Minua pelottaa mieheni puolesta.
Joka on kunnollinen mies, mutta ulkomaalainen. Pelottaa se, että milloin tää maa tulee niin rasistiseksi, että hänen kimppuunsa käydään toisten ihmisten tekemien rikosten takia. Me vihataan noita mamuja, jotka tekee rötöksiä ja pahoinpitelyjä. Ja ollaan melkein sitä mieltä molemmat ettei tänne saisi enää ottaa niitä.
On pakko kuitenkin muistaa, että suurin osa ulkomaalaisista on tullut tänne pakoon sotaa ja ahdinkoa, he eivät halua sen rantautuvan myös tänne suomeen.
Kommentit (8)
No juuri tätä pelkään myös, että rasismi leviää suomessa. Nyt on kuitenkin ollut melko turvallista täällä asua, ihon väristä riippumatta.. :(
Suuri osa ulkomaalaisista tulee tänne rakkauden perässä. Siis jos ei lasketa keikkatyöläisiä.
Melkovarma olen että suurin osa Suomeen tulleista ulkomaalaisista ei ole kiintiöpakolaisia, pakenee sotaa vaan sellaisia jotka tulee maahanmuuttajina tekemään tänne työtä, löytää rakkauden suomalaisesta tms.
Minua taas pelottaa lapsiin ja vanhuksiin kohdistuvat rikokset. Niitä varmaan on enempi mitä mamujen hakkaamisia. Kesällä oli useita vanhuksiin kohdistuneita rikoksia, nyt hakataan lapsia joukolla.
Kuka on enää turvassa? Kuka sitten vaarassa?
Kannattaa äänestää, seurata siellä omassa kylässä mitä päättäjät päättää ja tehdä omasta kotialueesta mukava ja turvallinen.
Väkivalta on perseestä, muttei sinun mies mikään uhka yhteiskunnalle ole ja joku saattaa mummosi ryöstää tai sinut raiskata (siis ei liittyen siihen että MIEHESI on mamu).
Tuollainen pelkääminen on huolestuttavaa. Ehkä siitä kannattaa puhua, en ainakaan itse ole rasisti. En tiedä miten sinä ajattelet mutta voisitko miettiä oletko sinä itse? Minusta sinä kuulostat ennakkoluuloiselta kantaväestöä kohtaan ja se on surullista.
Suurin maahanmuuttaja ryhmä on venäläiset, jossa siis mukana inkeriläiset. Seuraavana on virolaiset, sitten ruotsalaiset ja sit somalit.
Uskoisin kyllä, että suurin osa Suomessa asuvista ulkomaalaisista on tullut tänne töiden, opiskelujen tai rakkauden perässä, ei sotaa pakoon. Suomessahan asuu paljon mm. venäläisiä ja virolaisia. Ja tietenkin paljon muualta Euroopasta tulleita, kuten oma mieheni ja monta muuta tuttua ja kollegaa.
No joo, meinasin tehdä avauksen samasta aiheesta. Mietin tänään, kun töissä oleva (raksa tms) arabimies auttoi mua vaunujen kanssa, että tää sairas hyysäys ja sensuuri rikollisista mamuista kostautuu vielä niille kunnollisille. Koska ihmiset suuttuu sensuurista ja valehtelusta ja niputtavat kaikki mamut yhteen, kuten tekee hyysäritkin. Ja sitten joku ottaa oikeuden omiin käsiin, eikä enää erotella kunnollisia noista sontaläjistä.
t. maahanmuuttokriittinen, muttei rasisti
Ei niitä ääliöitä ole enemmistö vaikka netissä se siltä näyttääkin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:58"]Minä taas pelkään, että miehesi hakkaa ja ryöstää 14-vuotiaan poikani ilman syytä.
[/quote]
Ääliö