Mitäh?? Sofi Oksanen ei saanutkaan Nobelia? :(
Kommentit (13)
Eikä se saanut rauhapalkintoakaan. Vitsi, kaksi etukäteen kirjoitettua puhetta suoraan roskiin :/
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:18"]
Mä en ainakaan jaksa niitä sen juttuja, aina vaan samaa itkemistä viron ex-kurjuudesta
[/quote]
Samoin. Myös Sofin ulkonäkö ja tyyli jaksaa puistattaa vuodesta toiseen.
[/quote]
jep. ja kun se valitus koskee vielä ex-viron ex-kurjuutta, jota vielä syydetään etupäässä häntä ruokkivien ja apuraharahoittavien suomalaisten niskaan, niin kuvio on jokseenkin väsyttävä
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:19"]
Eikä se saanut rauhapalkintoakaan. Vitsi, kaksi etukäteen kirjoitettua puhetta suoraan roskiin :/
[/quote]On se niin väärin. Eikä Putinkaan saanut rauhanpalkintoa.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:01"]
Mä en ainakaan jaksa niitä sen juttuja, aina vaan samaa itkemistä viron ex-kurjuudesta
[/quote]
[/quote]
Miten niin? Hänhän esiintyy aina tyylilleen uskollisesti variksenpelättimeksi pukeutuneena.
Voi äly. Mulloli skumpat jo jääkaapissa kun tää oli niin varma juttu. Eiku hetkinen...
Ei niitä kapea-aiheisille dekkarikirjailijoille ole ennenkään myönnetty.
Ja ketä nyt oikeasti kiinnostaa virolaisten jutut sekä jankkaaminen samasta historiasta että on ollut kurjaa Venäjän alaisuudessa.
Maailmassa miljoonasti kiinnostavampia asioita ja aiheita.
Hetken jo mietin onko ap tosissaan. Onneksi Nobelin kirjallisuuspalkinnossa on säilynyt jonkinlainen taso.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:38"]Meni jollekin ranskalaiselle ukolle. Tää on taas niin tätä. :(
[/quote]
Onneksi ei saanu. Ois joutunu häpeämään silmät päästä koko kansan puolesta.
Hän toimii näemmä nykyään myös ulkopoliittisena asiantuntijana ja Venäjä-suhteiden virallisena lausuntoautomaattina.
[/quote]