Luotonvalvojia paikalla?
Onko täällä luotonvalvojaa (tai entistä sellaista) paikalla? Millaista työ on, mikä koulutus sinulla on ja paljonko saat palkkaa? Erityisesti kiinnostaisi jos jollakin olisi kokemusta jostakin suuresta yrityksestä, ei niinkään luottokorttien luotonvalvonnasta.
Muutamia ilmoituksia olen katsellut, työtehtävät vaikuttavat monipuolisilta (luottopäätökset, myyntireskontra), monissa mainitaan "soveltuva kaupallinen koulutus". Joissain sanottu taas suoraan että korkeakoulututkinto pitää olla.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:39"]
Niihin paikkoihin voi olla nyt satoja hakijoita. Forget it.
[/quote]
Kiitos kun vastasit kysymykseeni :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:39"]
[/quote]
Kiitos kun vastasit kysymykseeni :)
[/quote]
Ei kannata vastata. Et pääse kuitenkaan.
Palkka varmaankin vaihtelee 2000-4000 euron välillä riippuen tarkasta toimenkuvasta, koulutuksesta, firmasta, työntekijän ominaisuuksista jne. Laita hakemusta matkaan niin kuulet haastatteluun päästyäsi paikasta ja palkasta tarkemmin. Olen tehnyt töitä ko. tittelillä, olen tradenomi ja lisäksi käynyt luotonvalvojan ammattitutkinnon.
nro 5, viihdyitkö työssäsi? Mihin hommiin olet luotonvalvonnasta jatkanut? :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:45"]
[/quote]
Vihasin työtäni. Olen nykyään työtön.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:45"]
[/quote]
Tykkäsin siitä kovasti. Työssä oli luottopäätöksiä, perintää, myyntireskontran tehtäviä, luottolimiittien valvontaa, kassaennusteita. Siirryin sitten talouspäälliköksi.
Tylsää hommaa. Käytännössä laskutusta, seurantaa, ajoja, täyttä toimihenkilön rutiinia. Samalla asiakaspalvelua, laskutukseen ja luotonvalvontaan tulee alasta riippumatta paljon puheluita myös ns. hankalilta asiakkailta. Luulen että vuokrafirman kautta palkka n. 2000€, muuten 2000-3000€.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:10"]
Tylsää hommaa. Käytännössä laskutusta, seurantaa, ajoja, täyttä toimihenkilön rutiinia. Samalla asiakaspalvelua, laskutukseen ja luotonvalvontaan tulee alasta riippumatta paljon puheluita myös ns. hankalilta asiakkailta. Luulen että vuokrafirman kautta palkka n. 2000€, muuten 2000-3000€.
[/quote]
Ei kai isoissa firmoissa luotonvalvonta hoida laskutusta? Yhdessä vuokrafirman kautta olleessa työssä palkka oli 2500 euroa ja se oli enemmän luottokorttien saatavien perintää (ei myyntireskontraa, luottopäätöksiä jne).