Aiotko ottaa kolmannen piikin?
Itsestäni tuntuu, että kaksi saa riittää ja thats it.
Kommentit (35)
Kävin laittamassa saunan lämpeemään.
Tottakai! Kaikki mitä ilmaiseksi saadaan, kannattaa ottaa!
Miksi en ottaisi, jos on tarvis?
Toisaalt olen valmis sairastamaan koronan nytkin, koska se tulee lievänä tämän hetken varianteilla, ja koska en ole vanha enkä perussairas. Eli ihanteellista olisi saada oireeton korona, ettei kolmatta piikkiä tarvita.
Sain eilen toisen rokotteen. Kolmas rokote ei koske koko väestöä, joten en aio ottaa, jos minua ei luokitella riskiryhmäläiseksi, jos luokitellaan, sitten ilman muuta otan!
No ei sitä kyllä kaikille edes anneta.
Esiin on jo tullut kriteerit, kenelle se mahdollisesti pistetään, heti kun päätös on valmis.
Ja siihen joukkoon eivät kuulu perusterveet nuoret ja aikuiset.
Etkäs ap ole tuon tuon vertaa uutisia katsonut, mediasta lukenut ja seurannut korona uutisointia.
Myös televisiossa on joka torstai aamu kerran viikossa Korona Info lähetys, josta saa hyvin tietoa, missä mennään ja mitä kuuluu koronarintamalle niin Europpassa, maailmalla kuin Suomessa.
Suosittelen.
Ei tarvis jatkuvasti postailla ja kysellä tästä samasta asiasta palstalla.
Jossain vaiheessa selviää, että ne piikit on neurolepteja ja koko maailma on saatu vihdoin psykoosilääkkeille. Oikea psykiatrin märkä uni.
Ei sitä kolmatta rokotetta noin vain oteta.
Vain tietyille ryhmille se pistetään, ei kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kävin laittamassa saunan lämpeemään.
Sielläkö sinua piikitetään, kotioloissa, mää jouduin lähtemään kotoa joukkopiikitettäväksi.
Aion, jos vain saan. Toivon, että saan. Minulle on ihan sama mitä muut tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kolmatta rokotetta noin vain oteta.
Vain tietyille ryhmille se pistetään, ei kaikille.
Valitettavasti. Moni ei terve työikäinen ei rokotetta näillä näkymin saa, kun ei kuulu siihen suppeaan riskiryhmä-määrittelyyn.
Rokotepassiin ei saa leimaa jos ei ota
Kolmas piikki on vain riskiryhmille... vielä. Ihan tasan tarkkaan tulee ainakin monissa muissa maissa kaikille ja Suomella on aina ollut tapana seurata muita sen sijaan, että tutkisi ja tekisi itse omat päätöksensä.
Tässä vaiheessa olisi järkevintä hypätä pois muiden maiden kelkasta ja yrittää saada se nenäsumutteena annettava rokote markkinoille mahdollisimman nopeasti.
Pitäisikö lähteä sieneen, suppilovahveroita etsimään ?
Vierailija kirjoitti:
Rokotepassiin ei saa leimaa jos ei ota
Hankkii sitten testistä negatiivisen tuloksen kun on menossa jonnekin.
Metsissä on nyt hyvin runsaasti sieniä.
Otan, jos sen saan. Kun rokotukset alkoivat en kuulunut riskiryhmään. Nyt kuulun sytostaattihoidon vuoksi. Ja mahdollisesti kuulun kolmennen rokotteen osaltakin eli saatan saada kolmannen.
En ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä joten en ota sitä kolmattakaan.