Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumit Rivieralla

Vierailija
09.10.2014 |

Nukkuuko koko av, kun täällä ei ole vielä ruodittu Muumit Rivieralla elokuvaa?

Vihaan muumeja, mutta kerrankin produktio, joka saattaisi kiinnostaa, vaikuttaa aika hmmm... erilaiselta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mennä kattomaan, mut poikaystävä ei suostu lähtee :(

Vierailija
2/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:24"]

[/quote]

Lukitseeko poikaystävö sinut kaappiin vai miten tuo estää sinun lähtemisesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:24"]

[/quote]

[/quote]

Ei tainnut tyttö kirjoittaa, ettei poikaystävä päästä vaan ei lähde mukaan. Vähän lukutaitoa kehiin.

Vierailija
4/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole kovin moni vielä ehtinyt katsomaan, kun ensi-ilta on huomenna.

Vierailija
5/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:24"]

[/quote]

[/quote]
No en mä halua yksin leffaan mennä :(

Vierailija
7/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:37"]Ei ole katsonut koko elokuvaa, mutta trailerissa vähän esimakua

Yllättävä elokuva muumeista: Uhkapeliä ja alkoholia
http://www.iltalehti.fi/leffat/2013061017133690_le.shtml

[/quote]

Yllättävä? Muumit keittävät pontikkaa, käyttävät reippaasti viinaa ja muita huumeita. Mamma on kätkenyt kellariin Haisulin ryöstösaalista ym. Ettekö tiedä mitään oikeista, alkuperäisistä muumeista?

Vierailija
8/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:37"]Ei ole katsonut koko elokuvaa, mutta trailerissa vähän esimakua

Yllättävä elokuva muumeista: Uhkapeliä ja alkoholia http://www.iltalehti.fi/leffat/2013061017133690_le.shtml         [/quote] Yllättävä? Muumit keittävät pontikkaa, käyttävät reippaasti viinaa ja muita huumeita. Mamma on kätkenyt kellariin Haisulin ryöstösaalista ym. Ettekö tiedä mitään oikeista, alkuperäisistä muumeista?

[/quote]

Tuo on suoraan Iltalehden otsikko. Ja ei, en juuri tiedä muumeista, koska ne eivät ole koskaan vedonneet minuun. Ne mustavalkoiset sarjakuvakirjat ovat jotenkin suttuisia ja tympeitä ja sitten se myöhemmin tehty piirretty taas oli höpöä ja olin jo siinä vaiheessa kasvanut muutenkin ulos lastenohjelmista.

Vierailija
9/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ekaan näytökseen katsomaan! :) Muumi-fani ilmoittautuu!

Vierailija
10/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit ♡

Vierailija
11/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja maalaisia- meni häpeemään aurinkovarjon alle. :D

Vierailija
12/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka muumeista voi kasvaa ohi minkään ikäisenä?

Kyllä minua vieläkin viehättää ja katselen lastenlasten kanssa mielelläni, samoin luen muumikirjoja. Muumit edustavat sydämellisyytä ja ihastuttavaa anarkiaa. Samoin piittaamattomuus muiden mielipiteistä heidän elämäntapansa suhteen on riemastuttavaa.

Eilen huomasin, että tulee uusi muumileffa. Onhan se mentävä katsomaan. Taidan ottaa lapsenlapset alibiksi:)

Vierailija
13/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa trailerin ja olin ihan positiivisesti yllättynyt. En oikein tiennyt mitä odottaa, mutta ehkä luulin että tuosta ei samalla tavalla löytyisi sellaista hupsuutta kuin Muumilaakson tarinoista. Mutta kyllähän tuokin pisti nauramaan ja saatan jopa käydä katsomassa. Eri ääninäyttelijät on tavallaan miinus (vaikka täysin ymmärrettävää) mutta toisaalta voisi olla myös outoa jos samat olisi tuossa, koska meno on ehkä vähän erilaista... :) Ei kuitenkaan häirinnyt trailerissa pahasti.

Se mikä ärsyttää suuresti on kaikki nuo jotka tuolla kommentoi tyyliin: "Lue v*ttu ne alkuperäiset sarjikset ennen kun tuut tänne vikiseen." Saa kai ihmisillä olla eriäviä mielipiteitä! Itse en ole ikinä lukenut muumeja, olen vain katsonut Muumilaakson tarinoita, joka ilmeisesti kaikkien näiden 'true' fanien mielestä on ihan höttöä. Mun mielestä sarja on ihana! En tiedä mitä mieltä Tove Jansson siitä oli, eikä kyllä oikeastaan mun mielipiteeseen edes vaikuta vaikkei hän olisi siitä pitänytkään. Siinä sarjassa on sellaista hauskuutta ja lämpöä joka vetoaa vielä näin 25-vuotiaana ja varmasti vielä vanhana mammanakin. :)

Vierailija
14/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:25"]Kävin kattomassa trailerin ja olin ihan positiivisesti yllättynyt. En oikein tiennyt mitä odottaa, mutta ehkä luulin että tuosta ei samalla tavalla löytyisi sellaista hupsuutta kuin Muumilaakson tarinoista. Mutta kyllähän tuokin pisti nauramaan ja saatan jopa käydä katsomassa. Eri ääninäyttelijät on tavallaan miinus (vaikka täysin ymmärrettävää) mutta toisaalta voisi olla myös outoa jos samat olisi tuossa, koska meno on ehkä vähän erilaista... :) Ei kuitenkaan häirinnyt trailerissa pahasti.

Se mikä ärsyttää suuresti on kaikki nuo jotka tuolla kommentoi tyyliin: "Lue v*ttu ne alkuperäiset sarjikset ennen kun tuut tänne vikiseen." Saa kai ihmisillä olla eriäviä mielipiteitä! Itse en ole ikinä lukenut muumeja, olen vain katsonut Muumilaakson tarinoita, joka ilmeisesti kaikkien näiden 'true' fanien mielestä on ihan höttöä. Mun mielestä sarja on ihana! En tiedä mitä mieltä Tove Jansson siitä oli, eikä kyllä oikeastaan mun mielipiteeseen edes vaikuta vaikkei hän olisi siitä pitänytkään. Siinä sarjassa on sellaista hauskuutta ja lämpöä joka vetoaa vielä näin 25-vuotiaana ja varmasti vielä vanhana mammanakin. :)
[/quote]

Älkää sitten vikiskö mitään muumeista, koska tunnette vain "muumit"

Vierailija
15/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katseltava oli. Nelivuotias haluaisi mennä uudestaan katsomaan sen.

Vierailija
16/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katseltava oli. Nelivuotias haluaisi mennä uudestaan katsomaan sen.

Missä näit? Ensi-ilta on huomenna.

Vierailija
17/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ainakin oli lasten päivä 5.10. jossa pääsi alehinnalla kattomaan sitä..

Vierailija
18/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:11"]

Turussa ainakin oli lasten päivä 5.10. jossa pääsi alehinnalla kattomaan sitä..

[/quote] Just täällä, ennakkonäytös.

Vierailija
19/19 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menossa kattomaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi