Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
63901/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt asukkaat tietää että Minnan pisteet siirtyy valitulle henkilölle. Naureskelivat vaan. Eivät saa puhua asiasta.

Joku sanoikin sitä että katsojat päättää.

Mikäli nyt Minnan pisteillä joutuu kotiin niin voittoa ei muutenkaan olisi tullut.

Onko nille kerrottu vai mistä tietävät?

Vierailija
63902/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on ruodittu se, että Jassu kertoi eilen Tiinan olevan hänen kaveri (ensin sanoi vaan tietävänsä hänet hyvin, mutta tupakkapaikalla sanoi että on hänen kaveri), mutta Tiina on laittanu tänään instaan postauksen, jossa kertoo ettei tunne ketään BB-talon asukkaista? Miksi Jassu menee valehtelemaan tuollaista? Mitä järkeä?  

Minä kuulin sellaisen pätkän missä Jassu sanoi tietävänsä Tiinan tuttujen kautta, ei varsinaisesti tuntevansa.

Mutta mä tiiän Tiinan, tuli varmaan 30krt putkeen.

Kuka on Tiina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63903/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Minna saa antaa tuplat jollekkin ? 

Todella erikoinen asetelma toi Minna tuolla kutsuvieraana kaikkine bonuksineen antaa lisä-ääniä ja vainota Lassea. Ala-arvoista touhua tuotannolta. Ihankuin Alma olisi romanssifetissineen mukana noissa ideapalavereissa.

Vierailija
63904/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on ruodittu se, että Jassu kertoi eilen Tiinan olevan hänen kaveri (ensin sanoi vaan tietävänsä hänet hyvin, mutta tupakkapaikalla sanoi että on hänen kaveri), mutta Tiina on laittanu tänään instaan postauksen, jossa kertoo ettei tunne ketään BB-talon asukkaista? Miksi Jassu menee valehtelemaan tuollaista? Mitä järkeä?  

Minä kuulin sellaisen pätkän missä Jassu sanoi tietävänsä Tiinan tuttujen kautta, ei varsinaisesti tuntevansa.

Mutta mä tiiän Tiinan, tuli varmaan 30krt putkeen.

Kuka on Tiina?

Portion Boysin esiintyjä

Vierailija
63905/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Minna saa antaa tuplat jollekkin ? 

Todella erikoinen asetelma toi Minna tuolla kutsuvieraana kaikkine bonuksineen antaa lisä-ääniä ja vainota Lassea. Ala-arvoista touhua tuotannolta. Ihankuin Alma olisi romanssifetissineen mukana noissa ideapalavereissa.

Mutta ei minna tiedä kenelle hänen tuplapisteet menevät. Ei hän voi tietää kuka on nimennyt ketäkin, hän vain päättää kenen antamat pisteet tuplaantuu.

Vierailija
63906/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jassulla romanitausta? 

Ei. Toinen vanhemmista on turkkilainen.

Vierailija
63907/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on joutunut olemaan liian pitkiä aikoja poikaporukassa. Olisi hienoa nähdä jälleen se onnellisuus Lassen kasvoilta, kun pääsee jälleen kokemaan naisen läheisyyttä. Minna on tähän väliin loistava valinta.

Vierailija
63908/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Minna ei kyllä ole terve.. Jassun kanssa kylppärissä märisi, että olisi halunnut "omaan" sänkyyn nukkumaan, Lassen viereen. Eiköhän se nykyään ole Samirin sänky, kun Samir on siinä nukkunut jo puolta kauemmin kuin Minna. Ja sitten Minna kertoi Villelle siellä kylppärissä, että oli vonkunut yöllä päästä Lassen viereen sänkyyn, mutta Lasse oli kieltänyt. Sitten se uhosi Villelle, että yrittää hevata Samirin pois sängystään ja ottaa sen itselleen. Naureskeli kuin vitsinä, mutta totesi, että yrittää sitä, kunhan aika on oikea. Toivottavasti Samir pitää kiinni sängystään vaikka kynsin hampain, ettei se luuska pääse siihen taas Lassea ahdistelemaan. Mitähän ne Minnan pojat mahtavat miettiä äitinsä touhuista. Luultavasti häpeävät äitiään ja noiden poikien kaverit takuulla naureskelevat takana päin. Ei voi tuo täti ihan täysillä käydä, kun ei näköjään ymmärrä olevansa jo naurun alainen tuossa itseään puolta nuoremman miehen jahtaamisessa, eikä häntä näytä huolettavan sekään, että omat lapsetkin luultavimmin joutuvat nolostelemaan.

Todella ahdistavaa. Onneksi en katso enää. Irtisanoin Ruutuni sunnuntaina. Vaikka katseluaikaa on, en ole sekuntiakaan enää katsonut BB:tä sunnuntain jälkeen. Täällä käyn noukkimassa uutiset. Ruudun otan takaisin samalla sekunnilla, kun Minna poistuu talosta.

Sama täällä.

Minnan paluu loukkasi meitä katsojia - tai ainakin minua - todella: 'heh heh, senkun tuhlaatte rahojanne äänestyksiin, mutta kun "bb saa muuttaa sääntöjä niin halutessaan"' tjsp.

En muista koska olisin _edellisen_ kerran kotona taputtanut ja hurrannut ääneen, mutta sen kyllä koska viimeksi: silloin kun Minna häädettiin "ensimmäisen kerran".

Minun päähäni ei vain mahdu, että miten sama tuotanto, joka mm pihtaa jokaista alkoholipitoista juomakulaustakin, ja siten näyttäytyy (tai yrittää näyttäytyä) kovinkin korkeita nykypäivän arvoja kannattavana, voi palauttaa taloon ihmisen joka käyttäytyy noin törkeän ja näkyvän ahdistelevasti toista asukasta kohtaan.

Ihan kuin olisi jokin missio. "Peitto heilumaan hinnalla millä hyvänsä". - Oksettavaa.

En usko hänen puheitaan (varsinkaan aikaisemmista tapahtumista) muutenkaan, mutta kaikki nuo navan alle menevät jutut alittavat myös sen alimman riman mitä ylipäätään on - se on täytynyt tyyliin kaivaa maahan jotta päästään Minnan tasolle.

Oli "vähän seksiä" oli se lopullinen versio toimittajille ulkopuolella - kun oli mennyt jo väittämään enemmän tapahtuneeksi, niin tuo oli ilmeisesti se millä ajatteli kuittaavansa sen että JOTAIN on mukamas ollut (täti hyökkäsi kiinni genitaaleihin ja laski sen 'seksiksi'?).

Luuli varmaan ettei putoa niin nopeasti, ja kuten tänään vakuutti mm Villelle "että vielä mä sinne Lassen sänkyyn pääsen", niin ajatteli silloin ed kerrallakin, ettei ne aiemmat valheet Jassulle siitä "seksistä" olleet kuin vähän etuajassa kerrottuja...? Kova on itseluottamus, se täytyy sanoa.

- Näkikö muuten kukaan sitä kun Katja yhtenä yömyöhäisenä kysyi asiaa Lasselta suoraan, että "panitteks te?". (Paikalla oli myös ainakin Jassu ja Taavi). Lassen ilme oli täydellisen tyrmistynyt: "siellä kuudentoista tyypin läsnäollessa vai?! No ei ikinä kyllä!!" Jopa Jassu ja Taavi yhtyivät nauramaan Lassen kauhistukselle, eikä edes Jassu väittänyt vastaan).

Kuten täällä on jo ainakin sata minua fiksumpaa sanonut: jos roolit olisivat toisin päin, eli kyseessä olisikin "Mikko 42v" ja "Lissu 27v", olisi "Mikko" - jossei nyt suoraan lentänyt talosta pk-huoneen kautta ulos - ainakin ip-lehtien ja somen hampaissa, ja vahvasti.

Alhaista, todella alhaista käsikirjoittamista katsojien kosiskelemiseksi koko Minnan takaisintuonti.

Minä lopetin myös katselun siihen paikkaan kun kuulin Minnan paluusta, ja tämä on itse asiassa eka kerta kun luen edes uutisia.

Harmittaa, kun olisin halunnut nähdä ne bändileirit.

Mutta en vaan pysty katsomaan niin kauan kuin se huomioxxxxx on siellä.

Sunnuntaina voin vilkaista uutiset. Jos se kaikkia meitä muita naisiakin käytöksellään halveeraava (ikäänkuin me muut olisimme samanlaisia), jo kerran - syystä - häädetty filttiin ja sohvan nurkkaan pesiytynyt olento (silloin kun ei juorua röökipaikalla = ainoa aktiviteetti Lassen jahtaamisen lisäksi) on saatu lopullisesti talosta ulos, voin palata loppukaudeksi.

Muuten saa olla niin kauan kuin tuo, joka palasi kuin herpesvirus, aiotaan siellä pitää.

Älä viitsi,vaikka kuinka vituttaa,katsot silti

Et ole koskaan aikaisemmin tavannut ketään kenellä olisi periaatteita?

Minä en voi hyväksyä tuota kuviota/tapaa/mahdollista tehtävää jolla Minna on tuonne väkisin (=katsojien mielipidettä kysymättä) ujutettu takaisin.

En TODELLAKAAN aio katsoa ennen kuin se nainen on saatu ulos talosta.

En ole masokisti, en halua pilata fiilistäni seuraamalla sen tyrkyn avuttomia - mutta päällekäyviä ja ahdistavia - vonkailuja.

En pidä sitä minkään tason "viihteenä".

Ja se on minulle yksi ja sama uskooko joku nimetön kommentoija sen mitä sanon.

Kunhan halusin purkautua ja ilmaista mielipiteeni kyseiselle tuotannolle.

Mä en myöskään katso. En vaan voi. Katson sitten kun Minna lähtee. Mitä hiton valehtelemista siinä tosiaan on. En kai minä tai joku muu hyödy siitä mitenkään, jos kertoo että ei katso. Minä ihan omaksi parhaakseni jätän katsomatta.

Ei huolta, minä katson sinunkin puolestasi. Minna toi mukanaan mukaansa tempaavaa viihdettä, jota ei voi noin vain jättää seuraamatta.

Makaa sohvalla kuin härski silli. Ei osaa keskustella, eikä mitään muutakaan. Jopas vain onkin mukaansatempaavaa.

Vierailija
63909/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellu etsii juustovarkaita, mutta peilistä löytyy pahin.

Varmaan muutenkin totunut syömään kuormasta ja jos joku huomauttaa, niin rasismi.

Vierailija
63910/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nihkeä tunnelma Lassen ja Minnan välillä. Tuotannon olisi keksittävä jostain lisää aineksia, jotta Lassen hormonit pääsevät vapaasti jylläämään.

Vierailija
63911/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Minna ei kyllä ole terve.. Jassun kanssa kylppärissä märisi, että olisi halunnut "omaan" sänkyyn nukkumaan, Lassen viereen. Eiköhän se nykyään ole Samirin sänky, kun Samir on siinä nukkunut jo puolta kauemmin kuin Minna. Ja sitten Minna kertoi Villelle siellä kylppärissä, että oli vonkunut yöllä päästä Lassen viereen sänkyyn, mutta Lasse oli kieltänyt. Sitten se uhosi Villelle, että yrittää hevata Samirin pois sängystään ja ottaa sen itselleen. Naureskeli kuin vitsinä, mutta totesi, että yrittää sitä, kunhan aika on oikea. Toivottavasti Samir pitää kiinni sängystään vaikka kynsin hampain, ettei se luuska pääse siihen taas Lassea ahdistelemaan. Mitähän ne Minnan pojat mahtavat miettiä äitinsä touhuista. Luultavasti häpeävät äitiään ja noiden poikien kaverit takuulla naureskelevat takana päin. Ei voi tuo täti ihan täysillä käydä, kun ei näköjään ymmärrä olevansa jo naurun alainen tuossa itseään puolta nuoremman miehen jahtaamisessa, eikä häntä näytä huolettavan sekään, että omat lapsetkin luultavimmin joutuvat nolostelemaan.

Todella ahdistavaa. Onneksi en katso enää. Irtisanoin Ruutuni sunnuntaina. Vaikka katseluaikaa on, en ole sekuntiakaan enää katsonut BB:tä sunnuntain jälkeen. Täällä käyn noukkimassa uutiset. Ruudun otan takaisin samalla sekunnilla, kun Minna poistuu talosta.

Sama täällä.

Minnan paluu loukkasi meitä katsojia - tai ainakin minua - todella: 'heh heh, senkun tuhlaatte rahojanne äänestyksiin, mutta kun "bb saa muuttaa sääntöjä niin halutessaan"' tjsp.

En muista koska olisin _edellisen_ kerran kotona taputtanut ja hurrannut ääneen, mutta sen kyllä koska viimeksi: silloin kun Minna häädettiin "ensimmäisen kerran".

