Kylläpä Redi on kamala paikka
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Redi on mukava ja hyvä paikka, kunhan siellä tottuu liikkumaan eksymättä.
Usein neuvon ihmisiä, jotka ovat siellä eksyneet. Itsellänikin kesti pitkään oppia kulkemaan ”suorinta reittiä”.
Sama juttu mulla, pitkään kesti oppia liikkumaan. Ja minäkin autan mielelläni eksyneitä, usein on helpompi ihan viedä perille asti kuin yrittää selittää. 😊
Minulla nousee stressitasot, kun en löydä hakemaani paikkaa. Olen kokenut tämän Redissä. Tulee viha ja kiukku. Umpikujia, tyhjiä käytäviä.
Miksi hakisin tietentahtoen noita tunteita? Voin mennä Itikseen, joka ei ole niin hieno, mutta ainakin löytää etsimänsä.
Haluaisin tietysti kannattaa lähialueen palveluita, kuten Redin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla nousee stressitasot, kun en löydä hakemaani paikkaa. Olen kokenut tämän Redissä. Tulee viha ja kiukku. Umpikujia, tyhjiä käytäviä.
Miksi hakisin tietentahtoen noita tunteita? Voin mennä Itikseen, joka ei ole niin hieno, mutta ainakin löytää etsimänsä.
Haluaisin tietysti kannattaa lähialueen palveluita, kuten Redin.
Edes Kalasataman terveysasemaa en aina löydä helposti (kun menen metrolla Redin kautta), vaikka olen käynyt siellä usein ja Redin lattiassa on opasteet.
Redin arkkitehtuuri on vaikea ja kummallinen. Mitä sitä kaunistelemaan. Ihmiset haluavat elämän olevan helppoa: viimeiseksi haluaa alkaa etsimään kauppoja kauppakeskuksesta.
Toki suora tie on yksinkertaisempi, mutta ei Redi nyt mikään labyrintti ole. Mediassa liikkumisen vaikeutta minusta liioiteltu. Peruskuviohan on kahdeksikko.
Verrataan Rediä vaikka muihin kauppakeskuksiin, niin oman aikansa jokainen ottaa, että oppii missä mikäkin liike on.
Ei kai niitä turhaan kutsuta "ostoshelveteiksi" ?
En ole koskaan käynyt joten en voi ottaa kantaa. Samat kaupat ovat helpomminkin saavutettavissa.
I am ready to go to Redi