Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverikuvat koulukuvissa on belsebuubin keksintö.

Vierailija
09.10.2014 |

Joka ainoa vuosi sama itkuinen keskustelu kun ei lapsella ole ketään joka tulisi hänen kanssaan kaverikuvaan kun kaikki muut menee. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykytekniikalla ei voitaisi ottaa luokkakuvia ihan koulun omalla kameralla ja jakaa kuvia sähköisesti koteihin, niistä sitten tulostaa/teettää mitä tarvitsee.
Toi valokuvausliike on ihan turha välistävetäjä.

Vierailija
2/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla samaa mieltä, vaikka omat pojat olleet niitä jotka on haluttu useampaan kaverikuvaan. Kenenkään kaverin/kaverien vanhempien mieltä ei oltaisi haluttu pahoittaa. Jotenkin noloa koko juttu ja todella paha mieli niiden puolesta, joita ei kukaan pyydä. Miksi tuollainenkin syrjinnän mahdollisuus on keksitty, sitä ihmettelimme lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani pyydetään moniin kaverikuviin. Ihan kiva tavallaan, mutta sittenhän ne pitäisi kai ostaakin. Tulee hintaa paketille, ja kuvat ovat isoja. Ja vaikka oma poikani on suosittu, silti harmittaa, jos jollekulle tulee paha mieli. Emme kaipaisi kaverikuvia oikeastaan. Poikakin on kasvatettu ajattelemaan, että kaikki on otettava mukaan välituntipeleihin yms. Kavereista voi ihan tarpeeksi ottaa kuvia kotonakin.

Vierailija
4/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan koskaan harmittanut, että en "päässyt" kaverikuviin, vaikka mulla olikin hyviä kavereita jo ala-asteella. Lukiossa otettiin ekat kaverikuvat ja ko. tyypit ovat edelleen ystäviäni. :)

Vierailija
5/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tota ei vaan lopeteta? Karmeeta kiusaamista

Vierailija
6/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanonut lapselle et lapsuuden aikana kehittyneet kaverisuhteet eivät juuri koskaan kanna aikuisikään saakka ja vaikka kantaisikin, ei niitä mitata sillä, monestiko on oltu yhdessä kaverikuvassa.

Vierailija
7/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö toisilta lapsilta kieltää ilo kaverikuvasta siksi, että ap:n lapsella ei ole kavereita? En kritisoi, ihmettelen vaan.

Vierailija
8/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa rahastusta, en ymmärrä, miksi pitäisi sellaisia ottaa. Luokkakuvassa näkyy luokkakaverit, ja muista kavereista voi ottaa ilmaiseksi itsekin kaverikuvan. Ikinä en ole suostunut maksamaan mistään ylimääräisistä kuvista :)

Vierailija
9/9 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kaverikuvia "ymmärrä" mutta sisaruskuvat olen halunnut kerhoikäisistä lapsistani ottaa. Kukin tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan