Hirveetä kun vihaan yhtä henkilöä.
Ikinä en oo ennen vihannut ketään. Ihan uusi tunne mulle ja Tää on kyllä kamalaa. Syö sisintä mielettömästi ja jopa uuvuttaa.
Kommentit (4)
Viha kuluttaa, rumentaa, tekee katkeraksi ja kyynistää ihmistä.. Anna anteeksi ja mene eteenpäin elämässä ja unohda kaikenmaailman kuspäät..
Mulla sama yhden henkilön kanssa, en vain tule toimeen. Jotenkin koko henkilön olemus saa minut raivon partaalle, vaikka hän ei ikinä ole mitään tehnyt. Tiedän, että tunne on molemminpuolinen.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:54"]
Mulla sama yhden henkilön kanssa, en vain tule toimeen. Jotenkin koko henkilön olemus saa minut raivon partaalle, vaikka hän ei ikinä ole mitään tehnyt. Tiedän, että tunne on molemminpuolinen.
[/quote]
Minusta tämä on henkistä kehittymättömyyttä. Ei tarvitse olla kaveri, mutta toimeen pitää tulla niin ettei toinen huomaa että et tykkää.
Mä luulen, että sinun tapauksessasi kyse on siitä, että hän huomaa sinun vihasi ja on hämmentynyt tai vihainen takaisin. Ole neutraali tai ystävällinen ja huomaat eron.
Nämä ovat juuri asioita, mitkä aiheuttavat työpaikkakiusaamista ja koulukiusaamista, kun ihmiset eivät tajua että myös niiden muiden, kuin vain omien kamujen, kanssa pitäisi tulla toimeen. Sehän on tärkeintä, että osaa toimia niidenkin kanssa, jotka eivät ole ystäviäsi. Kuka nyt kavereiden kanssa ei tulisi toimeen..
Jaxuhali <3