". Ottaa päähän tollaset kaksnaamaiset esittäjät.

Hyi helvetti mikä tyyppi toi Aki, sen takia Lasse nyt häädössä. Oispa ite joutunut. Ei tuu ikävä kun Aki häädetään ens viikolla.

Ei Aki ole mitenkään kaveria ollut tänään Lasselle.Ystävällinen kaikille. Akin mustamaalaus nyt käynnissä näköjään.

Vierailija
65607/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se jassu innostui koirahotelliin menosta uudenvuodenaattona, wau. Yli-innokas, jankkaa miten kivaa on mennä sinne Minnan kanssa, wau. Millähän maksaa hotellin?

Jassu on tehnyt hoitotyötä lähihoitajaksi valmistumisestaan saakka. Muutama jouluviikkovuoro ja hotellikulut kuitattu.

Itse kertoi ettei nän ole. On kaljan kaatajana ja nyt työnhakijana. Ulosotto velkoja ei ole kuitattu vielä, niinkuin seiskassa lukee.

3-vuorotyötä on hoitsuna tehnyt ja senkin kertoi, et väsyi hoitotyöhön

Mihinpä työhön ei noilla elintavoilla väsyisi...

Vierailija
65608/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan Minnan on poistua ennen seuraavia nimeämisiä sillä ei voida sanoa että taaskaan ei saa äänestää Minnaa.

Vierailija
65609/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekalta tulee nyt taas sitten helkkarin hyviä pointteja m a a h a n m u u t o s t a.

Ongelmista pitää keskustella.

Villelle semmoisia terkkuja, et mä en ole nähnyt yhtään R A S I S T I S T A vaalimainosta (ainakaan valtion rahalla painettua, koska yhdelläkään rekisteröidyllä puolueella ei sellaista ole ollut).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Puoluetuki

Voi ressukka, kyllä mä puoluetuet tiedän.

Persujen vaalimainokset vaan ei ole olleet rasistisia, koska rasismin määritelmä, eli rotusorto, ei ole sitä, että keskustellaan isosta, erittäin isosta yhteiskunnallisesta ongelmasta, joka aiheutuu erilaisista kulttuureista tulevien ihmisten määrällisestä ja laadullisesta kyvyttömyydestä sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan.

Millä ihmeen tavalla se mielestäsi ei ollut r*sistinen, kun siinä lietsottiin nimenomaan sitä, että nämä ihmiset menevät asuntojonojen ohi eikä sitä, että porukkaa pitäisi sopeuttaa paremmin? Siinähän ei tullut esiin mitään sopeutumisongelmia vaan ainoastaan se, miten epäreilua on, että rappukäytävässä lukee ulkomaalaisia nimiä. 

Vierailija
65610/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se Jasmiinan sättiminen!

Mun suosikki ollut koko ajan, TOIVON JASMIINAn voittoa!!!

Nuori tyttö, ehtii vielä aikuistua moneen kertaan, aito oma itsensä.

Minnan taloon tulo....tuotannolta aivan täys alakymppiveto, ihminen ei itse huomaa minkä tyrkky-maineen on jo itselleen saanut ja tuotanto vie taloon tuonnilla vielä ne viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet pois.

Käyttää tuotanto hyväkseen yksinkertaista päävärkkiä?

Miksi sinun suosikkiasi ei saa sättiä, mutta itse saat sättiä niitä, kenestä et tykkää?

Hyvä huomio, kirjoitin vain mielipiteeni, enkä sättinyt vaan huomioin vain sen että nainen ei itse ymmärrä mitä on itselleen nyt tehnyt.

No, meitä on moneen junaan...

Mutta kysymykseesi palatakseni, voin sättiä koska saan...✌

Vierailija
65611/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin ulos Jassun ,Melodyn ja Pekan.Jassu huutaa ,mussuttaa ja valittaa.Pekka ja Melody molemmat aivan sekoja.

Vierailija
65612/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on nyt sinänsä ihan sama kenelle kukin Antaa pisteensä. Aki antoi Lasselle pisteet, mutta jotenki perustelut särähti korvaan. Mun mielestä oli vähä erikoista et esim. viime bileissä Aki lähestyi nimenomaan Lassea ja selitti ja tarinoi miten huippu jätkä Lasse on ja miten siistiä on ollut tutustua ja kiitos tästä kokemuksesta jne.

Muistan kun pidin sitä vähän erikoisena tilanteena, kun justiin siinä oli Nooran räppishow menossa ja Noora pyöri Lassen ympärillä iha hullun lailla esittäen räppitaitojaan.

Akihan yritti lähentyä Nooraa illan aikana aika reilustikin, niin mietin jopa että oliko Aki mustis Lasselle kun Noora halusi kulkea vain Lassen perässä.

En ihan siis osta tuota, että Lasse ei juttele Akille. Huomattavasti enemmän Aki bondaa Lassen kanssa, kuin esim. Taavin. Juhanilla, Akilla ja Lassella monesti ollut hyviä pitkiä keskustelutuokioita liittyen luontoon tai vastaaviin aiheisiin.

Jokainen talossa saa antaa kenelle haluaa pisteensä. Ei Lassella ole mitään koskemattomuutta tai oikeutta miksi sitä ei saisi äänestää. Eikä ole ollut vielä äänestyksessä joten korkea aika siihen joutua.

Vierailija
65613/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu taas Melody??? Pesi jopa kätensä tupukilta tultua, mutta ei kuivannut mihinkään vaan vetisillä käsillä alkoi lääppiä uunia, laatikon kahvoja ja muita paikkoja. Ja tietty lirkutteli Taaville " Moi rakkaani".

Vierailija
65614/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Lasse onkin mun suosikki, niin en mä ainakaan yhtään Akia siitä syytä tai vihaa että antoi Lasselle pisteitä.

Jollekin ne pisteet on annettava, vaikka sitten hepposin perustein. Jo ihan se saattaa olla suuri syy, että Lasse on ainoa joka ei oikeasti ole ollut missään vaiheessa vaarassa lähteä. Ville ja Melodykin oli siinä yhteisessä häädössä viimeisten joukossa, eivätkä päässet turvaan.

Onhan Lasse ja Aki ihan erilaisia ihmisiä, Lasse on paljon spontaanimpi ja ulospäinsuunrautuneempi, kuin Aki.

Vierailija
65615/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki saa antaa pisteensä kenelle haluaa niinkuin kaikki muutkin talossa.

Vierailija
65616/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa kellertävä Minna istuu ja tuijottaa eteensä. Taas. Ei osallistu mihinkään.

Sehän kertoo vain, että Minnallakin on tunteet. Kuvitelkaa, sinut jotenkin höynätään BB-taloon, että saat tilaisuuden viedä  "romanssin"  loppuun. Huomaatkin ettet ole lainkaan tervetullut, päinvastoin astuit sontaan.  Kyki siinä sitten samoissa tiloissa,  kun toinen osapuoli ei halua istua edes samalla sohvalla, juuri ja juuri kestää hengittää samaa ilmaa.

Yrjöttävää oli Lassen jahtaaminen. Voisiko tuon läheiset ottaa yhteyttä tuotantoon ja pyytää keskeyttämäänn tämän vierailun asap. Kun ei näytä itse tajuavan lähteä. Sitä vastenmielisempää tuota on katsoa, mitä pidempään lojuu sohvalla naama norsunveellä Jassun ja Villen seuraneitinä. Jos jonkinlaista hyvää mainetta oli, niin kohta ei mitään jäljellä.

Vierailija
65617/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on niiiiiin SÖPÖ ja mitkä silimät 

Lasse on perus suomalainen perunanaama. Lapsen pyöreys ei koskaan kadonnut naamasta.

Lasse on söpö pullaposki. Muuten alkava kalju. 

Muutaman vuoden sisällä on pälvikaljuinen, pyylevä, pottunokkainen seppotaalasmaa. Sen sijaan toi Taavi tulee olemaan ihan samannäköinen seitsemänkymppiseksi asti, jollei sairastu tai muuta vastaavaa. On tyyppiä kp kyrö, sami saikkonen, pp petelius - uurteita tulee kasvoon, mutta mitään dramaattisia vanhenemisen tuomia muutoksia ei tule. 

Jotkut vanhenee tyylikkäästi, jotkut ei. Kun itse on jo vanha, näkee kyllä jo nuorista, ketä on geenilotossa onni potkaissut. Nuorena sitä ajattelee vähän yksisilmäisesti, että nätit kasvot ja hyvä kroppa on a ja o. Mutta pitkässä juoksussa paljon tärkeämpää on esim. kasvojen luusto. 

Vierailija
65618/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Lassen fanit! Älkää nyt kivittäkö Akia, ei Lassekaan nii tekisi. Jollekin äänet on annettava, ja tällä kertaa se oli Lasse.

Ärsyttää tällanen yhden ihmisen mustamaalaminen.

T. Lassen fani

Vierailija
65619/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan pakko kommentoida näitä kirjoituksia siltä osin, että...

Tuo ihmisten ulkonäön arvostelu...jo monessakin kirjoituksessa herjattu naisia possuiksi.

Entäs akin hampaat? Raukka ei ite mitään voi, toivottavasti voittaa ja saa hampast kuntoon...as if it would be the most important issue in life.....weiki weikiii....

Vierailija
65620/105262 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mievaan kirjoitti:

Siellähän Lasse taas Akille juttelee ihan omasta aloitteestaan. Aki haloo etkö huomaa🧐

Aki on muka  "kaveri". Ottaa päähän tollaset kaksnaamaiset esittäjät.

Hyi helvetti mikä tyyppi toi Aki, sen takia Lasse nyt häädössä. Oispa ite joutunut. Ei tuu ikävä kun Aki häädetään ens viikolla.

Älä ole naurettava. Aki ei tipu ja kaikkien kanssa voi jutella vaikka pisteet antaakin.

Ketju on lukittu.