Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimpin nuoleminen ja miehen parta

Vierailija
10.10.2014 |

Miten miehen parta vaikuttaa pillun nuolemiseen? Haittaako se miestä/naista? Täällä kun useidenkin mielestä naisen pitäisi olla karvaton. Lähinnä ajattelin kutittaako se naista ja miten hygieniapuoli. Pussailetteko sitä limaista partasuuta heti nuolemisen jälkeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kuuluisa "perseensuti"

Vierailija
2/15 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole narinoita ollut. Vaimollani on karvoitus ja minulla parta, ainut mikä on niin parta pitää pestä suuseksin jälkeen pillulimoistaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti valitti joskus aamulla isäpuolelle siitä että sänki hiertää pillua. kerran se ajo

raivoissaan yöllä partaansa. luulivat ettei minulla ole korvia päässä

Vierailija
4/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma äiti valitti joskus aamulla isäpuolelle siitä että sänki hiertää pillua. kerran se ajo

raivoissaan yöllä partaansa. luulivat ettei minulla ole korvia päässä

Totaalinen repeeminen 😂😂😂

Vierailija
5/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut vaikutusta. Viikset kyllä tuoksuvat mukavasti pitkäänkin session jälkeen.

Vierailija
6/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuntuu epämukavalta, pistelee ja on tiellä.

Vierailija
7/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa toimitusta millään lailla, eikä kutita. Tietenkin kunnon kielarit heti . Parta on tosin syytä pestä hyvin homman jälkeen.

Vierailija
8/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole ikinä harrastanut seksiä parrakkaan miehen kanssa. Ei sytytä. Parrat ja viikset on todellinen turn off.

Vierailija
9/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muuten aika miesmäinen olo kun seuraavana päivänä menee pesemättömän pillulle tuoksuvan parran kans töihin...

Vierailija
10/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole narinoita ollut. Vaimollani on karvoitus ja minulla parta, ainut mikä on niin parta pitää pestä suuseksin jälkeen pillulimoistaM50+.

Pillulimat ovat kyllä sellaista usein ettei se kevyesti pesemällä lähde viiksistä ja parrasta vaan vaatii suihkussa käynnin

Vierailija
11/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä eritteitä kannata pois pestä. Tuoksuu muutaman päivän ajan hyvältä ( ja maistuu) tuo sitten väliajalla muistoja mieleen

Vierailija
12/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kuumaa, että mieheni partaan jää minun tuoksu, kun huolella pillua nuoleskelee. Parta tuntuu mukavalta sisäreisissä ja pillulla.

Vierailija
13/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellytkin, miten vaikka se Juhana Helmenkalastaja sai ne viiksensä niin muotoiltua ja kuinka ne taisteli painovoimaa vastaan.

Vierailija
14/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa siitä pillulimasta on sun omaa kuolaa mies. Sitä nestettä tulee enemmän sulta suusta kun naiselta.

Vierailija
15/15 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paremmalta, kuin sänki ja harvoin miehillä niin sileät poski, leuka yms. on jolle juuri ole höylällä perannut.

Joten parta on naiselle ainakin minulle paras ja mihekkäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän