Mikä on seuraava iloa tuottava asia mitä odotatte tapahtuvaksi elämässänne?
Minulla ei sellaisia oikein ole, ellei kohta kotiinkuljetuksella saapuvaa ruoka-annosta lasketa.
Mitä teillä? Naimisiin meno? Lapsen syntymä? Muutto uuteen omaan kotiin? Odotettu matka? Koiranpennun saaminen?
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään onnellista ihmistä, joka tilaisi valmisruokaa kotiinsa. Kertoo enemmän uusavuttomuudesta ja laiskuudesta, jotka eivät ole onnellisuutta lisääviä tekijöitä.
Voihan se kertoa myös vanhuudesta,sairaudesta tai siitä,että ihminen haluaa mieluummin käyttää aikansa johonkin muuhun,kuin ruuanlaittoon.
Haen viikonloppuna pari tilauskirjaa kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Se että kolaroisin ja kuolisin pois :)
Ja mikä hitto sinut pistää kirjoittamaan näin negatiivistä tekstiä tänne kun ihan muuta kysyttiin? Ah niin, minä tiedänkin: Kun itse aloitat keskustelun vaikka otsikolla „Haluan kolaroida ja kuolla“ niin ketään ei KIINNOSTA !!!!! Mene pois!
Itselläkin on wolt-tilaus, mutta sitähän sanotaan että pitää osata nauttia niistä elämän pienistä iloista. Myöskään menneisyydessä ei ole wolt-tilauksia kummempia tapahtumia.
Pullataikina nousee, toivon kauniita kanelikierrepullia, huomisen savulohi + kivoja vieraita
Tällaiset asiat ovat nyt kyllä viime vuosina puuttuneet. Ehkä se olisi jokin matka joskus tulevaisuudessa.
Sain kuulla, että vaarini kasvaimesta otettu koepala oli hyvänlaatuinen ja hän tulee illalla luokseni korvapuustille ja kaakaolle :)
Parin viikon päästä Kuusamon korpeen viikoksi!
Alkava viikonloppu, hyvä kahvi, hyvä kirja, elokuvan katsominen lapsen kanssa, muun muassa. Niin klisee kuin se onkin, niin kannattaa opetella nauttimaan elämän pienistä iloista.
Elämässä tulee aina pettymyksiä, on stressiä ja suruja. Siitä huolimatta (lähes) jokaisessa päivässä on myös jotain iloa tuottavaa.
Odotan ilolla hetkeä, jolloin lapsi on niin iso ja omia ihmisiä lähelleen löytänyt, että pääsen täältä pois lopullisesti. Siihen asti vedän täällä milloin mikäkin naamari naamalla kärvistellen ja em. ajatuksesta lohtua saaden - että taas on päivää lähempänä. :)
Kukan laillistaminen, koska lääkinnällistä reseptiä on mahdoton saada! Pääsisi hetkeksi kivuista eroon ja saisi edes hieman nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kukan laillistaminen, koska lääkinnällistä reseptiä on mahdoton saada! Pääsisi hetkeksi kivuista eroon ja saisi edes hieman nukuttua.
ei tule tapahtumaan.
Odotan, että näen naisystäväni taas huomenna ja saamme halia ja viettää aikaa yhdessä.
Lapsiani odotan saapuvaksi joka toinen viikko. Ainoat millä on minulle oikeasti merkitystä.
Iloa tuottaa syksyisen luonnon värikkäät lehdet ja ruska.
Eipä minulla muuta ole kuin lapsen kasvamiseen liittyvät asiat ja muutokset hänen elämässään. Mutta enpä paljon muuta tarvitsekaan, kaikki muu on aika pientä.
Sen jälkeen kun sain tietää yhdeksän vuotta sitten, etten koskaan saa lasta on ollut olo, ettei mikään enää koskaan ilahduta, eikä elämässä enää voi tapahtua mitään todella onnellista. Kaikki on vain sen odottamista, että tämä rämpiminen joskus loppuu.
Tänä iltana ehdin jatkaa hyvän kirjan lukemista, se on ollut jo jonkin aikaa kesken mutta työkiireiltä ei ole jäänyt aikaa romaaneille. Melko varmasti saan myös seksiä 😊
Pieniä iloja, mutta maanantaiksi ihan hyvä.
N53
Riisipuuron keittäminen iltapäivällä mun ihanien lastenlasten kanssa, heidän ilonsa kun lusikoivat sitä kanelin ja sokerin kanssa välipalakseen. Piirakoiden teko loppupuurosta. Teetä ja piirakoita illalla, koko porukka kasassa, katsellaan fotokirjaa heidän viime matkastaan Suomeen kuukausi sitten. Elämässä tärkeintä pienet ilot.