Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun ei ole paria vanhojen tansseihin :(

Vierailija
03.09.2021 |

Oon tosi ujo, 16-vuotias lukion tokaluokkalainen tyttö, ja oisin kovasti halunnu tanssii vanhat mut mulle ei riittäny paria. Tyylii kaikilla on jo parit ja mulla on muutenki nii huono itsetunto etten uskonu kenenkään huolivan mua :( harmittaa kun tää ois kuitenkin ollut vaan kerran elämässä tapahtuva juttu. Ja vähän hävettääkin kun sukulaiset varmaan luulee että tanssin

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssita luudan vartta. On vähään tyytyväinen eikä motkota mistään ja on hiljaa. Pue luudan varsi hienoksi kun tanssiaiset on.

Vierailija
22/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää pyydetä kadetteja tasoittamaan, jos muuten ei parit riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ollut paria vanhojentansseihin. Suhteellisen tasapainoinen nelikymppinen minusta silti aikanaan tuli.

Vierailija
24/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, olet arvokas ja tärkeä ihan itsenäsi!

Mun tyttö on nyt kolmannella lukiossa ja heillä on vanhojen tanssit vasta nyt. Eräs poika pyysi tyttöäni pariksi ja viime vuoden puolella, mutta nyt kaksien peruuntuneiden tanssien jälkeen ilmoitti, että hän ei haluakaan enää tanssia. Se oli tytölleni aika pettymys :(  Muutenkin iso osa pojista on peruuttanut tanssit, joten tytöt joutuvat tanssimaan keskenään, minunkin tyttö tanssii kahden muun tytön kanssa eli heitä on ns. kolmoispari!  Myös minun tyttöni on tosi ujo ja herkkä luonne, ei hän uskalla etsiä paria muualta.

Tsemppiä sinulle ja mene ihmeessä tanssimaan, jos poikia ei ole tarpeeksi, niin sitten pojat jaetaan tasan ja/tai sitten on myös tyttöpareja.

Vierailija
25/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa on paljon vähemmän poikia. Niin se on aika monessa muussakin lukiossa. Meillä on tyttöpareja. Ihan suosiolla.

Vierailija
26/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään monella ollut valmiiksi paria, vaan ne parit sitten syntyivät kurssin aikana. Eli ei hätää, et ole varmasti ainut jolla tuo tilanne on.

Vierailija
27/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko teini hieman vanhempaa miesseuraa? Voisin tanssia kanssasi, maksua vastaan kuitenkin ;)

Oikeesti ällöttää miten kukaan aikuinen ihminen pystyy puhumaan teinille noin, oli sitten trolli tai ei. 16-vuotiaat on ihan kakaroita vielä.

Vierailija
28/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä joku lukion vuotta vanhemmista pojista tanssimaan uudelleen. Niin meidänkin koulussa on tehty. Tsemppiä!

Ainakin lapseni koulussa abeilla oli oma ohjelmansa samaan aikaan kuin oli vanhojen tanssit. (en muista, mitä)

Muistan vaan, että tyttöni ei pystynyt menemään kaverinsa vanhojentansseja katsomaan.

Vierailija
29/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy liikunnan opettajalta, voiko hän auttaa?

Siis siltä, joka ohjaa harjoituksia. Kysy jo etukäteen.

Voit olla tyttöparissa. Tai tanssisiko joku ekaluokkalainen. Mun lapsen pari oli tanssinut jo aiempaa vuonna.

Vierailija
30/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä itsesi ei tule ikävä

Vierailija
31/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin olla parisi. Maksua vastaan siis ;)

M53

32/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuisuuden kynnyksellä ja aikuisuuteen nimenomaan kuuluu se, että saan olla juuri sellainen kuin haluan olla.

Pärjäät pian omillasi ja löydät ihmisiä, joiden kanssa jaat tämän hienon matkan nimeltä elämä.

Vierailija
33/33 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä