Suomalaisen miehen velvollisuus on puolustaa isänmaata
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
No mene sitten puolustamaan äläkä ulise täällä.
Olen jo matkalla Seutulaan.
Koskee kyllä meitä kaikki sukupuoleen katsomatta
...Ja naisen ulkomaalaisten kanssa vehtailu?
Juuri näin. Haluaisimpa nähdä suomalaisen sotakarkurin itkevän Afganistanin televisiossa kuinka oma perhe on vaarassa kotimaassa venäläisten hyökätessä maahan.
Joo kun miehet ei osaa synnyttää.ei siis osaa tehdä uusia ihmisiä. Nainen synnyttää ja kaikki suomalaisen naisen synnyttämät on suomalaisia oli ne tehty kenen kanssa tahansa. Miehet ei tähän pysty.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Haluaisimpa nähdä suomalaisen sotakarkurin itkevän Afganistanin televisiossa kuinka oma perhe on vaarassa kotimaassa venäläisten hyökätessä maahan.
Mikä naapuri tai muu maa on hyökännyt Afganistaniin?
Jos ne maasta poistuneet jenkkivetoiset joukot lasketaan ulkomaiseksi hyökkääjäksi, niin sittenhän mm Suomi oli hyökkääjä. Mutta Suomea vastaan on liian myöhäistä sotia Afganistanissa.
Kävin armeijan mutta sodan tullen lähden karkuun. En koe, että minulla sinkkumiehenä on yhtäkään syytä uhrata henkeäni tämän maan ja ihmisten takia. Puolustakoon he, joilla on jotain menetettävää.
Loppui puolustushalut jo aikoja sitten kun on seurannut "päättäjiemme" toilailuja!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Loppui puolustushalut jo aikoja sitten kun on seurannut "päättäjiemme" toilailuja!!!!!!!
Sössössössöööö. Ei kaltaisesi pikku nilkki mitään olisi puolustanutkaan.
Ei ole. Laki ei ole kuin paperia ja mustetta. Minulla ei ole mitään halua puolustaa punavihreitä äänestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa riittää itkeviä sivari"miehiä".
Mutta maskia ei voi kaupassa pitää ja suojella vanhoja ja sairaita. Nykymiehen isänmaallisuus on pelkkää puhetta. Vellihousut!
Ihmetellyt kanssa näitä muka Suomen kansalaisia jotka omasta maastaan juoksevat tukka suorana pois.Miten he puolustavat tätä muka heidän uutta kotimaataan?Ehkä Haavisto ja Ohisalo kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Kävin armeijan mutta sodan tullen lähden karkuun. En koe, että minulla sinkkumiehenä on yhtäkään syytä uhrata henkeäni tämän maan ja ihmisten takia. Puolustakoon he, joilla on jotain menetettävää.
Samoilla linjoilla. Lähipiirini naisia ja lapsia en kyllä jättäisi mutta jo he olisivat turvassa, niin kyllä lähtisin minäkin. Kun katsoo millaista vedätystä päättäjät harrastavat (mm. Sipilä ja Käteinen), puhumattakaan räikeästä oman edun tavoittelusta muiden kustannuksella (Panama Papers), niin hölmö on se, joka henkensä tämän touhun puolesta antaa.
No perkele, kai sitä pitää ruveta transuks
No mene sitten puolustamaan äläkä ulise täällä.