Pääsisinpä hotelliin
Rakastan hotelleja. En edes tiedä miksi. Mutta kun vain saisi olla sellaisessa puhtoisessa huoneessa, vähien tavaroiden kanssa, tuijottaa toosaa ja no... vaan olla. (En kyllä tajua, kun voin tehdä ihan samoja asioita täällä himassa, mut ne ei vain tunnu samalta :D ...paitsi että aamupala pitää tehdä täällä itse.)
Kommentit (9)
Olen samanlainen, tosin hotellit eivät kovin puhtaita taida olla.
Ehkä siinä on se että ei ole sitä pyykkivuorta tai muuta projektia joka painaa takaraivossa että tuokin pitäis hoitaa eikä tässä vaan töllöttää telkkua. Hotellissa ei voi tehä kotihommia.
Hotellihuoneet ovat saastaisia. Jossain oli vinkkinä, että suihkuhatun voi laittaa hotellin kaukosäätimen päälle, niin ei tarvitse koskea siihen paljain käsin.
Suosittelen Hotelli Arkadiaa Helsingistä
Mä tykkään myös hotelleista, vaikka en missään hienoissa käykään. Lähinnä vain Sokoshotelsseissa. Se siisteys on vain kuvitelmaa, mutta ei siellä kotiaskareita ole. Mä voisin istua päiväkausia esim. Helsingin Vaakunan ikkunasyvennyksessä ja katsella maailman menoa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:38"]
Mä tykkään myös hotelleista, vaikka en missään hienoissa käykään. Lähinnä vain Sokoshotelsseissa. Se siisteys on vain kuvitelmaa, mutta ei siellä kotiaskareita ole. Mä voisin istua päiväkausia esim. Helsingin Vaakunan ikkunasyvennyksessä ja katsella maailman menoa.
[/quote]
Ihankuin mun näppikseltä. Tuota ollaan tehty, ihanaa. Taiteiden yö oli huippu, tosin se himouskovaisten kovaäänisillä varustettu bussi alkoi tylsistyttää pidemmän päälle:)
On hotelleissa siistiä vaikkei steriiliä olekaan. Mutta eipä ole kotonakaan.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:48"]
On hotelleissa siistiä vaikkei steriiliä olekaan. Mutta eipä ole kotonakaan.
[/quote]
no kyllä mulla on kotona esim vessassa paljon siistimpää kuin hotellissa.
Työn puolesta noin 100 yötä/vuodessa hotelleissa asuvana, en muuten kaipaa yhtään hotelleja.