Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä Redi on kamala paikka

Vierailija
03.09.2021 |

Aivan hirveän sekava ja ahdistava.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am ready to go to Redi

Vierailija
22/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redi on mukava ja hyvä paikka, kunhan siellä tottuu liikkumaan eksymättä.

Usein neuvon ihmisiä, jotka ovat siellä eksyneet. Itsellänikin kesti pitkään oppia kulkemaan ”suorinta reittiä”.

Sama juttu mulla, pitkään kesti oppia liikkumaan. Ja minäkin autan mielelläni eksyneitä, usein on helpompi ihan viedä perille asti kuin yrittää selittää. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nousee stressitasot, kun en löydä hakemaani paikkaa. Olen kokenut tämän Redissä. Tulee viha ja kiukku. Umpikujia, tyhjiä käytäviä.

Miksi hakisin tietentahtoen noita tunteita? Voin mennä Itikseen, joka ei ole niin hieno, mutta ainakin löytää etsimänsä.

Haluaisin tietysti kannattaa lähialueen palveluita, kuten Redin.

Vierailija
24/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nousee stressitasot, kun en löydä hakemaani paikkaa. Olen kokenut tämän Redissä. Tulee viha ja kiukku. Umpikujia, tyhjiä käytäviä.

Miksi hakisin tietentahtoen noita tunteita? Voin mennä Itikseen, joka ei ole niin hieno, mutta ainakin löytää etsimänsä.

Haluaisin tietysti kannattaa lähialueen palveluita, kuten Redin.

Edes Kalasataman terveysasemaa en aina löydä helposti (kun menen metrolla Redin kautta), vaikka olen käynyt siellä usein ja Redin lattiassa on opasteet.

Redin arkkitehtuuri on vaikea ja kummallinen. Mitä sitä kaunistelemaan. Ihmiset haluavat elämän olevan helppoa: viimeiseksi haluaa alkaa etsimään kauppoja kauppakeskuksesta.

Vierailija
25/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki suora tie on yksinkertaisempi, mutta ei Redi nyt mikään labyrintti ole. Mediassa liikkumisen vaikeutta minusta liioiteltu. Peruskuviohan on kahdeksikko.

Verrataan Rediä vaikka muihin kauppakeskuksiin, niin oman aikansa jokainen ottaa, että oppii missä mikäkin liike on. 

Vierailija
26/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä turhaan kutsuta "ostoshelveteiksi" ?

Vierailija
27/27 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt joten en voi ottaa kantaa. Samat kaupat ovat helpomminkin saavutettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi