Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millonkahan Mellu tajuaa että kermojen ja lihaliemikuutioiden tuonti vie jo kolmasosan kauppa ajasta
Miksi sille ei kukaan uskalla sanoa?
Tämä se onkin se suuri mysteeri jonka minäkin haluaisin tietää :) Miten ihmeessä Melody näyttää ärsyttävän enemmän katsojia kuin asukkaita itseään?
Pesivätkö ne tuota suklaaputouslaitetta ollenkaan ennen käyttöä tehdasaineista/pölyistä?
Joko vihdoinkin uskaltaa avata silmänsä ? Lähtikö se Minna pois ?
Aivan mahtavia ihmisiä mukana .
Tuotanto vaan ennakoitava, siis pelin kulku...
Julkkiskaudella oli roolileikki, jonka Janne Porkka veti aivan, ou jeeee!
Silloin puhuttiin, Porkalle oma show..Janne ei ehkä halunnut sopinut suunnitelmiin yms.
Mutta siis, julkkiskaudella huomattiin tämä roolileikki..ja nyt sitä toteutetaan.
Miksi asukkaat ei itse voi päättää yhdessä katselijoiden kanssa häätöäänestyksessä olevia ?
Ihme psykologeja muutenkin siellä tuotannossa ollut jo vuosi kaudet.
Taitavat tarvita koulutusta ja varsinkin lääkehoitoa.
Koettakaa nyt saada jotakin uutta katsottavaa. Tuotanto: keksikää nyt jotakin ennalta arvaamatonta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vielä uusi kausi niin sinne voisi sitten tieten tahtoen valita asukkaiksi kaksi täydellisesti toisilleen ainakin paperilla sopivaa bi/homoa ja katsoa mitä näiden välillä tapahtuu. Yhdellä Subin kaudella oli kyllä useampi homo ja kaksi näistä Ragnar ja Sampo päätyivät myöhään yöllä keskenään paluun puuhailemaan ja kolmas homo Nino yritti suunnilleen koko talossa olonsa ajan Sampo, mutta Sampo ei kiinnostunut.
Itse muistelen, että Sampo oli hetero, mutta Nino alkoi antamaan sille paljussa "käsihoitoa" ja Sampo antoi sen tapahtua. Eikös se Nino heitetty ulos talosta jonkun rikkeen takia? Eikös se ahdistellut jotain (Ragnaria?)?
Ragnarilla ja Sampolla oli hoitoa paljussa. Nino sai tästä raivarin.
Bertilillä ja Svantella sama juttu 😳
Kuumaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä niiiin toivon, että Minna ja Lasse lähentyisi uudestaan. Sopivat toisilleen kuin paita ja peppu <3
Ja paskat sanon minä. 😡
Ai rupesi tekemään mieli kunnon maitosuklaata. Valitettavasti en voi sellaista syö kun seurauksena on hirvittävät suolistovaivat (mm. laktoosi). Äsken söin vegaanista KitKattia. Eihän se niin hyvää ole kun Fazerin sininen. Olen ihan laktoositon sekasyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit toi Minna on hyvännäkönen!
Hommaa silmälasit. 🤓
Vierailija kirjoitti:
Kenen bb-asukkaan kanssa lusikoisitte, jos olisi siis pakko?
Lassen ja Taavin väliin, uuh kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä bändi oli Markon mielestä paras?
Humppahuuhtojat
Väärin. Se on ZAMBOONI-kone!