Pimpin nuoleminen ja miehen parta
Miten miehen parta vaikuttaa pillun nuolemiseen? Haittaako se miestä/naista? Täällä kun useidenkin mielestä naisen pitäisi olla karvaton. Lähinnä ajattelin kutittaako se naista ja miten hygieniapuoli. Pussailetteko sitä limaista partasuuta heti nuolemisen jälkeen?
Kommentit (15)
Ei ole narinoita ollut. Vaimollani on karvoitus ja minulla parta, ainut mikä on niin parta pitää pestä suuseksin jälkeen pillulimoistaM50+.
oma äiti valitti joskus aamulla isäpuolelle siitä että sänki hiertää pillua. kerran se ajo
raivoissaan yöllä partaansa. luulivat ettei minulla ole korvia päässä
Vierailija kirjoitti:
oma äiti valitti joskus aamulla isäpuolelle siitä että sänki hiertää pillua. kerran se ajo
raivoissaan yöllä partaansa. luulivat ettei minulla ole korvia päässä
Totaalinen repeeminen 😂😂😂
Eipä ole ollut vaikutusta. Viikset kyllä tuoksuvat mukavasti pitkäänkin session jälkeen.
No kyllä tuntuu epämukavalta, pistelee ja on tiellä.
Ei haittaa toimitusta millään lailla, eikä kutita. Tietenkin kunnon kielarit heti . Parta on tosin syytä pestä hyvin homman jälkeen.
En tiedä, en ole ikinä harrastanut seksiä parrakkaan miehen kanssa. Ei sytytä. Parrat ja viikset on todellinen turn off.
Tulee muuten aika miesmäinen olo kun seuraavana päivänä menee pesemättömän pillulle tuoksuvan parran kans töihin...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole narinoita ollut. Vaimollani on karvoitus ja minulla parta, ainut mikä on niin parta pitää pestä suuseksin jälkeen pillulimoistaM50+.
Pillulimat ovat kyllä sellaista usein ettei se kevyesti pesemällä lähde viiksistä ja parrasta vaan vaatii suihkussa käynnin
Ei niitä eritteitä kannata pois pestä. Tuoksuu muutaman päivän ajan hyvältä ( ja maistuu) tuo sitten väliajalla muistoja mieleen
On aika kuumaa, että mieheni partaan jää minun tuoksu, kun huolella pillua nuoleskelee. Parta tuntuu mukavalta sisäreisissä ja pillulla.
Minä olen ihmetellytkin, miten vaikka se Juhana Helmenkalastaja sai ne viiksensä niin muotoiltua ja kuinka ne taisteli painovoimaa vastaan.
Suurin osa siitä pillulimasta on sun omaa kuolaa mies. Sitä nestettä tulee enemmän sulta suusta kun naiselta.
Tuntuu paremmalta, kuin sänki ja harvoin miehillä niin sileät poski, leuka yms. on jolle juuri ole höylällä perannut.
Joten parta on naiselle ainakin minulle paras ja mihekkäin
Se on se kuuluisa "perseensuti"