Itku tuli..Vaimo yllätti MS-tautia sairastavan miehensä
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:00"]
¯\_(ツ)_/¯
Jos rehellisiä ollaan.
[/quote]
Kaikille ei ole annettu / opetettu empatiakykyä. Olen surullinen sinun puutteestasi.
Mitä siinä videolla oli? En jaksa nyt alkaa katsoa.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:03"]
¯\_(ツ)_/¯
Jos rehellisiä ollaan.
[/quote]
Kaikille ei ole annettu / opetettu empatiakykyä. Olen surullinen sinun puutteestasi.
[/quote]
Eli jos ei poraa jonkun ventovieraan ihmisen takia on empatiakyvytön? No huhhuh!!
Ei toi video muhunkaan mitään nyyhkytipyyhkyti fiilistä tuonu. Vaan todellakin olkiani kohautin ja totesin mielessäni, et "lycka till niille vaan". Ja vaikka sinusta vaikuttaisin ehkä empatiakyvyttömältä, niin usko pois. Mä oon todella empaattinen ihminen, mutta en vaan jaksa alkaa itkemään ventovieraiden takia.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:03"]
¯\_(ツ)_/¯
Jos rehellisiä ollaan.
[/quote]
[/quote]
Eli jos ei poraa jonkun ventovieraan ihmisen takia on empatiakyvytön? No huhhuh!!
Ei toi video muhunkaan mitään nyyhkytipyyhkyti fiilistä tuonu. Vaan todellakin olkiani kohautin ja totesin mielessäni, et "lycka till niille vaan". Ja vaikka sinusta vaikuttaisin ehkä empatiakyvyttömältä, niin usko pois. Mä oon todella empaattinen ihminen, mutta en vaan jaksa alkaa itkemään ventovieraiden takia.
[/quote]
Taidat olla vain huomionkipeä kakara, meepä nyt nukkumaan.
Ihan oikeeta rakkautta, kaunista katsella.
Niin tuli, paska tauti tuo MS.