Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kamppailevat syömishäiriön kanssa?

Vierailija
09.10.2014 |

Otsikko kertoo. Pidän vertaistukea hyvänä asiana, joten mielelläni juttelisin muiden syömishäiriöisten kanssa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta olin "paranemassa" mutta nyt taas alkaa paino ahdistaa ja kämppä täynnä kevytmehutiivisteitä ja nellies dellies-karkkeja :( kuukaudessa mennyt kaikki ne kilot jotka sain. viikonlopun lervailin autuaasti. Ihan hirveetä paskaa, tuntuu ettei tästä pääse koskaan eroon, 15-vuotiaasta asti samaa vuoristorataa...

Vierailija
2/5 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Oletko kertonut huononemisesta psykiatrillesi?
Itse olen kärsinyt EDNOS:ta 10 vuotta. Välillä kieltämättä tuntuu, että ei tästä ikinä pääse eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava nielemisfobia, joka diagnosoitiin syömishäiriöksi. Ruoka mahdoton saada alas, välillä tekee tiukkaa nielaista sylkeäkin. 30kg/170cm.
Yksinkertaisesti pelkään tukehtuvani ja tulee inhottava fyysinen tunne, että siellä kurkussa on oikeasti jotain.

Vierailija
4/5 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmimistauti, bulimia.. viimeiseen vuoteen en ole sortunut. :) ylimääräisiä kiloja saanut mukavasti pois, mutta ajatukset ruokaan hyvin sekalaiset vielä.. peili ei näytä sitä mitä haluaa vielä. Kovasti on töitä tehty, iltoja itketty, mutta ylöspäin kohti huippua mennään!

Vierailija
5/5 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teidän pitää ilmoittaa painonne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme