Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pimpin nuoleminen ja miehen parta

Vierailija
10.10.2014 |

Miten miehen parta vaikuttaa pillun nuolemiseen? Haittaako se miestä/naista? Täällä kun useidenkin mielestä naisen pitäisi olla karvaton. Lähinnä ajattelin kutittaako se naista ja miten hygieniapuoli. Pussailetteko sitä limaista partasuuta heti nuolemisen jälkeen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kuuluisa "perseensuti"

Vierailija
2/15 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole narinoita ollut. Vaimollani on karvoitus ja minulla parta, ainut mikä on niin parta pitää pestä suuseksin jälkeen pillulimoistaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti valitti joskus aamulla isäpuolelle siitä että sänki hiertää pillua. kerran se ajo

raivoissaan yöllä partaansa. luulivat ettei minulla ole korvia päässä

Vierailija
4/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma äiti valitti joskus aamulla isäpuolelle siitä että sänki hiertää pillua. kerran se ajo

raivoissaan yöllä partaansa. luulivat ettei minulla ole korvia päässä

Totaalinen repeeminen 😂😂😂

Vierailija
5/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut vaikutusta. Viikset kyllä tuoksuvat mukavasti pitkäänkin session jälkeen.

Vierailija
6/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuntuu epämukavalta, pistelee ja on tiellä.

Vierailija
7/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa toimitusta millään lailla, eikä kutita. Tietenkin kunnon kielarit heti . Parta on tosin syytä pestä hyvin homman jälkeen.

Vierailija
8/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole ikinä harrastanut seksiä parrakkaan miehen kanssa. Ei sytytä. Parrat ja viikset on todellinen turn off.

Vierailija
9/15 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee muuten aika miesmäinen olo kun seuraavana päivänä menee pesemättömän pillulle tuoksuvan parran kans töihin...

Vierailija
10/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole narinoita ollut. Vaimollani on karvoitus ja minulla parta, ainut mikä on niin parta pitää pestä suuseksin jälkeen pillulimoistaM50+.

Pillulimat ovat kyllä sellaista usein ettei se kevyesti pesemällä lähde viiksistä ja parrasta vaan vaatii suihkussa käynnin

Vierailija
11/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä eritteitä kannata pois pestä. Tuoksuu muutaman päivän ajan hyvältä ( ja maistuu) tuo sitten väliajalla muistoja mieleen

Vierailija
12/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kuumaa, että mieheni partaan jää minun tuoksu, kun huolella pillua nuoleskelee. Parta tuntuu mukavalta sisäreisissä ja pillulla.

Vierailija
13/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellytkin, miten vaikka se Juhana Helmenkalastaja sai ne viiksensä niin muotoiltua ja kuinka ne taisteli painovoimaa vastaan.

Vierailija
14/15 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa siitä pillulimasta on sun omaa kuolaa mies. Sitä nestettä tulee enemmän sulta suusta kun naiselta.

Vierailija
15/15 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paremmalta, kuin sänki ja harvoin miehillä niin sileät poski, leuka yms. on jolle juuri ole höylällä perannut.

Joten parta on naiselle ainakin minulle paras ja mihekkäin