Minun päähäni ei vain mahdu, että miten sama tuotanto, joka mm pihtaa jokaista alkoholipitoista juomakulaustakin, ja siten näyttäytyy (tai yrittää näyttäytyä) kovinkin korkeita nykypäivän arvoja kannattavana, voi palauttaa taloon ihmisen joka käyttäytyy noin törkeän ja näkyvän ahdistelevasti toista asukasta kohtaan.

Ihan kuin olisi jokin missio. "Peitto heilumaan hinnalla millä hyvänsä". - Oksettavaa.

En usko hänen puheitaan (varsinkaan aikaisemmista tapahtumista) muutenkaan, mutta kaikki nuo navan alle menevät jutut alittavat myös sen alimman riman mitä ylipäätään on - se on täytynyt tyyliin kaivaa maahan jotta päästään Minnan tasolle.

Oli "vähän seksiä" oli se lopullinen versio toimittajille ulkopuolella - kun oli mennyt jo väittämään enemmän tapahtuneeksi, niin tuo oli ilmeisesti se millä ajatteli kuittaavansa sen että JOTAIN on mukamas ollut (täti hyökkäsi kiinni genitaaleihin ja laski sen 'seksiksi'?).

Luuli varmaan ettei putoa niin nopeasti, ja kuten tänään vakuutti mm Villelle "että vielä mä sinne Lassen sänkyyn pääsen", niin ajatteli silloin ed kerrallakin, ettei ne aiemmat valheet Jassulle siitä "seksistä" olleet kuin vähän etuajassa kerrottuja...? Kova on itseluottamus, se täytyy sanoa.

- Näkikö muuten kukaan sitä kun Katja yhtenä yömyöhäisenä kysyi asiaa Lasselta suoraan, että "panitteks te?". (Paikalla oli myös ainakin Jassu ja Taavi). Lassen ilme oli täydellisen tyrmistynyt: "siellä kuudentoista tyypin läsnäollessa vai?! No ei ikinä kyllä!!" Jopa Jassu ja Taavi yhtyivät nauramaan Lassen kauhistukselle, eikä edes Jassu väittänyt vastaan).

Kuten täällä on jo ainakin sata minua fiksumpaa sanonut: jos roolit olisivat toisin päin, eli kyseessä olisikin "Mikko 42v" ja "Lissu 27v", olisi "Mikko" - jossei nyt suoraan lentänyt talosta pk-huoneen kautta ulos - ainakin ip-lehtien ja somen hampaissa, ja vahvasti.

Alhaista, todella alhaista käsikirjoittamista katsojien kosiskelemiseksi koko Minnan takaisintuonti.

Minä lopetin myös katselun siihen paikkaan kun kuulin Minnan paluusta, ja tämä on itse asiassa eka kerta kun luen edes uutisia.

Harmittaa, kun olisin halunnut nähdä ne bändileirit.

Mutta en vaan pysty katsomaan niin kauan kuin se huomioxxxxx on siellä.

Sunnuntaina voin vilkaista uutiset. Jos se kaikkia meitä muita naisiakin käytöksellään halveeraava (ikäänkuin me muut olisimme samanlaisia), jo kerran - syystä - häädetty filttiin ja sohvan nurkkaan pesiytynyt olento (silloin kun ei juorua röökipaikalla = ainoa aktiviteetti Lassen jahtaamisen lisäksi) on saatu lopullisesti talosta ulos, voin palata loppukaudeksi.

Muuten saa olla niin kauan kuin tuo, joka palasi kuin herpesvirus, aiotaan siellä pitää.

Älä viitsi,vaikka kuinka vituttaa,katsot silti

Et ole koskaan aikaisemmin tavannut ketään kenellä olisi periaatteita?

Minä en voi hyväksyä tuota kuviota/tapaa/mahdollista tehtävää jolla Minna on tuonne väkisin (=katsojien mielipidettä kysymättä) ujutettu takaisin.

En TODELLAKAAN aio katsoa ennen kuin se nainen on saatu ulos talosta.

En ole masokisti, en halua pilata fiilistäni seuraamalla sen tyrkyn avuttomia - mutta päällekäyviä ja ahdistavia - vonkailuja.

En pidä sitä minkään tason "viihteenä".

Ja se on minulle yksi ja sama uskooko joku nimetön kommentoija sen mitä sanon.

Kunhan halusin purkautua ja ilmaista mielipiteeni kyseiselle tuotannolle.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
63912/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt asukkaat tietää että Minnan pisteet siirtyy valitulle henkilölle. Naureskelivat vaan. Eivät saa puhua asiasta.

Joku sanoikin sitä että katsojat päättää.

Mikäli nyt Minnan pisteillä joutuu kotiin niin voittoa ei muutenkaan olisi tullut.

Onko nille kerrottu vai mistä tietävät?

Saivat postia.

Vierailija
63913/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan tuplapisteet on oikeasti äärettömän hyvä twisti. Lisää vastaavaa 👏👏👏

Vierailija
63914/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vihaavat Minnaa? Onhan hän ahdistava. Mutta en silti ymmärrä, miksi Lasse alkoi yhtäkkiä välttelemään häntä seksin jälkeen? Morkkis? Minna reagoi yrittämällä enemmän. Ehkä tässä näkee yleisesti deittailuelämän lainalaisuudet. Jos mies ei ole alun perin kovin kiinnostunut, kiinnostus lopahtaa heti seksin jälkeen. En ymmärrä, miksi Minna yrittää vielä. Eikö se ole hänelle selvää, ettei Lassea enää kiinnosta.

Ei yritä enää.

Vierailija
63915/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tavallinen häätö. Ensi viikolla tuplahäätö + Minna ulos eli kukaan ei palaa häätöhuoneesta?

Vierailija
63916/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtoota! Onko meno ollut jees jees?

Vierailija
63917/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tuo Sami voi olla raivostuttava tollo kun Aki näyttää metsäkone simulaattorilla omaa työtään, niin yrittää olla nokkela ja vinoilee hirnuen, kun ei oikeasti mitään ymmärrä. Moni, Samir, Taavi, Lasse, Anssi ovat kiinnostuneita, niin yksi tollo ei edes osaa olla hiljaa.

Villellä vähä samaa, mutta on hiljaa...

Sami on huomannut, että Aki on kiltti ja ottanut tämän hampaisiin. Eilen vttuili Akille ennen esiintymistä, vaikka Aki siitä jo Samille sanoikin. Inhottavaa.

Vai oisiko Sami vähän ihastunut Akiin ja on kateellinen/mustasukkainen kun Aki saa muiden huomion ja samalla vievät Akin huomion? Onko Aki/Sami uusi Taavi/Lasse? Nukkuvatkin jo valmiiksi samassa sängyssä. Lasse-raukka ei ole päässyt Taavin viereen, vaikka pari kertaa on jo yrittänyt tekosyiden varjolla.

Oma teoriani on, että Samin huumorintaju yksinkertaisesti koostuu puujaloista sekä tietynlaisesta vänkäämisestä, tökkimisestä ja ärsyttämisestä. Uskon, ettei tarkoita pahalla vaan se on hänen mielestään oikeasti hauskaa. Sen Sami on toki huomannut, ettei tuolla talossa voi ihan jokaisen kanssa huumoriaan harrastaa. Aki voi tuntua turvalliselta vaihtoehdolta, sillä hän ei helposti ärähdä saati ole pitkävihainen. Eli vaikka ei joku Samin vitsi kolahtaisikaan, niin ei nosta siitä älytöntä meteliä tai pahoita mieltään.

Mä voisin ihan kunnioittaa Samin oikeutta nalkuttaa ja ärsyttää ihmisiä, ellei se ilmeisen valitusti kohdistu niihin, jotka hän kokee alimmiksi talon hierarkiassa. Jos menisi Mellulle kitisemään muuten kuin takana päin tai vaikka Anssille tai  kultapojuille, niin sitten nostaisin hattua.

Juuri näin,Sami on pieni vikisevä itkuiikka,joka etsii porukasta muka häntä heikomman,eikä koskaan osu kohilleen.Valitsee aina väärin,ja sitten vaan uhriutuu ja itkeen johonkin nurkkaan.

Vierailija
63918/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talossa on ihan sunnuntaiangsti meininki.

Vierailija
63919/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta kooste??

Vierailija
63920/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Minnalla ole mitään itsesuojeluvaistoa vai eikö ole tietoinen ihmisten kommenteista tai ajatuksista, vai eikö vaan välitä? En ymmärrä miten kehtasi palata taloon.

Ketju on lukittu.