Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Pääseeköhän Alma pian hehkuttamaan Lassen ja Minnan ihanaa romanssia? Melkein yhtä hieno romanssi kuin Artun ja Ellan (ristrunk)-romanssi viime vuonna, jota Alma jaksoi hehkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennustaja ja tiedän että Minna on vielä ensi viikon 😍
Tätä toivotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Minnalla ole mitään itsesuojeluvaistoa vai eikö ole tietoinen ihmisten kommenteista tai ajatuksista, vai eikö vaan välitä? En ymmärrä miten kehtasi palata taloon.
Oisko raha mitä?
Ei Minna voi voittaa BBtä, se on sanottu ainaki koosteissa varmaan kymmenen kertaa, myös täälä palstalla. Etkö lue/katso/kuuntele mitään?
Eli Minnan motiivi ei voi olla enää raha.
Tuntuva päiväraha, kera muiden sopivien ehtojen saa ihmisen liikkeelle. Voiton lupaaminen olisi ollut jo pikkasen liian törkeää, sänkykeikan lisäksi.
Tipsuttelijalla outo tapa käydä suihkussa, seisoo vain housut jalassa suihkun alla peseytymättä.
Jos tulee vielä uusi kausi niin sinne voisi sitten tieten tahtoen valita asukkaiksi kaksi täydellisesti toisilleen ainakin paperilla sopivaa bi/homoa ja katsoa mitä näiden välillä tapahtuu. Yhdellä Subin kaudella oli kyllä useampi homo ja kaksi näistä Ragnar ja Sampo päätyivät myöhään yöllä keskenään paluun puuhailemaan ja kolmas homo Nino yritti suunnilleen koko talossa olonsa ajan Sampo, mutta Sampo ei kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana kun on metoo kampanjat ja seksuaalinen hyväksikäyttö on tuomittavaa ja kaikenlainen seksuaalinen ahdistelu. Niin ihmetellä saa miksi sallitaan Minnan ahdistava pakonomainen ahdistelu Lassea kohtaan. Näkee että mies on ahdistunut tilanteesta. Toivottavasti ei traumatisoidu tästä. Tekee pahaa ihan Lassen puolesta
Tämä. Kyllä tuon me too-homman pitäisi toimia toisinkin päin eli ei myöskään pidä hyväksyä, jos nainen ahdistelee miestä. Sitäkin tapahtuu todella paljon ja usein siihen suhtaudutaan vähän naureskellen, vaikka voi olla hyvinkin ahdistavaa sille kohteelle. Itselläni on teini-ikäiset pojat, niin senkin puolesta mietin tätä asiaa tuolta kantilta.
Mä niiiin toivon, että Minna ja Lasse lähentyisi uudestaan. Sopivat toisilleen kuin paita ja peppu <3
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän Alma pian hehkuttamaan Lassen ja Minnan ihanaa romanssia? Melkein yhtä hieno romanssi kuin Artun ja Ellan (ristrunk)-romanssi viime vuonna, jota Alma jaksoi hehkuttaa.
Alkaiskohan jo juontajatkin tajuamaan, ettei ole mitään Lasse ja Minna -romanssia.
Vierailija kirjoitti:
Mä niiiin toivon, että Minna ja Lasse lähentyisi uudestaan. Sopivat toisilleen kuin paita ja peppu <3
Söpöjä yhdessä
Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Ensi viikon bibiksissä Lasse ja Minna vähän 😉
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vielä uusi kausi niin sinne voisi sitten tieten tahtoen valita asukkaiksi kaksi täydellisesti toisilleen ainakin paperilla sopivaa bi/homoa ja katsoa mitä näiden välillä tapahtuu. Yhdellä Subin kaudella oli kyllä useampi homo ja kaksi näistä Ragnar ja Sampo päätyivät myöhään yöllä keskenään paluun puuhailemaan ja kolmas homo Nino yritti suunnilleen koko talossa olonsa ajan Sampo, mutta Sampo ei kiinnostunut.
Itse muistelen, että Sampo oli hetero, mutta Nino alkoi antamaan sille paljussa "käsihoitoa" ja Sampo antoi sen tapahtua. Eikös se Nino heitetty ulos talosta jonkun rikkeen takia? Eikös se ahdistellut jotain (Ragnaria?)?
Noi humppahemmot on aivan ihania! Anssikin vetäny roolin tosi hienosti!
Pekka menee aina ihan puihin kun pitäisi keksiä jotain hauskaa vastausta jonkun läppään.
Osaa kyllä niitä hassunhauskoja mölinöitään huutaa.
Onko Minna tullut taloon jäädäkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muistelen, että Sampo oli hetero, mutta Nino alkoi antamaan sille paljussa "käsihoitoa" ja Sampo antoi sen tapahtua. Eikös se Nino heitetty ulos talosta jonkun rikkeen takia? Eikös se ahdistellut jotain (Ragnaria?)?
Ragnarilla ja Sampolla oli hoitoa paljussa. Nino sai tästä raivarin.
Jasmiinalle voisi seuraavaksi näyttää uuden TI-kauden trailerin tai sen pressin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miksi Jassu ei ole lähihoitajana. Este voi olla ettei ota koronarokotetta, joka työssä edellytetään. Baari työntekijöilläkin pitäisi olla rokote ihmisten palvelijana. Itse kertoi että nyt on työtön.. Hoitajista on huutava pula.
Koronarokote on vapaaehtoinen. Ota asioista selvää ennen kuin avaudut julkisesti. Ja kukaan tämän päivän ammattilainen ei ole mikään palvelija. Viestisi vaikuttaa humalaisen hössötykseltä.
Noo, ei siinä ihan päissään tarvitse olla jos kirjoittaa, että työpaikoilla edellytetään rokotteita. Moni meistä haluaa pitää työpaikkansa ja hankkia leipänsä ihan itse ja silloin noudatetaan työnantajan ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ragnarilla ja Sampolla oli hoitoa paljussa. Nino sai tästä raivarin.
Bertilillä ja Svantella sama juttu 😳
Nytkö Minna "itkee",kun on saanu Lasselta pakit. Voi jee,luuliko hän,että Lasse lankeaa,kun hän vähän räpsyttää silmiä.. Ja ikä oli?