Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä älytöntä teitte teininä kännissä? Tai ihan selvinpäinkin

Vierailija
03.09.2021 |

Me kiivettiin verkkoaidan yli ja juostiin junaradan poikki, se oikaisi. Usein oltiin kalja tai kiljupäissä mutta kyllä tuosta mentiin selvinpäinkin. Nykyään puistattaa kulkea kys. kohdan ohi!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kävellyt junanrataa pitkin teininä kännissä

Vierailija
2/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltettiin maasta löytyneitä tupakantumppeja noin 12vuotiaina ja vähän vanhempina väijyttiin lähiräkälän nurkan takana ja syöksyttiin ninjoina nappaamaan hylättyjä tuoppeja joissa oli vielä olutta. Hyi hitto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ravintoloissa jne.aina miesten karmeessa kunnossa olevaan vessaan pissalle kun naisten vessaan oli niin pitkä jono. 

Vierailija
4/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vanhempien avioeron jälkeen äitini kanssa lähellä kaupungin keskustaa. Olin noin 13 ja kaveri oli yökylässä, äitini oli töissä. Oli lämmin kesäyö. Lähdettiin olkaintopit ja lyhyet sortsit päällä paljasjaloin kävelemään keskustaan. Joka paikassa oli humalaisia. Joku ukko alkoi jutella meille ja kutsui kotiinsa juomaan limuviinaa,  me oltaisiin hullut menty mutta silloin paikalle tuli miehen kaveri joka sanoi että ju"""ta Arska nuo tytöthän on ihan lapsia! ja käski meidän painua hippulat vinkuen kotiin.  

Meille olisi voinut käydä hyvin huonosti sinä kesäiltana 1997 :(

Vierailija
5/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikottiin paikkoja. Paljon. Autoja ja rakennuksia.

Vierailija
6/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftattiin usein.

Vierailija
7/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin porraskäytävissä ja kustiin niihin.

Vierailija
8/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapettu kavereita. Pussikaljaa ja ryhmäytymistä kyllä.

Vierailija
9/37 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin 15-vuotiaana umpikännissä festareilla pari tuntia aikaisemmin tapaamani parikymppisen miehen telttaan nukkumaan. En tiedä mitä olisi tapahtunut, jos mies ei olisi sammunut melkein heti kun päästiin vaakatasoon. Heräsin ehkä muutaman tunnin jälkeen ja hoipertelin omaan telttaan.

Vierailija
10/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuo junaradan yli juoksentelu, iltapimeällä!

Vierailija
11/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin juuri 17v täyttäneenä kaverini kanssa taksilla toiseen kaupunkiin nuoren miehen ja kaverinsa pyytämänä vain n.2h juttelun jälkeen, 059:ssä siis juteltiin.

Vierailija
12/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin. Se 80-luku oli pähkähullua aikaa. Kyllä ihmisen lapsi on nuorena tyhmä, voi tsiisus! :)

Vierailija
13/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pudonnu junaradalle. Käsittämätöntä ettei mitään menny rikki.

Vierailija
14/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustin rakkautta koulun kauneimmalle tytölle.

Vierailija
15/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin. Usein.

Vierailija
16/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin kerran taloyhtiö löylykauhan pyllyyn.

Vierailija
17/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin minäkin kaverini kanssa teininä. Kerran joku humalainen nuori mies otti kyytiin, ja ajoi ylinopeutta, meinasi ajaa yhden rekan perään. Silloin kyllä pelotti, ja olin onnellinen, kun pääsimme hengissä pois kyydistä.

Kerran pussikaljoissamme innostuimme myös lainaamaan jonkun talon pihalla olevia minisuksia, ja hiihtelimme humalassa ympäriinsä niillä. Palautettiin kyllä sukset pihaan, mutta jotenkin myöhemmin nolotti tuokin juttu.

Kerran myös pöllin jossain kotibileissä isännän kaljoja kaapista, ja jäin siitä kiinni. Tyyppi vielä sanoi, että olisit vain pyytänyt, ei olisi tarvinnut varastaa. Nolotti. Mutta saatiin onneksi sovittua.

Kerran join olutta serkkuni kanssa, hän oli jo täysi-ikäinen ja omisti ajokortin. Hän ehdotti ajelua enoni autolla, ja ajelemaan lähdettiin. Kesken ajon hän käski yhtäkkiä minun ohjata, ja painoi itse vain kaasua. Ajoimme syrjäistä soratietä. Ojaan sitten osuttiin yhdessä mutkassa. Autoon tietysti lommo, mutta onneksi autoon ei tullut muita vaurioita. En tiedä, miten serkkuni selitti asian enolleni. Vasta täysi-ikäisenä tulin ihmetelleeksi, miksi serkku ylipäätään halusi autoilemaan, kun oli muutaman oluen juonut. Kysehän on rattijuopumuksesta.

Nuorena ei kyllä paljon järki päätä pakottanut, etenkään pienessä simassa. Onneksi ei kohdalle koskaan sattunut kuitenkaan mitään hirvittävän vakavaa.

Vierailija
18/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ystäväni poikaystävien kaverin tai minkä lie naapurin miehen kanssa milloinkin, koska olihan se kivampi liikkua neljästään. Suurimmat tyhmyydet liittyvät noihin reissuihin, kun lähdettiin johonkin naapurikaupunkiin ilman tietoakaan paluukyydistä tai edes siitä, mihin oikein oltiin menossa.

Vierailija
19/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhailin risteilyllä opettajan kanssa, joka oli valvojana risteilyllä. Eikä juttu edes pysynyt salaisuutena vaan koko koulu tai ainakin koko luokka kuuli siitä.

Vierailija
20/37 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista...

Kenen tahansa pullosta juotiin. Mitä tahansa. Keskikaljaa sai alaikäisenä baarista. Viinipullot piilossa metsässä. Tanssilavalla kun oltiin. Sit välillä käytiin etsimässä ja hörppimässä. Montahan pulloa jäi ikuisuuksiin sinne... onneksi ei mitään sattunu... ne liftireissut... huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi