Oletteko pariskuntana käynyt yhdessä huorissa?
Kommentit (6)
Maailmalla ei kovin poikkeuksellista nähdä pareja neuvottelemassa prostituoidun kanssa.
Ollaan harkittu puolison kanssa käyntiä tämän erään T. F. nimisen julkkis seksi työläisen luona.
Olen bi nainen ja puolisoni on hetero mies.
Minua kiinnostaa kinkyily ja bdsm hommat.
Mies haaveilee, että voisi tulla mukaan vain katsomaan.
Onkohan tällainen mahdollista?
Amsterdamissa vieraillaan silloin tällöin ns seksiviikonlopulla mieheni kanssa. Kaksi kertaa sählätty pikku viinissä; ekan kerran siitä punastenlyhtyjen kadulta jonkun hempukan koppiin ja miehelle suihiniotto valitsemaltaan naikkoselta. Aika kiihottavan näköistä se kun herra nolostellen hiljalleen antoi mennä ja tokalla kerralla minulle joku mustan miehen gigolohieronta netistä tilattuna miehen seuratessa huoneessamme sivusta. Kiihottavia leikkejä, kiva muistella vaikka kiikkutuolissa. Toi meille ainakin iloa makuuhuoneeseen ja toimii vieläkin kiihokkeena jos niitä kehtaa tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan harkittu puolison kanssa käyntiä tämän erään T. F. nimisen julkkis seksi työläisen luona.
Olen bi nainen ja puolisoni on hetero mies.
Minua kiinnostaa kinkyily ja bdsm hommat.
Mies haaveilee, että voisi tulla mukaan vain katsomaan.
Onkohan tällainen mahdollista?
No eiköhän tuolle setille ole hintalappu olemassa. Ihmettelisin, jos ei ammattilainen tuohon suostuisi.
Jos esimerkiksi naisella on jokin bi-painotteinen kolmenkimppafantasia, niin ammattilainen on varteenotettava vaihtoehto. Silloin on ihan luonnollista pyytää asioita ja sanoa nyt tehdään näin ja nyt noin. Toki sovituissa rajoissa.
Omalla puolisolla halua laaja-alaiseen ja pitkäkestoiseen kosketteluun, toisaalta tiettyä "yliherkkyyttä", joten tuntuisi hankalta kolmatta osapuolta alkaa "käskyttämään" että nyt teet näin ja tosta kohdasta noin. Ammattilaisen kanssa ok, DTDT.
Ollaan käyty, vaimo bi. Vieroksuu maksullisuutta, mutta ollut huomion keskipisteenä Toiminut. Kivat muistot. En hopota aiheesta, mutta varmaan joskus lisää.. toivon. Itselle ollut parasta antia vaimon nauttiminen.