Tyttöystävä raskaana
ja käyttää nicorettea kun on niin vitun heikko luontoinel ettei pysty olemaan ilman. Ei ymmärrä ettå murhaa lapsen tuolla
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:45"]Poltatko itse?
[/quote]
poltan mutta en ole raskaana kun olen mies
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:45"]Poltatko itse? [/quote] poltan mutta en ole raskaana kun olen mies
[/quote]
Jos olisit oikea mies, lopettaisit tupakoinnin myös. Passiivinen tupakointi on haitallista ja lopettamalla tuet myös tyttöystävääsi. Tiedän nimittäin kokemuksesta, että helvetin vaikeaa olla polttamatta kun toinen polttaa vieressä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:45"]Poltatko itse? [/quote] poltan mutta en ole raskaana kun olen mies
[/quote]
Jos olisit oikea mies, lopettaisit tupakoinnin myös. Passiivinen tupakointi on haitallista ja lopettamalla tuet myös tyttöystävääsi. Tiedän nimittäin kokemuksesta, että helvetin vaikeaa olla polttamatta kun toinen polttaa vieressä.
[/quote]
Se käyttää nikotiinipilleriä
Pakko olla provo, koska yksikään mies ei voi sentään olla _noin_ tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:51"]Pakko olla provo, koska yksikään mies ei voi sentään olla _noin_ tyhmä.
[/quote]
Mitähän tyhmää minussa on??
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:51"]Pakko olla provo, koska yksikään mies ei voi sentään olla _noin_ tyhmä. [/quote] Mitähän tyhmää minussa on??
[/quote]
Kun et lopeta polttamista, vaikka lapsesi kärsii siitä. Tyttöystäväsi olisi nimittäin helpompi lopettaa jos lopettaisitte yhdessä, eikä hänen tarvitsisi haistella ihanaa tupakanhajua vaatteistasi aina kun tapaatte.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 19:51"]Pakko olla provo, koska yksikään mies ei voi sentään olla _noin_ tyhmä. [/quote] Mitähän tyhmää minussa on??
[/quote]
Kun et lopeta polttamista, vaikka lapsesi kärsii siitä. Tyttöystäväsi olisi nimittäin helpompi lopettaa jos lopettaisitte yhdessä, eikä hänen tarvitsisi haistella ihanaa tupakanhajua vaatteistasi aina kun tapaatte.
[/quote]
Ei se polta tupakkaa vaan vetää niitä nikotiinipillereitä vaikka ne on haitallisempaa vauvalle ku tupakka
Höpö höpö. Nikotiinipillereissä on vaan nikotiinia. Tupakassa on häkää,tervaa,hyönteismyrkkyä yms..
Minä olin polttanut 13v kunnes tulin raskaaksi, lopetin seinään kun plussasin ja mies poltti kyllä mutta ei olisi tullut mieleenkään vaatia että lopettaisi sen takia, ei vaan polttanut mun lähettyvillä koskaan.
Kiellättekö mammat miehiltä alkoholinkin kun olette raskaana, vedoten siihen kun ette itsekään saa juoda?
Oma mies siirtyi sähkötupakkaan ennen laosen syntymää, itse olin polttamatta koko raskauden plus 10kk imeryksen, nyt taas tupakka maistuu ja harmittaahan se.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:07"]Minä olin polttanut 13v kunnes tulin raskaaksi, lopetin seinään kun plussasin ja mies poltti kyllä mutta ei olisi tullut mieleenkään vaatia että lopettaisi sen takia, ei vaan polttanut mun lähettyvillä koskaan.
Kiellättekö mammat miehiltä alkoholinkin kun olette raskaana, vedoten siihen kun ette itsekään saa juoda?
Oma mies siirtyi sähkötupakkaan ennen laosen syntymää, itse olin polttamatta koko raskauden plus 10kk imeryksen, nyt taas tupakka maistuu ja harmittaahan se.
[/quote]
Eihän ap:n vaimokekaan polta vaan köyttää fiksuna korvaustuotteita:D
Miksi ette lopettaneet yhdessä hyvissä ajoin, ennen kuin aloitte yrittää lasta?
Eihän se nikotiini hyväksi ole, mutta varmasti parempi vaihtoehto kuin tupakointi. Toivotan tyttöystävällesi hyvää raskausaikaa ja onnea lastenkasvatustehtävään. Sitä hän tulee tarvitsemaan nimittäin pienen vauvan ja teinin kanssa.
Poltatko itse?