Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronica Verhon juontotaidot

Vierailija
03.09.2021 |

Taitaa olla aika kova likka viihteen tekemisessä, kun tällä hetkellä juontaa turhanpäiväistä ohjelmaa Espanjassa. Koska tämä yksinään ei riitä, hänet on nyt lennätetty Suomeen asti tekemään toista turhanpäiväistä viihdeohjelmaa.

Ehkä olen sitten vain kateellinen hanhinaama enkä näe Veronika maagista vetovoimaa ja karismaa, mutta ei Suomi minun mielestäni NIIN pieni maa ole, että yhtä viihdehömpän tekijää pitää lennättää maasta toiseen joka viikko. Onko meillä oikeasti muka niin vähän tekijöitä tässä maassa, ettei kukaan muu nainen voisi hoitaa joko Possea tai jotain Love Islandia tjsp? Vai onko Veronica yksinkertaisesti maailman paras viihteen tekijä, josta kohta kilpailee Hollywood-tuotannotkin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhunut avoimesti mm. tahattomasta lapsettomuudesta. Hänen haastatteluistaan sain vertaistukea kun itse kamppailin saman asian kanssa.

Silloin oli myös ihanaa nähdä ja kuulla, kuinka kumppaninsa oli todennut että tahtoo juuri hänet, vaikka ei voisikaan lapsia saada.

Toi ahdistavaan elämäntilanteeseen jonkinlaista valoa tuolloin seurata häntä.

Vierailija
22/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdeteollisuus tarvitsee aina raaka-aineekseen näitä uusiutuvia Varhoja jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä